Plussanneita

Zalla Voisko olla että sulla ois nyt ollu menkat? Mikäli et raskaaks ois tullut? Eli jos toi vuoto on ns valemenkat?
 
Toivottaan,että on ihan harmitonta Zalla toivottavasti selviää pian jos pääset ultraan, itse ainakin viimeksi heti pääsin kun itkien menin lääkärille. Saisit mielenrauhan:) kovasti tsemppiä.
 
Zalla Voisko olla että sulla ois nyt ollu menkat? Mikäli et raskaaks ois tullut? Eli jos toi vuoto on ns valemenkat?

Tuota mietin itekki mut en oo varma kierrosta,kerkes olla vaan kahet menkat kierukan poiston jälkeen ja väli oli 28 päivää,nythän on se vajaa 8 viikkoa viime menkoista.
 
Tsemppiä zalla! Toivottavasti on ihan harmitonta. Ottavat varmaan ainakin verikokeen niin näkee nouseeko hcg arvo.
 
Voi ei, tsemppiä täältäkin Zalla! Toivotaan, että vuoto olisi harmitonta ja että pääsisit pian tutkittavaksi.
 
Neuvolaan soitin ja eivät tee mitään kun vuoto ei oo runsaampaa :sad001 tuntuu et nyt on tullu jonkun verran enemmän. Jännä kyllä ettei ole kipuja,vielä ainakaan...
 
Neuvolaan soitin ja eivät tee mitään kun vuoto ei oo runsaampaa :sad001 tuntuu et nyt on tullu jonkun verran enemmän. Jännä kyllä ettei ole kipuja,vielä ainakaan...
Sama juttu veren vuoto alkoi. Täällä ei pääse edes ultraan ennen torstaita
 
Tuleeko teillä ihan kirkasta verta? Toivottavasti olisi vaaratonta alkuraskauden vuotoa molemmilla! Mulla tuli tänään vähän ruskeaa tuhrua. Voi kunpa olisi ollut siinä eikä vuotaisi enää. Eikä olisi vaarallista. Eilen harrastettiin miehen kans seksiä pitkästä aikaa, niin oiskohan voinu johtua siitä. Voi että nämä kaikki poikkeavat vuodot säikäyttää! Selasin esikoisen odotuskirjaa ja häntä odottaessa mulla tuli myös yhtenä aamuna ruskeaa tuhrua samalla raskausviikolla. Nyt 8+6.
 
Tummaa vuotoa. Viimeksi tämä sama juttu tosin enemmän vuotoa ja sanoivat olevan kemiallinen. Kumpa ois kaikki hyvin, mutta hiukan pelkään, että tämä oli tässä.
 
Sama juttu veren vuoto alkoi. Täällä ei pääse edes ultraan ennen torstaita

Voi ei :sad001 :Heartred tää epätietosuus on ihan hirveetä! Kyl alkaa toivo mennä ku alkaa olla jo menkkamaista vuotoa..mut mietin vaan et kauan tää kestää?! Toivois et menis äkkiä jos on mennäkseen :sad001 mullaki taitaa olla torstaina mahis vasta jos ultraavat neuvolassa.. mietin soittaisko aamulla terveysasemalle jos pääsis ees verikokeisiin tms.
 
Voi ei :sad001 :Heartred tää epätietosuus on ihan hirveetä! Kyl alkaa toivo mennä ku alkaa olla jo menkkamaista vuotoa..mut mietin vaan et kauan tää kestää?! Toivois et menis äkkiä jos on mennäkseen :sad001 mullaki taitaa olla torstaina mahis vasta jos ultraavat neuvolassa.. mietin soittaisko aamulla terveysasemalle jos pääsis ees verikokeisiin tms.
Epätietoisuus tässä on pahinta. Huomenna pääsee verikokeeseen niin on hiukan viisaampi. Koko päivän itkenyt enemmän tai vähemmän. Marraskuussa oli sama tilanne. Silloin ymmärsi miten vähän pystyy asialle tekemään.
 
Mä kans soitan jos pääsis ees verikokeeseen.. joo,sehän se tässä kun ite ei voi vaikuttaa mitenkään :sad001
 
Marce ja Zalla, toivotaan, että olisi kyseessä limakalvojen kuivumisesta tai valemenkoista johtuvaa vuotoa :sad001
 
Mä kans soitan jos pääsis ees verikokeeseen.. joo,sehän se tässä kun ite ei voi vaikuttaa mitenkään :sad001
Tsemppiä ja kannattaa heti aamulla soittaa neuvolaan, että saat ajan labraan.
 
Tsemppiä teille vuotojen kanssa :Heartred Mulla raskausoireet loistaa poissaolollaan... Torstaiksi varasin ultran yksityiseltä (rv 8+0). Olo on tyyni, sittenpähän näkee, oli miten oli, ei tarvi nt-ultraan asti elää epätiedossa.
 
Tsemppiä Zalla ja Marce, täällä pidetään peukut pystyssä teidän puolesta. Toivotaan että vuodot ois vaarattomia ja loppuisivat pian!
 
Takaisin
Top