Plussaa näyttää

Onnittelut Jonnaliinille!

Itsellä kun jäi paljon liuskatestejä "yli", niin ollut välillä pakko seurata tummumista, ja jeeeee, vihdoin tasavahvat viivat :)

En tiedä miksi ollut mulle niin tarkkaa, mutta oli ihanaa nähdä, että hormonin määrä selkeesti nousee :)
 

Liitteet

  • IMG_20160814_110703_resized_20160814_110915806.jpg
    IMG_20160814_110703_resized_20160814_110915806.jpg
    363.5 KB · Katsottu: 49
Uskaltauduin tänä aamuna testaamaan viiden päivän jossittelun ja valvomisen jälkeen, menkkojen piti alkaa keskiviikkona, kivut tuli muttei menkkoja ja päätin jos sunnuntaiaamuun mennessä ei tuu, niin testaan ja oli kyllä tosi selkeä punanen viiva liuskassa. Katsoin, että olis ehkä 17.4. laskettu aika mun kierron pituudella.
Ollaan vuoden alusta oltu ilman ehkäisyä ja odotettu - haasteita mulla on, aluksi ei tullut menkkoja kolmeen kuukauteen ja lisäksi iso kysta tukkii oikeaa puolta munasarjoja, eli joka toinen kierros on ollut mahdollista ja nyt tärppäsi kolmannella mahdollisuudella. Epätodellinen olo.
 
Uskaltaisinko ilmoittautua tänne... testiin tuli haalea viiva toissa iltana, ja nyt olenkin jo pari kertaa testannut uudestaan :D
En vaan usko! :) imetän vielä ja toinen oli toivottu, mutta aikamoinen ylläri oli kun viiva alkoi näkyä.. esikoinen on nyt 10kk.

Uskaltaiskohan sitä jo hätäillä ja soittaa jo huomenna neuvolaan...? :D kierrosta ei nimittäin mitään tietoa kun ei imetyksen vuoksi ehtinyt palautua. Eli LA on joskus huhtikuussa, sen tarkemmin en tiedä.. oliskohan mahdollista saada alkuraskauden ultra että se selvitettäis? :)
 
Todennäköisesti saat ar-ultran ccat93 :) Käsittääkseni se on yleinen perustelu sille, jos kierrosta ja näin ollen lasketusta ajasta ei ole tietoa. Me päästiin esikoisen raskaudessa ar-ultraan, kun minun kierto oli ihan mitä sattuu.
 
Todennäköisesti (jos on pitkä kierto) ne laittaa sulle ultraan menkoista laskettuna rv 12. Ainaki mulla on toimittu näin jo kolmesti. Tietenki sit jos ei oo mitään käryä eikä menkkoja oo ollu nii sit varmaa ne laittaa aika pikaisesti ultraan et saa selvyyden.
 
Muokattu viimeksi:
Nyt kyllä pelottaa! mulla tänään 6+2 ja digi näytti aina vaan 2-3 :sad001 viikot tietysti voi olla pienemmätkin kun mullahan niitä menkkoja ei ehtinyt tulla kesäkuisen km:n jälkeen.... ainakin nyt haluaisin uskoa niin

Mikä tilanne sulla pilvipouta nyt? Mulla kanssa digi näytti aina vaan 2-3, viimeksi rv6+0, en uskalla enää testata.
 
Tulikohan mulla viimein 6+1 se 3+... Vähän on epävarma fiilis, kun mitään ei oireile toisin kuin viime raskaudessa, joka olikin yhtä *piip* alusta loppuun. Viikon päästä ultraan :S
 
Mulla on nyt sellainen tilanne että kävin ultrassa perjantaina jossa näkyi: sikiöpussi, ruskuaispussi, ei sikiötä vielä. Lisäksi vas. Keltarauhanen.. Gyne arvioi rv 5. Lauantaina hulahti verta hieman ja sen jälkeen ei muuta kuin hieman ruskeaa lähinnä pyyhittäessä... En nyt oikein tiedä missä mennään ajattelin että tuo veri voi olla perjantain ultraamisesta koska gyne oli aika ronski otteissaan ..,
 
