Plussaa näyttää

Liliina, meillä kävi vähän samalla tavalla :D puhuimme monta kuukautta, että elokuussa aloitetaan. Heinäkuussa unohtui ehkäisyrengas kotiin, kun käytiin toisella paikkakunnalla ja todettiin että väliäkö tuolla, kun tässä kuitenkin vauvahommat mielessä. Heinäkuiselta aivan ihanalta ulkomaan lomalta tulikin sitten pieni salamatkustaja mukaan ja toivotaan, että on sitten matkassa loppuun asti :Heartred
 
Nyt kyllä pelottaa! mulla tänään 6+2 ja digi näytti aina vaan 2-3 :sad001 viikot tietysti voi olla pienemmätkin kun mullahan niitä menkkoja ei ehtinyt tulla kesäkuisen km:n jälkeen.... ainakin nyt haluaisin uskoa niin
 
Holaa! Mä tein viimeviikolla 2 testiä ja nyt sit clearblue diginäyttö testin. Näyttää 2-3 eli rv 4-5. Onneksi neuvolla parin viikon päästä niin saa varmuuden tosta että monellako viikolla sitä ollaan :D jännäää :P
 
Mulla ei muuten noi Sofi kotitestit näytä edelleenkään et oisin raskaana vaikka Clear blue näytti jo vko sitten 1-2vko raskaana. Että ei kannata ihmetellä haaleita viivoja. Noi testitkin vaihtelee aika paljon.
 
Voivoi. Digi näytti edelleen 2-3, vaikka on sitä näyttänyt jo tovin ja huomenna pitäisi tulla 6+0 :/ Nuorempi sintti ei ole mahdollinen.
 
Täällä varovaisesti huhuillaan.. Plussasin digitestillä raskaana 2-3 maanantaina. Todella epätodellinen olo! Meillä kaksi lasta ennestään, yksi on mun ja toinen yhteinen ja kolmatta yritetty 8v. Testit käyty läpi ja diagnoosina selittämätön lapsettomuus.
Mutta, nyt varovaisin askelin eteenpäin kohti LA 14.4!
 
Sorruin taas tekemään liuskatestin. Ei tullu vieläkään tasavahvoja viivoja. Ei oikein ollu viikossa vahvistunut mihinkään, mutta nyt oli merkkikin eri. Eihän se viivan vahvuus välttämättä mitään kerro, mutta jostain syystä haluaisin sen kunnon viivan nähä kun esikoisestakin tuli. Sillon tosin olin jo 7+ viikolla menossa.
 
Nuupa, ei mullakaan noi viivatestit meinannut edellisessä raskaudessa näyttää vahvaa viivaa ennen ku viikkoja oli kans just jotain +7 siks en nyt jaksanut vaivaa niillä päätäni :D
 
  • Tykkään
Reaktiot: iLa
Mäki aina jotenki vahingossa lankeen tekemään testin. Ei vieläkään ole täysivahvaa viivaa, mutta no, odotan viikonloppua ja uutt Clearblueta :D Malttamaton akka :D
 
Täällä uusi plussaaja :) maanantaina tein plussan. Vielä ei ihan täysin uskalla iloita ku keväällä km. Nyt tuli kyllä testiin selvä viiva ja keväällä tuli vaan tosi haaleita viivoja ja digitesti näytti viikkoja vähemmän ku oikeasti oli. Mut toiveikas olen :angel11 :happy:
 
Moi kaikille! Mä liityn jonon jatkoksi ylläriplussalla jonka tein tänä aamuna. Vieläkään en plussaan jaksa uskoa, mutta ei sitä uskomattakaan voi olla!

Mun miesystävä asuu Englannissa ja olin jo päättänyt suhteen lopettaakin, mutta se plussa.. Hyvin sekavin ajatuksin, mutta jos pieni on paikallaan, niin siitä onnellinen! Periaatteessa minun ei raskaana pitäisi edes olla, ovis oli 15.7 ja se aloitti tiputteluvuodon viikoksi, jonka takia oon lähetteellä menossa gynelle, taustalla mulla kohdunkaulan syöpää vuosia sitten. Mies tuli kotiin 22.7 ja oli reilun 2vkoa. Ajattelin että ovista ei ollut ollenkaan jonka vuoksi menkat myöhässä mutta tein nyt sitten testin ja vahva positiivinen oli.

Saa ehdottaa la mulle! :)
 
Terve ja heipä hei! Täällä on nyt kolme plussatestiä tehtynä viimepäivinä eli kovasti näyttäis siltä, että raskaana ollaan :):happy093 Fiilis hyvä ja vähän epätodellinen. Esikoista saatiin odotella puolitoista vuotta, ja tätä toista on nyt ns. tehty 7 kuukautta.
 
Heipä hei!

Täällä plussattiin eilen. Itsellänihän on tuo esikoinen kohta jo kaksi, mutta kuukautiset eivät olleet alkaneet vielä ollenkaan. Pikkukakkosta ollaan kyllä haaveiltu ja ensimmäisen kanssa oli hieman vaikeuksia saada alulle, joten ajattelin tässäkin kestävän. Oireita oli jo todella selkeitä; pahoinvointia mitä ei edellisessä raskaudessa ollut, väsymystä, rintojen arkuus ym.
Kun tein testiä tavallaan tiesin, että se on plussa ja tavallaan en voinut uskoa meillä olevan niin hyvää tuuria. Koska ei ole olut kuukautisia, ei ole mitään ajatusta millä viikoilla mennään. Huomenna soittelen neuvolaan niin jos vaikka ultraillaan niin tiedetään enemmän :)
Niin jännää!
 
Takaisin
Top