Plussa

Niin. Tein kyllä nyt eri testillä. Aikasemmat Sofin liuskoilla ja tänään Apteekin testillä. Nyt sitte vaan toivottava, et kaikki on hyvin pienellä....


Ihan vaan eri testeissä saattaa olla ihan eriväriset viivat. Jopa saman merkin testit heittelee, varmasti kaikki on pikkuisella hyvin :Heartred
 
Eilen tein testin, joka nega. Tänä aamuna sit uudestaan (4+2) ja plussahan sieltä tupsahti.:Heartred La menkkojen mukaan 21.4, vielä en uskalla liikaa innostua jos ei pysy matkassa. :Heartred
 
Heip! Ilmottauduttii mukaan. Viikko sit testattu plussat. Laskettu aika olis 16.4. Toinen siis tuloillaan molemmat raskaudet eka yrityksestä, että oli vaikea uskoa, että näin pian onnistuis taas..
 
Haalea plussa oli jo viime lauantaina :) eilen plussa, tänään plussa aamulla ja päivällä myös ihan selkeä jo :) yllättävän aikaisin näkyy, nyt meinaa laskujen mukaan vasta rv 3+5!
Testit olleet ihan noita marketin liuskatestejä, jotka ei mitään älyttömän herkkiäkään ole, tuntuu hassulta että näin aikaisin näkyy :) esikoisen plussaamisen ajankohtaa en oikein muista enää :)

Toivotaan että pysyy kyydissä :Heartred
 
Kirjoittelin aiemmin noista haaleita plussista kun sain viikonloppuna.. Nyt vahvistunu selkeästi, ei enää haalea!:happy: Mä oon niin onnellinen! (piti oottaa loppuviikkoon, mut yks testi oli kaapissa ja pakko oli kattoo jo tänä aamuna...:angelic:) Paras aamu ikinä! :smiley-bounce012
 
Tein tänään aamulla uudestaan testin kun halusin nähdä tummempia viivoja, mutta nyt tulikin ihan haamuviivoja kolmesta testistä ja rv 6+2 jo :sad001 Lähes viikko sitten oli paljon tummemmat viivat. Nää testit on kyllä jo menny vuosi sitten vanhoiksi, mutta viikko sitten myös vanhentuneen liuskan viivat oli tummempia kuin nyt. Pitääkö neuvolaan ilmottaa tälläsestä jos pelkää keskenmenoa, jos aikaistaisivat ekaa neuvolaa :sad001
 
Tuossa kohtaa voisi minusta soittaa neuvolaan ja kysyä lähetettä verikokeisiin, joissa saisi hcg:n ihan numeerisena. Tosin, en tiedä "meneekö se noin", että laittavat kokeille, jos pyytää. Toisaalta, miksi ei? Kannattaa ainakin oman mielenterveyden ja -rauhan takia soittaa ja kysyä. Mitään siinä ei menetä ainakaan.
 
Tein tänään aamulla uudestaan testin kun halusin nähdä tummempia viivoja, mutta nyt tulikin ihan haamuviivoja kolmesta testistä ja rv 6+2 jo :sad001 Lähes viikko sitten oli paljon tummemmat viivat. Nää testit on kyllä jo menny vuosi sitten vanhoiksi, mutta viikko sitten myös vanhentuneen liuskan viivat oli tummempia kuin nyt. Pitääkö neuvolaan ilmottaa tälläsestä jos pelkää keskenmenoa, jos aikaistaisivat ekaa neuvolaa :sad001

Voi eii älä stressaa suotta itseäsi tekemällä niitä testejä enää, oot raskaana kunnes toisin todistetaan. Eikö se oo ihan normaalia että ne viivat saattaa haalistua raskauden edetessä ja hormoonipitoisuudetkin vaihtelee varmaan päivästä ja hetkestä riippuen. Ja jos se niin olisi että alkava keskenmeno olisi niin ei ne neuvolassakaan sille oikein mitään voi. Mutta nyt otat vaan rauhallisesti, jos sieltä ei mitään pihalle ole tullut niin raskaana olet edelleen :)
 
Hiphei, jospa minäkin tänne uskaltautuisin :happy: viime viikolla tein perjantaina testin johon tuli haalea viiva. Itse olin jo oireista varma että eiköhän nyt ole tärpännyt, mutta mies ei uskonut. Sunnuntaina tein clear bluen digitaalisen testin johon tuli +. Siinä ei tarvinnut miehenkään enää arpoa :wink suosittelen kyllä digitaalista testiä jos viivojen tulkinta epävarmaa! Maksoi cittarissa reilun kympin.
 
Tuossa kohtaa voisi minusta soittaa neuvolaan ja kysyä lähetettä verikokeisiin, joissa saisi hcg:n ihan numeerisena. Tosin, en tiedä "meneekö se noin", että laittavat kokeille, jos pyytää. Toisaalta, miksi ei? Kannattaa ainakin oman mielenterveyden ja -rauhan takia soittaa ja kysyä. Mitään siinä ei menetä ainakaan.

Tuskin verikokeet ja hcg mulle mielenrauhaa tuo, kun noissakin liuskoissa oli kyllä hento viiva joten se luku ei kerro mulle oikein mitään? Pitäisi nähdä tai kuulla että mahassa on vielä elämää, mutta sydänääniäkään ei satavarmasti neuvolan laitteilla saada varmaan vielä kuulumaan.. Kai se pitää vaan odottaa ja toivoa, kun ei vuotoakaan ole vielä tullut.
 
