Rakenneultra

Mulla on vielä rakenneultraan aikaa, mutta tuota sukupuolen kysymistä olen miettinyt. Tämä tod. Näk viimeinen raskaus, joten tekisi mieli pitää jännitys loppuun asti. Toisaalta odotan niin kovasti tyttöä että tekis mieli kysyä, jotta jos on poika niin ehdin asian käsitellä ennen vauvan tuloa. Taidab antaa miehen päättää :)
 
Naps, mulla on sama, toisaalta olisi kiva pitää yllätyksenä (esikoista ei tiedetty), mutta koska toivon niin kovin tyttöä, että olisi tosiaan hyvä käsitellä asia ennen syntymää, jos tulee poika. Eihän se sitten loppuviimein mitään merkitse, mutta koska esikoinen on poika, enkä ole varma pystynkö lähtemään tähän ruljanssiin enää, olisi nyt toiveissa tyttö..
 
Mä ajattelin että pyydän ultraajaa kirjoittamaan lapulle, että sitten kun haluan tietää niin voin kattoa, mulla ennestään kumpikin joten siinä mielessä ei väliä, lapset toivovat poikaa, joten siinä mielessä itekkin, kummassakin omat puolensa :)
 
Meillä on marraskuun lopulla rakenneultra. Aiotaan kysyä sukupuoli, onpahan sit helpompi ostaa tietyn värisiä vaatteita yms. Mies toivoo poikaa, minulle on ihan sama kumpiko siellä on :)
 
Mulle soitettiin rakenneultraan aika heti np-ultran jälkeen, ja se on 15.12. Molempia kiinnostaa kyllä niin paljon vauvan sukupuoli että halutaan kyllä tietää :)
 
Marraskuun jälkipuolella on rakenneultra ja eiköhän me uteliaisuuttamme tiedustella sukupuolikin. Kummallakaan ei ole mitään erityisiä periaatteita asian suhteen, joten miksipäs ei! Mutta päivä kerrallaan tässä vielä mennään, onhan tuohon ultraankin vielä aikaa. :)

Esikoista odotellaan eikä sukupuolella ole väliä. Jostain syystä tosin tyttöjen nimet on helpompi keksiä, poikien kohdalla pää lyö ihan tyhjää. :joyful:
 
Meillä on 20.11 ru ja tosi ristiriitasia tunteita herättää toi et haluunko tietää, tosiaan helpompi ja kivempi ostaa kaikkea vaatetta yms, mut sillon on silti vielä niin aikasta että sen takia en välttiks haluis tietää ja oon miettinyt tota et laittaa paperille, mut jos yhtään veikkaansa tullut niin näyttää saman tien sukupuolensa niin että myös minä itse näen ja tunnistan :D jos taas siskoonsa niin ei kyllä näytä millään ja sit ei kukaan tiedä :D mies haöuaa tietäää, mutta osaa olla hiljaa jos mä en halua tietää, noh onneks tässä on aikaa päättää ja paperi on keksitty :)
 
Meillä on rakenneultra ensi kuun lopulla ja vähän kahden vaiheilla ollaan kysytäänkö sukupuolta saati kerrotaanko sitä muille. Just vähän aikaa sitten tympiydyin kun pienten lasten vaatteet on niin sukupuolittuneita, että tekisi mieli pimittää tietoa mahdollisimman pitkään. Tosi moni tuttu hehkuttaa että ru:n jälkeen pystyy alkaa ostaa vaatteita kunnolla, ikäänkuin sukupuolta tietämättä sitä ei voisi tehdä:rolleyes: Meille ei sukupuolella ole väliä vaikka toki aika uteliaita ollaan, esikoista odotetaan :)
 
Nykyään ei niin paljoa ole enää neutraaleja vaatteota, ihan 50-56cm löytyy joo, mut siitä ylös päin on aika "tyttömäisiä" ja "poikamaisia" jos löytyis enemmän söpöjä kivoja neutraaleja vaatteota, niin ei varmaan tulis välttämättä edes mietittyä sukupuolen kysymistä, mutta nillä mennään :)
 
Meillä on rakenneultra joulukuussa. Aiotaan kysyä sukupuoli jos vaan suostuu näyttämään. Esikoisesta se oli kyllä aivan selvää että poika tulossa. Vähän toivoisin, että tämä olisi tyttö kun ennestään on jo poika. Varmasti paljon käytetään esikoisen vaatteitta sukupuolesta huolimatta. Jos on tyttö niin muutama epäkäytännöllinen mekko on ehkä ostettava :D
 
Meillä on ru 16.11. Molemmat meistä haluaa tietää kumpi tulee, ni päästää sisustaa huonetta :D meistä on jotenkin luontevaa saada tietää etukäteen.
 
