Plussanneita

Äippä, kiitos kysymästä :happy:
Yksi sykkivä sydän sieltä löytyi ja vastasi viikkoja 7+6 :happy: Kyllähän tuohon rahaa paloi 160€, mutta ehkäpä sillä osti mielenrauhan nt-ultraan asti :p Jos vaan väsymys hellittäisi niin voisi alkaa rauhassa fiilistellä sitä että meille on Nelonen matkalla :Heartred

Mitäpä sulle äippä kuuluu?
 
Oioi ihanaa, onnea:) nyt vaan nauttimaan mahan kasvatuksesta :wink
Vähä oireista meininkiä täällä, välillä tulee hentoja etomis aaltoja, väsyttää ja selkään koskee, kiitos ton lumi myräkän takia... mut muistelisin että kunnolla oireet alkanut muidenkin kanssa vasta joskus rv 8 ja ei ne kauaa oo kestänyt :p oon onnekas:)
Meidän 2v on räkätaudissa joten oletan että kohta se on muissakin... eihän se oikein osaa aivastaa hallitusti tms ja koko ajan jotain lelua suussa (edelleen), huoh! Huomenna lähtee 2 isointa miehen vanhemmille viikonlopuks niin ollaan hetkellisesti ihan normikokonen perhe:wink siis mikäli eivät sairastu!
Rv 6+2 täällä menossa että perästä tullaan:wink
 
Voi onpa kurjia uutisia täällä! Voimia ja jaksamista keskenmenon kokeneille :Heartred

Ja Sandylle onnittelut iloisista ultrakuulumisista :happy090
 
Omien laskujen mukaan 6+1, neuvolan mukaan ilmeisesti 6+0, mut en ymmärrä miten se neuvolassa sen oikein laski, kun kaikki laskurit on mulle antanut ton 6+1....

Mulla kans sama juttu neuvolan kanssa (ite laskin et neuvolapäivänä 7+0, heidän laskujen mukaan 6+6). Mun kierto on lyhyempi ku 28 päivää, mut neuvolassa sanottiin että laskevat aina 28 päivän kierron mukaan, mikä on kyl vähän hassua :D
 
Mul kans keskimäärin kierto 26 päivää ja sen mukaan laskin itse, mut neuvola sit ilmeisesti laskenut 27 mukaan...
 
Moikka,

Pian alkaa olemaan "riski"viikot takana ja kotidopplerilla useampaan otteeseen löytänyt sydänäänet niin uskallan vihdoin ilmoittautua tänne joukkoon.
Lyhyt esittely yhden 1,5v pojan äiti ja nyt odotan toista. Ennen esikoista taustalla 3 km ja yksi kohdunulkoinen joka päätyi munajohtimen poistoon. Toiveena oli 2-3v ikäero sisaruksille joka nyt toteuutukin kun tärppäsi ensimmäisestä kierrosta, ihan uskomatonta kun esikoisen yritysaikaan olikin vastoinkäymisiä ihan liikaa. Ikäeroa tulee aika prikulleen 2v viikko enemmän tai vähemmän :cat:

Tämän natiaisen laskettu menee sinne elo-syyskuun vaihteeseen. Alkuraskaudenultrassa annettiin lasketuksi 1-2.9, mutta omien laskujen mukaan voisi mennä jo muutaman päivän pidemmälläkin jo, ajattelin kuitenkin syyskuisiin leiriytyä, vaikka laskettu siirtyisiki elokuuhun niin silti veikkaan että syntyy vasta syyskuun puolella. Aika tarkentunee NT-ultrassa johon on enää vain 9pv ja nyt maanantaina seulonta verikokeisiin!:nailbiting: Viikot nyt siis jotain 10+0 - 10+4 välillä.
 
Moikka,

Pian alkaa olemaan "riski"viikot takana ja kotidopplerilla useampaan otteeseen löytänyt sydänäänet niin uskallan vihdoin ilmoittautua tänne joukkoon.
Lyhyt esittely yhden 1,5v pojan äiti ja nyt odotan toista. Ennen esikoista taustalla 3 km ja yksi kohdunulkoinen joka päätyi munajohtimen poistoon. Toiveena oli 2-3v ikäero sisaruksille joka nyt toteuutukin kun tärppäsi ensimmäisestä kierrosta, ihan uskomatonta kun esikoisen yritysaikaan olikin vastoinkäymisiä ihan liikaa. Ikäeroa tulee aika prikulleen 2v viikko enemmän tai vähemmän :cat:

Tämän natiaisen laskettu menee sinne elo-syyskuun vaihteeseen. Alkuraskaudenultrassa annettiin lasketuksi 1-2.9, mutta omien laskujen mukaan voisi mennä jo muutaman päivän pidemmälläkin jo, ajattelin kuitenkin syyskuisiin leiriytyä, vaikka laskettu siirtyisiki elokuuhun niin silti veikkaan että syntyy vasta syyskuun puolella. Aika tarkentunee NT-ultrassa johon on enää vain 9pv ja nyt maanantaina seulonta verikokeisiin!:nailbiting: Viikot nyt siis jotain 10+0 - 10+4 välillä.

Siis mulla aika samanlainen tilanne, esikoinen kohta 2v ja ennen tätä raskautta kaksi keskenmenoa. Nyt viikko 10+4 ja huomenna verikokeisiin. La neuvolan mukaan elokuun lopussa tai alkuraskauden ultran mukaan 1.9, päädyin kuitenkin pesimään tänne syyskuisiiin koska esikoinen meni pari viikkoa yli..
 
Siis mulla aika samanlainen tilanne, esikoinen kohta 2v ja ennen tätä raskautta kaksi keskenmenoa. Nyt viikko 10+4 ja huomenna verikokeisiin. La neuvolan mukaan elokuun lopussa tai alkuraskauden ultran mukaan 1.9, päädyin kuitenkin pesimään tänne syyskuisiiin koska esikoinen meni pari viikkoa yli..
mehän mennään varmaan sitte aika prikulleen samaan tahtiin :D
 
Uusi odottaja ilmoittautuu mukaan :) Ekaa kertaa kirjaudun tälle foorumille, olen kyllä lueskellut ketjuja muutaman viikon. Vielä vähän hakusessa foorumin käyttö mutta eiköhän se tästä Kolmatta odotan ja laskettu aika 10.9. Ikää löytyy 30 vuotta. Eilen nt-ultra jossa kaikki ok :) Jotenkin itse pidän tuota nt ultraa konkreettisena että oikeasti vauva olisi tulossa :love2 Ultrassa vauveli vastasi laskettua aikaa, tänään 11+5.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top