Tuskin verikokeet ja hcg mulle mielenrauhaa tuo, kun noissakin liuskoissa oli kyllä hento viiva joten se luku ei kerro mulle oikein mitään? Pitäisi nähdä tai kuulla että mahassa on vielä elämää, mutta sydänääniäkään ei satavarmasti neuvolan laitteilla saada varmaan vielä kuulumaan.. Kai se pitää vaan odottaa ja toivoa, kun ei vuotoakaan ole vielä tullut.
Niin no siis totta kai jokaiselle tuo eri asiat mielenrauhan. :D itse tuossa tilanteessa vaan saisin mielenrauhan siitä, että hormonitaso vastaisi viikkoja. Mutta kuten SiniApila totesi, viiva siinä on ja raskaana olet kunnes toisin todistetaan :)
 
Hiphei, jospa minäkin tänne uskaltautuisin :happy: viime viikolla tein perjantaina testin johon tuli haalea viiva. Itse olin jo oireista varma että eiköhän nyt ole tärpännyt, mutta mies ei uskonut. Sunnuntaina tein clear bluen digitaalisen testin johon tuli +. Siinä ei tarvinnut miehenkään enää arpoa :wink suosittelen kyllä digitaalista testiä jos viivojen tulkinta epävarmaa! Maksoi cittarissa reilun kympin.

Onnea ja tervetuloa! :)

Itsekin olen pari digiä käyttänyt ja tykkäsin kyllä. Ei vaan lompakko kestä sitä testien ja hinnan määrää mitä tässä on usean kiertoyrittksen aikana tarvinnut. :D
 
Niin no siis totta kai jokaiselle tuo eri asiat mielenrauhan. :D itse tuossa tilanteessa vaan saisin mielenrauhan siitä, että hormonitaso vastaisi viikkoja. Mutta kuten SiniApila totesi, viiva siinä on ja raskaana olet kunnes toisin todistetaan :)

Nii mulla on vaan sellane käsitys et se tasokin voi vaihdella eri ihmisillä, että sit se luku näyttäis tavallaan samaa kuin ne mun tikkutestit. Ja vaikka se luku olisikin "normaali" näille viikoille, kuitenki se että se luku olisi laskenut viime viikosta ei olisi normaalia. Vaikeasti selitettynä :P
 
Nii mulla on vaan sellane käsitys et se tasokin voi vaihdella eri ihmisillä, että sit se luku näyttäis tavallaan samaa kuin ne mun tikkutestit. Ja vaikka se luku olisikin "normaali" näille viikoille, kuitenki se että se luku olisi laskenut viime viikosta ei olisi normaalia. Vaikeasti selitettynä :P

Joo ja siis, minähän tiedän oikeasti näistä asioista aika vähän.. :D mutta tuli vaan tosiaan sellanen "fiilis" itelle heti tosta, mutta joo, oikeammassa varmasti olet kuin minä. :D :D
 
Täällä plussattu lauantaina elämän ensimmäistä kertaa. Vieläkin epäuskoinen fiilis kun ei ole oikeen mitään oireita. Ainoa oikeastaan oli viime yönä kun heräsin hirveään nälkään ja oli pakko syödä jotain että pystyy nukahtaan uudestaano_O

Ollaan kummatkin puolison kans 28v ja tätä ei oo suunniteltu. Mutta erittäin mieluinen ylläri. Miehellä toki isompi sulatteleminen, mutta tosi hyvin on ottanut uutisen :Heartred

La näillä näkymin 20.4. Ja nyt 4+4 :love7
 
Heippa, minäkin ilmoittaudun varovasti mukaan. Maanantaina plussasin, mutta oikeastaan tiesin jo vastauksen ennen viikonloppua oireista päätellen. :)
Minulla on ennestään kaksi lasta, koululainen ja eskari. Tämä tuleva miehelle ensimmäinen. Raskausajan jutut hyvin jo unohtuneet, joten hassua ja uskomatonta kaikki.

Niin ja lasketuksi näyttää 21.4.
 
Muokattu viimeksi:
Tasan viikko sitten tiesin olevani raskaana. Se olo iski kuin kirkkaalta taivaalta, enkä mitenkään järjellisesti pysty puhumaan siitä. Mä vain tiesin. Sunnuntaina raskaustesti näytti haaleaa plussaa ja tiistaina vahvempaa viivaa. Hassua, oikeasti kuukautisten pitäisi alkaa vasta huomenna, mutta olen silti jo ihan täysillä raskaana. Oireita on paljon ja vahvoja.

Laskettu aika näyttäisi olevan 25.4.
 
Maanantaina tein testin, enkä odottanut että plussa olis ollut niin selkeä heti seuraavana päivä kun menkat olisit pitänyt alkaa. Aikasemmassa raskaudessa meni yli viikko kun tein testin ja se oli tosi haalea. Aloin epäilee kun olin kylässä juonut kahvia ja illalla suussa maistui kuin olisi polttanut tupakkaa. Vielä ollaan tosi alussa 4+3, pienen laskettu aika ois 22.4.
 
Tänään testattu haalea, mutta selvä plussa. Laskujen mukaan vasta dpo10/11. Toinen lapsi olisi tulossa, esikoinen täytti juuri 2v ja LA näillä näkymin 22.4.
 
Mä nyt tuun vähän varovasti mut sain aika haalean plussan.:oops: "Menkkoihin" on vielä 3pvä aikaa. Pitää sit tehdä uusi. Laskettu ois huhtikuun loppu/toukokuun alku. Mul on aika pitkä kierto niin en osaa sanoa tarkkaan. Ois toinen vauveli kyseessä. Häntä odoteltu vuoden alusta asti.:joyful:
 
Takaisin
Top