Moikka, ehkä uskallan liittyä mukaan La tein 3+5 haamun, su jo tummemman viivan, eikä menkkoja näy vieläkään. Oireita on! Ihan erilailla kuin keväällä kesken menneessä raskaudessa... Kai se sit on hyvä merkki! Huomenna teen vielä digin huvikseen. La 24.4. ja Jorvi. Meppi, lähes sama tilanne meillä siis! IIK, mulla ensimmäinen ja toivottavasti tällä kertaa ei mee kesken!
 
Tarvittiin kolme liuskaa ennen kuin tohdin neuvolaan soittaa. Toki oireitakin sitten jo alkoi tulla. Tsempit kaikille plussanneille ja sitä odottaville, muutama myöhäinen kierto, haamu ja pettymis alla tiedän miten raastavaa tuo epätietoisuus on.
 
Tänään epäuskoinen tuijotus tikkuun. Ensin katoin jotta testiviiva vaan tummuu, mutta niin vaan siihen tikkuun tummui toinenkin viiva... ei niin tumma kuin toinen, mutta selkeä plussa kuitenkin.
 
Muokattu viimeksi:
Meille ei tällä kertaa onnea suotu, niin pieni huhtikuisen alku lähti pilven reunalle ♡ testailin oikeastaan joka päivä pe-to, ja viiva oli selkeä ja digi näytti maanantaina 1-2. Mutta maanantaista viiva alkoi vaalentua, ja eilen sitä ei enää näkynyt ollenkaan. Tänään aamulla sitten alkoi vuoto.. mutta tähän sitä varauduttiin henkisesti, kun viiva ei vahventunutkaan. Onnea kaikille muille plussanneille, toivottavasti kaikki saavat vauvansa synnärin kautta kotiin! ♡ :) me jatketaan täällä yritystä, ja josko joskus toinen pikkuinen meille saataisiin!
 
Moikka, ehkä uskallan liittyä mukaan La tein 3+5 haamun, su jo tummemman viivan, eikä menkkoja näy vieläkään. Oireita on! Ihan erilailla kuin keväällä kesken menneessä raskaudessa... Kai se sit on hyvä merkki! Huomenna teen vielä digin huvikseen. La 24.4. ja Jorvi. Meppi, lähes sama tilanne meillä siis! IIK, mulla ensimmäinen ja toivottavasti tällä kertaa ei mee kesken!

Kyllä kaikki menee hyvin! Muistan itekki miltä tuntu oottaa ensimmäistä..Ja oikeestaan sama huoli alusta asti joka raskaudessa, et kaikki menis hyvin. Sen huolehtimisen ku alottaa ni ei osaa ikinä lopettaa. :)
 
Mulla oli menkat 3 viikkoa myöhässä, ennen ku testin ostin. Aavistelin jotain tämän kaltaista, kun imetys alkoi tuntua aralta. Imetän taaperoa edelleen. Väsytti, palelti ja maha turposi. Minä syyttämään ruokia, että mitähän on tullut syötyä. No sehän sitten selvisi, että ruoka ei tainnut olla turvotukseen syynä. Itsellä useampia lapsia. Ja joka ikinen kerta yhtä hussuksi ihminen muuttuu, kun testi näyttää positiivista. No tänään tein uuden testin, kun niin uskomattomalle tuntuu. Ensi viikolla onneksi ultra, jossa laskettuaika määritellään.
 
Tein tänään raskaustestin varmistaakseni etten ole raskaana, mutta plussaahan se näytti! Iloisia ollaan kyllä plussasta mutta en vaan uskonut että olisin. Laskuri antaa la 20.4, eli nyt olisi viikot jo 7+1 :) Tosin on ollut esikoisen jälkeen melko pitkää kiertoa, joten voi olla että la muuttuu vielä.

Onnea kaikille muillekin plussanneille ja toivotaan että pienokaiset pysyy matkassa.
 
Takaisin
Top