Plussa

eveliinae

Satasella mukana keskusteluissa
Huhtimammat 2018
Jokos alkaa plussanneita olla huhtikuun lasketulle?

Ite tein torstaina ekan testin, haalea viiva peegchekkiin. Perjantaina ostin clearblue digin ja 1-2 viikkoa tuli näkyviin. Testejä olen kuluttanut vielä tänä aamunakin, kun en meinaa uskoa vieläkään että plussa tuli ja kyllähän viivat on vahvistunut päivittäin.

Esikoinen on 1v, ekasta kierrosta imetyksen lopetuksen jälkeen tärppäsi. Tänään oli pojan 1v neuvola ja samalla sai varattua itselle ekan ajan.

Nyt menossa 4+0, LA neuvolatädin mukaan 3.4.
 
Täälläkin plussa pärähti näyttöön. La 31.3 mutta pitkän kierron vuoksi menee kyllä tänne huhtikuun puolelle.
Kolmas raskaus kyseessä. Tytöt 2 ja 1 vuotta löytyy. :) Aikaisemmissa raskauksissa olen kärsinyt pahasta raskauspahoinvoinnista. Tipassa loikoiltu monta viikkoa. Nyt jo huono olo nostaa päätään ja turvottaa.
 
Uskaltaiskohan tänne jo liittyä. Tänään tuli selkeä plussa vaikka vasta dpo 12 eli 3+4. La olisi laskurin mukaan 7.4.

Kauheesti jännittää ja toivoo että kaikki menisi hyvin, ollaan kuitenkin niin alussa vielä..
 
Lacrima, Ihan samoin ajatuksin täälläkin.. iloitsee ja miettii tulevaa, kuitenkin kokoajan pelko ja jännäys kestääk tää mukana!
En muista ekan odotuksesta tämmöstä. Sitä kun ei yrittämällä yritetty, ajattelin että jos jotain käy niin on tarkotettu. Tätä uutta vauvaa toivottiin ja yritettiin nelisen kuukautta, ja nyt pelottaa keskenmeno paljon enemmän..
 
Neuvolan mukaan LA olis 1.4 vaikka muut laskurit näyttää 31.3. Kaksi poikaa on jo. Vähän niinkuin vahingossa sai tämä kolmas alkunsa, toivottuna mutta hieman yllättäen. Aiemmin vuosi yritettiin kolmatta, tuloksena yksi haalea plussa ja hyvin varhainen keskenmeno. Työpaikan vaihtuessa laitettin yritykset tauolle. Nyt kesäloma sattui sopivasti kierron kannalta niin jätettiin ehkäisy pois ajatuksella eihän se nyt eka kerralla tärppää kun ei vuodessakaan, eipä...
 
Mä sain tänään aamulla selvän haamun testiin [emoji7] en voisi olla tämän onnellisempi. 7 vuotta ilman ehkäisyä, joko nyt olisi meidän vuoro. Toivon, että tällä kertaa kaikki päättyisi hyvin ja saataisiin se oma pieni sieltä laitokselta ihan kotiin asti [emoji173]
 
Lacrima, Ihan samoin ajatuksin täälläkin.. iloitsee ja miettii tulevaa, kuitenkin kokoajan pelko ja jännäys kestääk tää mukana!
En muista ekan odotuksesta tämmöstä. Sitä kun ei yrittämällä yritetty, ajattelin että jos jotain käy niin on tarkotettu. Tätä uutta vauvaa toivottiin ja yritettiin nelisen kuukautta, ja nyt pelottaa keskenmeno paljon enemmän..

Juu, ekasta tajusin tehdä testin vasta kun oli jo rv 8 menossa, siitä ei pitkä aika ollut enää nt-ultraan. Nyt tarttis pystyä odottamaan sinne syyskuun puoleenväliin, toivottavasti aika menis nopeesti...

Milläköhän viikoilla niitä sydänääniä mahtais saada kuuluviin, doppler löytyy kaapista, jos se hiukan helpottais ennen ultraa..
 
