Plussa vai ei?

Äh, jänskään täällä että voiko tästä viivojen vain hailakasta vahvistumisesta tulkita jotain. Eka, eli ylin testi on otettu sinä päivänä kuin menkkojen ois pitänyt alkaa, tai viimeistään seuraavana päivänä. Uskoisin, että silloin oli dpo 11 tai 12 (oon siinä käsityksessä että mun luteaalivaihe on 12 päivää). Eli toi alin testi on tältä aamulta, jolloin on siis ehkä dpo 16 tai 17. :inpain:
 

Liitteet

  • IMG_20190421_095109__01__01.jpg
    IMG_20190421_095109__01__01.jpg
    8.4 KB · Katsottu: 470
Muokattu viimeksi:
Äh, jänskään täällä että voiko tästä viivojen vain hailakasta vahvistumisesta tulkita jotain. Eka, eli ylin testi on otettu sinä päivänä kuin menkkojen ois pitänyt alkaa, tai viimeistään seuraavana päivänä. Uskoisin, että silloin oli dpo 11 tai 12 (oon siinä käsityksessä että mun luteaalivaihe on 12 päivää). Eli toi alin testi on tältä aamulta, jolloin on siis ehkä dpo 16 tai 17. :inpain:

Plussa! Paljon onnea!
 
Kiitos M-M. :Heartpink jotenkin vaan jännitän, että onko tää nyt joku kemiallinen, tuulimuna tms. kun melko hitaasti näyttää viivat vahvistuvan.. hmm.:confused005
 
Rouvaskainen, tuon minäkin lasken plussaksi, koska siinä näkyy selvästi viivan vahvistuminen puhtaasta negasta hailuraksi. Onnea! Varmista vielä digitestillä, niin tulee varmuus.
 
Hienostihhan noi on vahvistunut! Voi olla että ovis ollu myöhemmin ja siksi vielä haalea :) ja hormoni tuplaantuu kahdessa päivässä että sen mielessä pitäen toi on kuitenkin vahvistunut joka päivä tosi hyvin :)
 
Kiitos Suski75 ja esikko1. :Heartbigred sen tietää järjellä, ettei tässä vaiheessa tällainen hätäily ja ylianalysointi auta mitään, mutta minkä sitä mielelleen voi.:whacky011
 
Postasin tänne alkuviikosta ovistestin minkä ystäväni oli tehnyt.. nyt hän on tehnyt raskaustestin joka kuvassa.. tarvitsen tulkinta apua..onko viiva oikeassa paikassa? Itellä ei ole pc kokemusta kun yhden kpl verran! Apu on suuri! Kiitos jo etukäteen
 

Liitteet

  • 20190422_061453.jpg
    20190422_061453.jpg
    18.2 KB · Katsottu: 462
Näkyisikö nyt paremmin, kun muokkasin vähä. Kun ihan selkeä on silmällä, mutta kuvassa katoaa kameraan.. en vaan osaa sanoa onko oikeessa kohdassa.
 

Liitteet

  • 20190422_071841.jpg
    20190422_071841.jpg
    18.8 KB · Katsottu: 436
Mulla kysytään joka apteekissa mun lääkkeille resepti. Enkä sinne aukkariin oo aikaa vielä saanut. Puoli vuotta meni että pääsin tiettyihin kokeisiin. Yksityinen puoli kyllä ja sitä varten on vakuutus jota mulla ei vielä ole. Syy: en kokenut tarvitsevani. No nyt tarvitsen. Julkinen puoli on ihan hyvä mutta ne ei kauhean nopeita oo noissa liikkeissään Ajan voi saada nopeastikin ja sitä toivon tiistailta.
Mutta kuten sanoin en vie yhtään enempää kenenkään aikaa täällä. Ei ole sen arvoista.

soita tänne gynekologille, oli Malagassa ja maksaa vain 60€ :) minäkin olen itse espanjassa asunnut työni vuoksi ja olen aina saanut todella hyvää hoitoa niin kunnallisella kuin yksityisellä..
 

Liitteet

  • 13A76328-BFB5-4EDF-9001-1E032ABF7670.png
    13A76328-BFB5-4EDF-9001-1E032ABF7670.png
    49.4 KB · Katsottu: 314
Eleo1389 mäkään en valitettavasti näe mitään. :sorry: jos jotain niin ehkä heikon viivanpaikan.

Huojennus, tein tänään digin joka sanoi raskaana 2-3, joka täsmää juuri oviksen ajankohdan kanssa. Vaikka mielestäni vielä tuo eilisaamun hailakka positiivinen ei ollut kovin vahva. Mutta näköjään hormonia näyttää olevan juuri oikea määrä. :Heartred
 
Ihan kamalaa luettavaa aikuisilta ihmisiltä! Eiköhän Jesbe ole tehnyt voitavansa turhaan varmaan alatte penkomaan asioita. Todennäköisesti hän hakee täältä vertaistukea ei mollaamista ja sanojen arvostelua tuli ihan pahamieli toisen puolesta..
 