Meillä ru on 15.11 ja kysytään kyllä kumpi on tulossa. En oikein näe syytä, miksi en kysyisi... Toivon ehkä enemmän tyttöä, mutta oireiden perusteella olen kyllä ihan hukassa, ei mitään käsitystä kumpi voisi olla. Oli lapsi kumpi vaan, niin pinkkiä en osta niin kauan kun lapsi ei sitä itse pyydä :p

Anopin sisko kysyi harmittaisiko, jos ensin luulee saavansa tytön, joka olisikin sitten poika (voi tapahtua myös toistepäin, mutta pojat ovat ilmeisesti kuvissa selkeämpiä tapauksia). Kauhean vaikea tietää etukäteen... Kyllä se sukupuoli jollakin tavalla omaa ajattelua ohjaa, mutta en mä sen vuoksi jättäisi kysymättä... sen verran utelias luonne :rolleyes:
 
Mä aion kysyä, meillä ei kummallakaan ole syytä miksi haluttaisiin odottaa huhtikuulle. Tosin eihän se ole varma tieto siltikään, kun kuvat ei niin selkeitä :)
Lähipiirissä kaikki paitsi 1 läheinen ystävä veikkaa tyttöä, itselle tyttö tuntuisi helpommalta sinänsä, että voin tietysti naisena samaistua paremmin tyttöön. Itselläkin vähän enemmän tyttö-olo, mutta mistä näistä tietää :D
Tää on erikoista, koska ennenkuin tulin raskaaksi, toivoin aina että saisin joskus pojan :) lopulta kuitenkin mulle ja toivottavasti miehellekin ihan sama kumpi vaaveli sieltä tulee.
 
Nykyään ei niin paljoa ole enää neutraaleja vaatteota, ihan 50-56cm löytyy joo, mut siitä ylös päin on aika "tyttömäisiä" ja "poikamaisia" jos löytyis enemmän söpöjä kivoja neutraaleja vaatteota, niin ei varmaan tulis välttämättä edes mietittyä sukupuolen kysymistä, mutta nillä mennään :)

Tää on kyllä totta, vain kalliimmilla merkeillä on neutraaleja kuoseja ja värejä. Oon tähän törmännyt koska ystävien tyttölapsille en ole suostunut hankkimaan vaaleanpunaisia vaatteita, ja on kyl vaikeeta löytää mitään ei-prinsessaa.
Jos tämä vaikuttaa tytöltä, niin anopilta meinaan pimittää tietoa mahd.kauan koska en halua pinkkiä vaatevuorta :) inhoan itse pinkkiä... :angelic:
 
Tää on kyllä totta, vain kalliimmilla merkeillä on neutraaleja kuoseja ja värejä. Oon tähän törmännyt koska ystävien tyttölapsille en ole suostunut hankkimaan vaaleanpunaisia vaatteita, ja on kyl vaikeeta löytää mitään ei-prinsessaa.
Jos tämä vaikuttaa tytöltä, niin anopilta meinaan pimittää tietoa mahd.kauan koska en halua pinkkiä vaatevuorta :) inhoan itse pinkkiä... :angelic:

Vähän OT mutta ostettiin kerran ihan tasokkaasta lastenvaateliikkeestä erilaiset bodyt ystävien lapsille, omasta mielestäni hyvin neutraalin väriset, tarkoituksella. Kassalla myyjä sitten kysyi että laitetaanko tämä pojankin body lahjapakkaukseen... o_O
 
Aion käyttää meillä olevia poikien vaatteita vaikka jos sattuisikin tyttö tulemaan. Paitsi toki pakko ostaa siinä tapauksessa jotain tyttömäistä myös :Heartred siinä mielessä olen perinteiden kunnioittaja, että kyllä se vaatteista saa näkyä kumpaa sukupuolta lapsi on! Mutta toki meillä on valmiiksi myös neutraaleja vaatteita, joten en hanki etukäteen vaatteita kumpaankaan suuntaan..
 
Meillä ru 20.11. ja aiotaan kysyä sukupuolta. Kysyttiin esikoisestaki ja kerrottiin heti kaikille, että poika tulossa :)

Mulla alkanu vahvistuu tyttöolo ja sille myös haluan varmistuksen. Jos onkin poika, niin kiva tietää etukäteen, etten mee ostaa tyttöoloni kanssa mitää pinkkiä :)
 
Mä olen ollut alusta asti että tyttö sieltä tulee. Kaikki muut läheiset on sitä mieltä, että poika se on kun et herkkujakaan syö ja vedät mielelläsi kaikkea hiilihydraattipitoista mitä et normaalisti tee.

Halutaan kummatkin tietää ehdottomasti 20.11, että kumpi se sielä oikeasti on☺. En halua tehdä hukkaostoksia kaupoissa, kun en todellakaan osaa olla sukupuolineutraali vaatteiden väritykseltä .
 
Takaisin
Top