Plussaa näyttää

Kuinkahan hyvin noihin ar-ultriin saa aikoja? Mietin milloin kannattaisi varata jos viikolla 7 haluisi käydä. Vielä pohdin auttaako omaa oloa jos siellä käy :)
 
Lino: tuntuu ihan riippuvan paikkakunnasta. Meillä sano se neuvolantäti suoraan, että hän ei saa näkymään ennen vko 9, joten ettei tuu pettymyksiä, ni sit vois mennä yksityiselle. Sano toki, et kannattaa sieltäki ensi kysyä, et onnistuuko :)
 
Plussaa näytti täälläkin tänään! Menkat ei ole vielä edes myöhässä ja alustavia viikkoja tänään kai 3+6, eli tooosi alussa ollaan. Vau-laskuri lupaili lasketuksi ajaksi 10.4.

Toinen lapsi olisi tulossa, hartaasti sitä onkin tässä ehditty tahkoamaan, yli vuosi nimittäin. Syyskuussa olisi aika lapsettomuuspolillekin, kaipa se nyt täytyy perua. Aika tasan vuosi sitten oli tuulimunaraskaus, sen jälkeen ei minkäänlaista "elämää" vaikka tosiaankin hampaat irvessä yritettiin. Jospa nyt sitten vihdoinkin!

Ikää minulla on 30v, mies 37v ja esikoinen sitten huhtikuussa 2,5v. Kaikki sormet ja varpaat ristissä että kaikki sujuu hyvin tällä kertaa ja keväällä saamme nöttösen kainaloon :dummy1::dummy:
 
Ekan plussan tein lauantaina ja tuli kyllä ihan samantien, toisen varmistuksen tein tänään digillä ja näytti viikkoja 2 - 3. Kierron pituudesta ei oo ihan selkeyttä, mutta jossain siinä 5.4 hujakoilla ois epämääräisten laskujeni mukaan laskettu...
 
Eilen plussasin ja olo on vielä aika epätodellinen. En uskalla uskoa, että tuolla todella olis joku. Esikoinen täyttää ens kuussa kolme (eli ikäeroa tulis n. 3,5 v.) ja synnytyksen jälkeen ei oo ollu ehkäsyä käytössä. Välissä yks tuulimuna pari vuotta sitten. Niin joo ja laskettua en ihan tarkkaan tiedä, arvelisin olevan jossain 4.4. paikkeilla. Ultra varattu 12.8. ja neuvola 31.8.
 
Ehkä uskaltaudun tänne ryhmään nyt! Plussasin maanantaina ja LA olisi ilmeisemmin huhtikuun 10-11 päivä. Tarkkaa laskettua-aikaa en oikein osaa sanoa kun tulin suoraa raskaaksi esikoisen jälkeen ilman, että tuli menkkoja välissä. Mutta clearblue digitalin mukaan viikkoja olisi 3-4 vasta kasassa :) Olo on kyllä ihan sekainen, vaikea uskoa todeksi, että taas ollaan raskaana ja onko tämä edes totta! Paljon onnea myös teille muille plussanneille! :) :Heartred
 
Hellurei :)
Kai miekin uskallan tulla tänne vähän heilumaan.. Tämä aamuna tein positiivisen testin :)
la olis sit laskureiden mukaan 9-10.4

Vielä on epätodellinen olo että onko tämä totta ollenkaan. Miehen kanssa olisi tullut syyskyyssa täyteet vuosi yritystä.

Nyt on sormet riatissä että kaikki menisi hyvin :) kuume ollut kova kun kummallakaan ei ole vielä omia..
 
Minäkin liittyisin mielelläni tänne.
Ehkäisy jätetty 12 vuoden jälkeen pois heinäkuun alussa ja eilen tein "kuvitelmat rikkoakseni" raskaustestin. Ja toisen. Ja kolmannen. Ja vielä tänä aamuna Clearblue Digitalin. Kaikissa kolmessa haalea toinen viiva ja Clearblue Digitalissa Raskaana ja 1-2 viikkoa.

Tuntuu ihan epärealistiselta ja toivon, että raskaus pitää ja kaikki menee hyvin. En uskalla edes iloita. Olen ensimmäistä kertaa raskaana, ja olen ihan hukassa. Haluaisin nähdä vauvan ja todeta, ettei ole kohdun ulkopuolinen tai muuta outoa. En edes tiedä milloin aikaisimmillaan tämä on sopivaa, rv 7 vai hedelmöittymisestä 7? Olen laskujeni mukaan tänään 4+0.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä kanssa ilmottautuu uusi odottaja kauhun sekaisin tuntein. Ehkäsy jätetty pois 3/15. Ensimmäisestä clomikierrosta plussattu eilen haalealla haamulla ja tänä aamuna digillä, raskaana 1-2 :D
La 14.4, mikä luultavasti muuttuu vielä neuvolassa.
 
Tänään tuli haettua pari testiä lisää kun millään en jaksaisi uskoa että se on plussa..

Täälä mie uskallankin sit kysellä tyhmiä kysymyksiä ;D

Milloin esim neuvolaan uskaltaa ottaa yhteyttä? Nyt sit oltais 4+5 päivillä menossa? Jos osasin oikein katsoa....

Oletteko ottaneet raskaana tatuointia?
Itselle on varattu aika marraskuulle mutta nyt mietin että pitääkö se perua?
 
Täällä kanssa ilmottautuu uusi odottaja kauhun sekaisin tuntein. Ehkäsy jätetty pois 3/15. Ensimmäisestä clomikierrosta plussattu eilen haalealla haamulla ja tänä aamuna digillä, raskaana 1-2 :D
La 14.4, mikä luultavasti muuttuu vielä neuvolassa.
Heiii, meillä on tällä hetkellä sama LA! :)
 
Mä soitin neuvolaan siinä 4+ jotain ja oli tosi hyvin vastaanottavainen, joten voi jo soittaa :) ja korhis: mulle sano neuvolassa ja eilen terkkarissa (muista asioista käydessäni), että ennen viikkoa 7 tuskin saadaan mitään näkymään. Tai voi olla, että joillain laitteilla saadaan ja joillain ei, mutta että kannattaa varautua siihen, ettei saada :) kuulemma ysi viikosta eteenpäin alkaa sit helpommin olla näkyvissä. Mutta kannattaa soitella neuvolaan ja kysyä yksityiseltäkin puolelta, että millä viikolla olis paras tulla :)
 
Takaisin
Top