RAKENNE ULTRA

Mulla raskausaikana menee paikat herkäksi niin saa mieskin usein olla varovaisempi :D Joo on se kyllä inhottavaa kun ajattelee et lääkärit tms on asiakastyössä eivätkä osaa välttämättä käyttäytyä :eek: Vaikka ei tunteellinen ihminen ole, ni kyllä tuommoinen työ sitä vaatii mun mielestä..
 
Me käytiin esikoisesta 4D ultrassa muistaakseni maksettiin siitä toista sataa... Mehiläisessä käytiin silloin. Nyt en tiedä mennäänkö. Loppujen lopuksi mä en saanu niistä kuvista hirveesti mitään extraa. Eikä meidän esikoiseksi niitä kuvia jälkikäteenkään oikein tunnista mutta oli se kyllä kauheen mielenkiintoista!
 
Viikoilla 19-22 saa sen Kela-korvauksen 4D:stä, Femedassa pitäs jäädä hintaa sit "vaan" joku 170e suunnilleen. :) En nyt muista oliko terveystalossa tms halvempaa
 
Meillä rakenneultra osuu marraskuun vikalle kokonaiselle viikolle, olikohan sille päivälle rv 20+5 vai 20+6..

Tuota 4d-ultraa mietittiin, muttei vielä tehty päätöstä. Mies oli vähän sitä mieltä, että kannattaako sitä niin lähekkäin kahteen ultraan mennä, mua taas vois kiinnostaa mutta onhan se tosiaan hintava. Tuosta en tiennytkään että kelakorvauksenkin voi saada tietyillä viikoilla, täytyy ehkä siis harkita vielä tarkemmin.
 
Oho viesti karkas. Mut siis mä jotenkin ajattelen et sit 4D:ssä viimeistään kunnon asiantuntijan tutkimana viimeistään löytyis jos olis jotain vialla.. poikkeavuutta yms
 
Täällä ois rakenneultra 11.12, jolloin 21+1. Toivottavasti sinne asti päästään. Kauhee pelko koko ajan.
 
Meillä on rakenneultra 30.11., jolloin on viikkoja 20+3. En malta odottaa! :)
 
Omakantaan oli ilmestynyt 1.12 HUS joten eiköhän toi oo sit ru :) viikkoja silloin 20+0
 
Mulla on rakenneultra jo 11.11. Viikkoja silloin alkuperäisen la:n mukaan 18+6. Ekan ultran mukaan 19+6. Aika aikaisin teihin muihin verrattuna, melkein kaikilla muilla on joulukuussa.
 
Aika jännä että sulla jo noin aikaisin (tosin jostain just luin että yleensä 18-21!) Mutta monessa paikka taitaa käytäntö olla että mieluiten mahd tasan h21. Mä sain jopa vähän perustella miksi halusin ajan h20+0! Ja siis tämä ekaultran mukaan laskettu. Mullakin aikaistui la kuudella päivällä. Rakenne ultraaika siis 13.11
 
Ne on paikka ja lääkärikohtaisia ne suositukset, 18-22 viikoilla saa Kela-korvauksen et niillä viikoilla ok käydä :)
 
Aika jännä että sulla jo noin aikaisin (tosin jostain just luin että yleensä 18-21!) Mutta monessa paikka taitaa käytäntö olla että mieluiten mahd tasan h21. Mä sain jopa vähän perustella miksi halusin ajan h20+0! Ja siis tämä ekaultran mukaan laskettu. Mullakin aikaistui la kuudella päivällä. Rakenne ultraaika siis 13.11

Mä luulen että menevät tuon viikon 19 mukaan kun heidän mielestä vauva on isompi kuin alkuperäinen la näyttää. Ja sehän menee kuitenkin hyvin siihen 18-21 viikkojen väliin jolloin ultra yleensä tehdään.
 
Takaisin
Top