RAKENNE ULTRA

Juu siis kyllähän ne kaiken tekee sen uusimman la arvion mukaan, mutta silti 19+6 muihin verrattuna aikaisin. Mutta varmaan sairaalakohtaista milloin tykkäävät ultrata.
 
Mulla ru on 30.11 ja viikkoja on silloin 20+5, esikoista odottaessa oli täysin sama eli 20+5, aika hassua, onkohan sattumaa. Täälläpäin itse ei voinut vaikuttaa milloin tuo ultraus on.
 
Ja meillä pe 27.11. viikoilla 20+5. Jossain välissä käydään varmaan 4Dssä varmistamassa, että kaikki on kunnossa.
 
Mäkin oon miettinyt tota 4D ultraa. Koskakohan mahtais olla fiksuinta mennä.. :eek: oon ajatellut et menisi ennen rakenneultraa (joka rv21) mutta ei haluaisi mennä niin että ajat kovin lähekkäin. Onko kumminkin esim rv 17-18 ajankohdaltaan omituinen. Vai kannattaisiko mennä sitten vasta vaikka rv24-25 uudestaan kurkkimaan.. Kertaalleen siellä kumminkin vain ajattelin käydä.. :) Ekakertalaisena kun en näistä mitään tiedä :D
 
Paras aika rakenneultraan ja 4D-kuvaukseen on viikoilla 18-24. Viikosta 18 alkaen saa myös Kela-korvauksen, joten ei kannata mennä aiemmin eloisamami :wink 30 raskausviikosta eteenpäin lapsiveden määrä vähenee ja sikiö on usein niin huonossa asennossa, ettei sinne enää näe niin hyvin. Kasvot näkyy paremmin 24-28 raskausviikoilla.
 
mulla 11.12 vasta rakenneultra. sillo 20+0.
vielä melkee kaks kuukautta pitäs malttaa ennenku näkee pikkusta taas :) nii olihan tää se missä sukupuolen saa selville?
 
Juu, rakenneultrasta saa nähä sukupuolen jos vauva suostuu näyttämään :wink sekään ei kyllä oo 100% varmuus vaikka näyttäisikin.. :D
 
Meillä on 10.12 rv 20+5 eli vielä piiiktkä aika. Mut toivon että aika menee nopeasti kun tässä on paljon kaikkea ennen sitä.
 
Kääk! 3,5viikkoa rakenneultraan ja tietoon tuleeko tyttö vai poika!! Meillä ei ole väliä kumpi tulee! Tyttöolo ollut..saas nähdä! Ru siis perjantai 13.11, kun viikkoja 19+4
 
Tänään tuli lappu postissa, RU aikaistui. Uusi aika jo 10.11, eli päästiin siitä hirveästä perjantai 13. päivästä :) jee. Ja viesti nro 30 --> salaiseen ryhmään mars
 
Rakenneultra 23.11 jolloin viikkoja 20+4. Kuukausi siis vielä. Mitähän ne siellä katsoo kun nt-ultrassa kävi jo selväksi että kaikki raajat, sormet ja varpaat, elimet ja aivot on paikoillaan. Sydän on sykkivä ja normaali ja napanuoran virtaukset hyvät. Täydellinen pikkuihminen siis.
Näkyykö tuossa vaiheessa paremmin jos vaikka munuaisissa on vikaa tai jossain elimessä reikä?
Hyvähän se on että tutkitaan ja tämän mamman mielenrauhalle hyväksi nähdä toukka mutta mietin vaan lääketieteen kannalta.
 
Täällä olis rakenneultra 8.12. rv 20+1. En aio mennä 4D-ultraan vaikka houkuttaisikin, mutta tässä kohtaa on ihan turhaa rahanmenoa. Esikoisesta piti mennä, mutta maltoin mieleni ja peruin ajan.
 
Maatu meillä oli esikoisen ultraääni perjantai 13. Mä meinasin jo perua ajan mut sit äiti ja mies puhuivat järkeä. Siitä tuli meidän onnen päivä mut toisaalta hyhä jos vaihtoivat ihan omatoimisesti muista syistä.
 
Meillä on tuo perjantai 13 päivä, mutta en onneksi ole taikauskoinen :) On sillain hassua kyllä että nykyaikanakin jääny tuollaiset pelot ihmisten mieliin, että itselläkin se päivämäärä vähän särähti korvaan. Mitta oli tosiaan päivä jota oikein toivottiin, jotta mieskin pääsis mukaan :)
 
Mulla rakenneultra 27.11 ja viikkoja silloin 20+5. Vähän yli kuukaus. Ei paha. Aika on kyl mennyt aika vauhdilla.
 
Joo siis ei se pe.13 nyt muuta kun naurattanut kun saatiin aika kotiin, että pitikin sattua! Mutta oli hauska että muuttivat sen, saa nähdä pienen pari päivää odotettua ennen :)
 
Takaisin
Top