RAKENNE ULTRA

Ruusa#

Supliikin supersankari
Huhtimammat 2016
Elomammat 2017
Kai tällekin voi jo luoda ketjun...
Kiinnostais tietää mille viikoille muut saaneet siihen ajan? Mä varasin just 20+0 päivälle. Kuulemma parempi mitä lähempänä h21, mutta toi kävin vaik onki vähän aikanen.
 
Mulla varattiin se jo nt-ultrakäynnillä. Se ois 23.11. ja viikkoja silloin 21+1 menkoista laskettuns, pari kolme päivää vähemmän ultran mukaan laskettuna. Mutta elän nyt ton alkuperäisen LA:n mukaan kun sitä ei siirretty.
 
Sama juttu kun Eleanoralla. 21+1 menkoista ja pari päivää vähemmän nt-ultran perusteella. Menee joulukuun alkuun.
 
Mulla oli tänään np-ultra ja siellä varattiin jo aika rakenneultraan. Ajankohdaksi 4.12., viikkoja silloin pitäisi olla 20+0.
 
Nt-ultrassa kans mulle varattiin rakenneultraan aika , joka on 18.11 ja viikkoja pitäis olla sillon 20+4 . Tuntuu, että vielä pitkä aika , mutta eiköhän se nopeesti mee kuitenkin ! :)
 
Mulla on rakenneultra 17.11. Nt ultrassa buukattiin aika.. Mitäs mulla silloin on viikkoja.. 20+2 näyttäis olevan. :)
 
Mulle varattiin samalla kun olin nt-ultrassa. :) Menkoista laskettuna ois tuolloin 21+3, ultran siirretyn ajan mukaan 20+5... Marraskuun lopulla ois.
 
Meillä 23.11 taitaa olla silloin just 21 rv täynnä, kalenteri näyttää omiaan niin en ole nyt ihan varma :D
 
Voisko tähän samaan ketjuun höpöttää siitä 4D ultrasta, sehän olis kuitenkin samaan aikaan kuin rakenneultra :)
 
Onko kaikilla paikkakunnilla mahdollisuus tuohon 4D ultraan? Ja pitääköhän sitä erikseen pyytää ? Ei ainakaan oo ollut mitään puhetta neuvolassa eikä nt ultrassa siitä :eek:
 
Täällä päin ainakin omakustanteinen, Helsinkiin Femedaan meinataan mennä :) Eli se on siis ylimääräinen ultra meillä.
 
Meillä näkyy rakenneultrassa (näky myös nt-ultrassa) välillä 4D-kuvaa ja myös osa saaduista kuvista oli 3D-kuvia. Mutta meillä kunta onkin ulkoistanut ultrat Terveystalon tehtäviksi eli varmaan samassa paikassa vois käydä erikseenkin 4D-ultrassa.
 
Meilläkin varattii rakenneultra-aika nt-ultrassa, ja on siis 17.11. rv 20+4. Tuntuu, et toi on jo ihan kohta!
 
Luojan kiitos sitä ultraa ei tehä alakautta, en yhtään tykkää kun sörkitään urakalla :sad001 Toisaalta ei se mahan painelukaan niin kivalta tunnu.
 
Joo se alakautta ultratessa käytettävä laite näyttää aika hurjalta...muo ei kyl oo sattunut se ultraus, mut ei se mitään kivaa oo siin "revitellä". Muutenkaan en tykkää alapään tutkimisesta. Meil on aika suorasanainen mies-lekuri ultraamassa nt-ultrassa ja kahden km:n kohdalla tosiaan olis kaivannut hiukan sympaattisempaa ihmistä ultraamaan.
 
Takaisin
Top