Mä sain esikoisesta vasta joskus rv 11 kotona kuulumaan. Hermoilin sen laitteen takia ihan turhaan. Sitten vielä semmonen pieni kysymys ihan ot, mutta mä oon uus täällä ja en keksi mistä saisin vaihdettua tuota käyttäjänimeä vai mikä lie onkaan
 
Ärsyttää, ku kaveri ei muka nää tässä mitään niin aloin nyt vaan vainoilemaan, että enhän mä nää omiani. Vielä on menkkoihinkin aikaa, joten eipä tuon tummempaa voi edes näillä viikoilla saada. Tänkin testin herkkyys on 10
 

Liitteet

  • 1501131083187.jpg
    1501131083187.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 155
Mä sain esikoisesta vasta joskus rv 11 kotona kuulumaan. Hermoilin sen laitteen takia ihan turhaan. Sitten vielä semmonen pieni kysymys ihan ot, mutta mä oon uus täällä ja en keksi mistä saisin vaihdettua tuota käyttäjänimeä vai mikä lie onkaan

Tuolla oikealla sivun ylälaidasta kun painat nikkiä, niin pitäis tulla valikko mistä saa säädettyä omia asetuksia :)
 
Ärsyttää, ku kaveri ei muka nää tässä mitään niin aloin nyt vaan vainoilemaan, että enhän mä nää omiani. Vielä on menkkoihinkin aikaa, joten eipä tuon tummempaa voi edes näillä viikoilla saada. Tänkin testin herkkyys on 10

Onhan toi nyt ihan selvä plussa :) Mikä dpo?
 
Ärsyttää, ku kaveri ei muka nää tässä mitään niin aloin nyt vaan vainoilemaan, että enhän mä nää omiani. Vielä on menkkoihinkin aikaa, joten eipä tuon tummempaa voi edes näillä viikoilla saada. Tänkin testin herkkyys on 10

Kyllä tuo plussalta näyttää. Onnittelut plussasta:)
 
Mä sain ekan plussan dpo 9 maanantaina. Vahvistunut joka päivä joten alan uskoa asian :Heartred Nyt rv 3+5, la 7.4. Tää on meidän viimeinen vauva joten aion fiilistellä raskaudesta ja vauvajutuista ihan kybällä:happy090
 
Mä sain ekan plussan dpo 9 maanantaina. Vahvistunut joka päivä joten alan uskoa asian :Heartred Nyt rv 3+5, la 7.4. Tää on meidän viimeinen vauva joten aion fiilistellä raskaudesta ja vauvajutuista ihan kybällä:happy090

Me mennäänkin sitten ihan samoilla päivillä :)
 
Sitten vielä semmonen pieni kysymys ihan ot, mutta mä oon uus täällä ja en keksi mistä saisin vaihdettua tuota käyttäjänimeä vai mikä lie onkaan

Jos ei vielä löytynyt, niin täällä voi vaihtaa nimimerkin. :)

Kyllä tossa sun testissä muuten ihan selkeästi viiva on. :) Ja minähän en viivaa näe välillä vaikka muut näkisi. Vähän hento vielä, mutta ei muuta voi odottaakaan kun on ajoissa testaamassa.

Onnea kaikille plussanneille!
 
Täällä on eilen ja tänään saatu plussat :) Eilen sain päiväpissasta Sofin liuskaan haalean viivan ja tänään rfsu:n testiin aamupissasta jo niin vahvan ja selkeen viivan, et ei jääny epäselväks enää. Kohta soittoa neuvolaan, jahka aukiaa! :) Toka tulossa. Esikoinen syntyi tammikuussa ja toivottiin pientä ikäeroa:Heartred La olisi alustavasti laskurin ja mun laskujen mukaan 6.4. :)
IMG_5283.JPG
IMG_5300.JPG
 
Täällä on eilen ja tänään saatu plussat :) Eilen sain päiväpissasta Sofin liuskaan haalean viivan ja tänään rfsu:n testiin aamupissasta jo niin vahvan ja selkeen viivan, et ei jääny epäselväks enää. Kohta soittoa neuvolaan, jahka aukiaa! :) Toka tulossa. Esikoinen syntyi tammikuussa ja toivottiin pientä ikäeroa:Heartred La olisi alustavasti laskurin ja mun laskujen mukaan 6.4. :)
View attachment 58817
View attachment 58819

Onnea! :) Meillä on myös pienellä ikäerolla, hiukan jännittää mitä tuleman pitää, mutta eiköhän me pärjätä :)
 
Mun oli pakko vielä kääntää tää negatiiviksi ja kyllä mä nään siinä edelleen kaks viivaa. Täytyy varmaan tehä huomenna aamulla uutta testiä :)
 

Liitteet

  • 1501243259921.jpg
    1501243259921.jpg
    13.4 KB · Katsottu: 113
Takaisin
Top