Plussa

Jospa itsekin ilmottaudun nyt joukkoon, vaikka vielä ihan alkuviikoilla ollaan. Laskettu on 9.4. ja aiemmin olen täällä foorumilla pyörinyt vuonna 2013. Esikoinen täyttää siis jouluna neljä. Hyvillään ollaan ikäerosta, vaikka se olikin osin olosuhteiden sanelema :) Esikoinen on jo jonkun aikaa toivonut perheeseen vauvaa eli tulee varmaan olemaan kovin innoissaan, kun viimein uutisen kuulee.
Ekassa raksuadessa voin pahoin aika pitkään ja nyt on jo vähän etonut, vaikka ei vielä pitäisi.
 
Heippa kaikille!
Varovaisin mielin ilmoittaudun mukaan. Tiistaina tuli cb digillä "ei raskaana". Kuitenkin aivan selkeät oireet ja olin aivan varma että raskaana olen, mutta testasin liian aikaisin ( kp 21/27)
Tänään Prisman halpisliuskoihin turvaudui ( pregcheck) ja 2 viivaahan sieltä tuli [emoji7] kolmas lapsi ois nyt tuloillaan, pojat meillä ennestään 6- ja 5-vuotiaat. Esikoinen aloittaa koulun ensiviikolla [emoji173] Että varovaiset heipat vaan kaikille! [emoji4]
 
Heips! Tänään haalea plussa, eilen olin jo näkevinäni haamun. Kolmas olis tulossa, esikoinen 2v 3kk, toistaiseksi kuopus 1v 1kk, poika ja tyttö. Kaksi keskenmenoa, ensimmäinen ennen esikoista, toinen toukokuussa joten toooodella varovainen onnellisuus vielä... Tänään olis siis menkkojen mukaan 3+5, la 16.4.
 
Oli pakko kääntää vielä negatiiviksi ja todeta, että kyllä siinä vaan kaks viivaa on [emoji1]
 

Liitteet

  • 1502004604589.jpg
    1502004604589.jpg
    13.4 KB · Katsottu: 52
7709012f269c15de9ed88ebcfcc55b01
Tässä mun "haalea" plussa eiliseltä aamulta :Heartred Kun pitihän se nyt vielä sillä jäljelle jääneellä testillä vielä varmistaa [emoji87]
 
Onnea kaikille plussanneille..itsellä olisi 3lapsi toiveissa ja eilen tein testin ja siihen tuli todella hailakka viiva en ole varma oliko vain haamu pitää malttaa odottaa vielä muutama pvä ja testata uudelleen.
 
Muokattu viimeksi:
Kertokaas viisaammat oliko se niin, että viikkojen edetessä voi viiva taas alkaa haalistua? Tein vahvat viivat 4+0 ja 4+1 mut nyt flunssan aikana tullu todella haalean vaalean punasta vuotoa. Tänään 6+0 ja viiva oli vähä haalistunu:eek: Mietin onko normaalia vielä? Onneks neuvola jo maanantaina niin pääsee puhuu ja toivottavasti saisin lähetteen varhaisultraan....:nailbiting:
 
Tuosta haalistumisesta en osaa sanoa/ei ole kokemusta. Mutta kun vertaan testejä, raskauskeijun one stepit näyttävät "haaleampia" kuin muut, kontrolliviiva on tuplaten tummempi kuin testiviiva. Sitten taas Clearbluen perus plus/miinus testissä pystyviiva on niiiin tumman sininen että lähentelee enemmän mustaa kun taas miinusviiva on mukavan vaalea. Että mene ja tiedä sitten näistä :D
 
Niin. Tein kyllä nyt eri testillä. Aikasemmat Sofin liuskoilla ja tänään Apteekin testillä. Nyt sitte vaan toivottava, et kaikki on hyvin pienellä....
 
Minä ilmottaudun varovasti joukkoon. :greet025 Tänään plussattu dpo 9 apteekin ultralla eli pienen la menee huhtikuun loppuun: 26.-30.4. Toivotaan parasta ja katsotaan, miten käy! Kuvaa en testistä saa nyt liitettyä, sovellus ei toimi kunnolla lainkaan ja näin netin kautta sivusto herjaa kuvan olevan liian suuri. Koitan myöhemmin uudestaan. :)
 
Täällä plussattu tänään, dpo 11, rv 3+4. Vielä oli vähän hailakat viivat mutta toivottavasti siitä vahvistuvat. La olisi laskurin mukaan 24.4. ja toinen ihanuus olisi tulossa. Esikoinen 06/16 Maanantaina ajattelin vielä uudelleen testata.
 
Jännittäen ilmottaudun joukkoon, jo kolme testiä tehty (pe, la ja tänään), kaikissa haalea plussa, onko tää siis tottakaan? Kyllä mies ne plussat on hyvin nähny myös, mutta pelottaa että ei tää voi olla, luulin että joudutaan ainaki puol vuotta yrittämään! En vaan osaa uskoa todeksi, yk1 ja plussa. Tää pieni olis meidän ensimmäinen :Heartred Kovat on oireet ollu, hirvee närästys, turvotus, pissalla saa rampata koko ajan ja meinaan nukahtaa töihin. Huomenna soitan neuvolaan, kaikki niin uutta et oon ihan pihalla. Itse oon 29 ja mies 33.

Laskurin mukaan la ois 19.4.2018, kierto vaan tosi epäsäännöllinen.
 
Takaisin
Top