Ihan asiallisesti täällä asiasta olen kirjottanut. Ja niinku viima tuolla kertoi, tiedän miltä lapsettomuus tuntuu koska lapsettomuushoidoissa ollaan oltu. Ei meillekään itsestäänselvyys ole lapsen saaminen ollut. Vaan hoitojen avulla tämäkin lapsi saanut alkunsa.
 
Ei täälllä kukaan ole nähdäkseni häntä mollannut. Ratkaisuja on ehdotettu, mutta mikään niistä ei jostain syystä käy tai kelpaa.

Nostan kyllä hattua hänen rohkeudelleen; en minä uskaltaisi muuttaa ulkomaille rahattomana, ilman kielitaitoa ja ilman tukiverkkoa, joka voisi auttaa käytännön ongelmien kanssa. Etenkään, jos yritän saada lasta.
 
Äh, jänskään täällä että voiko tästä viivojen vain hailakasta vahvistumisesta tulkita jotain. Eka, eli ylin testi on otettu sinä päivänä kuin menkkojen ois pitänyt alkaa, tai viimeistään seuraavana päivänä. Uskoisin, että silloin oli dpo 11 tai 12 (oon siinä käsityksessä että mun luteaalivaihe on 12 päivää). Eli toi alin testi on tältä aamulta, jolloin on siis ehkä dpo 16 tai 17. :inpain:

Onnea! Saako kysyä, että mikä testi näissä kuvissa ja mikä herkkyys?
 
Onnea! Saako kysyä, että mikä testi näissä kuvissa ja mikä herkkyys?
Nuppunen, kiitos! Kaikki ovat Pregcheck, käsittääkseni 25mIU herkkyydeltään. Toki olisi ollut kiinnostavaa nähdä, että millaisen viivan sellainen olisi tänään tuon digin kanssa otettuna antanut, mutta nämä PC:n testit olivat minulta loppu.
 
soita tänne gynekologille, oli Malagassa ja maksaa vain 60€ :) minäkin olen itse espanjassa asunnut työni vuoksi ja olen aina saanut todella hyvää hoitoa niin kunnallisella kuin yksityisellä..

Tosta en ollu kuullut, mulla on täällä ollu hyvä hoito mutta joissakin asioissa kuten kohdun hukkaaminen pcon huomiotta jättäminen yms julkisella puolella on ollu vähän niin ja näin Nyt kuitenki aikaa metsästään ja uskon et huomenna onnistun saamaan verikokeet yms julkisella ku on kysymyslista ja kerron mahd hyvin miten se menee
Kiitti, toi oli uutta et noinki halpa :)
 
Ihan asiallisesti täällä asiasta olen kirjottanut. Ja niinku viima tuolla kertoi, tiedän miltä lapsettomuus tuntuu koska lapsettomuushoidoissa ollaan oltu. Ei meillekään itsestäänselvyys ole lapsen saaminen ollut. Vaan hoitojen avulla tämäkin lapsi saanut alkunsa.
En kokenut alinah et sä olisit mollannut. Ihan asiallista oli kuten sanoit. Kyse on varmaan toisesta henkilöstä joka todella loukkasi ja vaikka kuinka yritän korjata ettei se nyt ihan noin helppo täällä ole niin ei. Eli ei koskenu mun mielestä sun kommentti tota
 
Ei täälllä kukaan ole nähdäkseni häntä mollannut. Ratkaisuja on ehdotettu, mutta mikään niistä ei jostain syystä käy tai kelpaa.

Nostan kyllä hattua hänen rohkeudelleen; en minä uskaltaisi muuttaa ulkomaille rahattomana, ilman kielitaitoa ja ilman tukiverkkoa, joka voisi auttaa käytännön ongelmien kanssa. Etenkään, jos yritän saada lasta.

Hienoa että luulet ettei mulla oo kielitaitoa ei rahaa eikä tukiverkkoa ja kaikki sen perusteella mitä kirjoitin tuonne. Ja muuttanut olen jo aikoi sitte. Eikä ollu kuule tukiverkko ku Suomessa koska tuskin ihmiset tuntee heti kaikkia. Ihmisillä joilla on EUkortti on helpompi saada apua jne.

Verikoetta ei ilman lähetettä, toki jossain. Äsken ollaan muutettu uuteen asuntoon kuten moni tietää ja sinä varmasti tiedät et Espanjassa toi vuokran takuu ja välityspalkkio plus vuokra systeemin varmasti.

Sitten voinet myös saada mistä vain apteekista mun lääkkeet mihin en usko. Jokainen on tupla tarkistanut et olihan se mun sostunnuksella.

Mutta nyt päästiin itse aiheeseen : minut on johdatettu menemään oma lääkäriin ja yritän kovasti päästä nyt julkiselle kun siellä on kaikki mahdolliset lääkärit, pitää saada heidät ymmärtämään miksi haluan kokeet nyt enkä normaali neuvola aikataulun mukaan. Olen sitä yrittänyt selittää mutta ei ole ymmärtänyt . Ei aikuiset ihmiset ymmärrä että ihan varmasti kaikkensa tekee mutta se ei ny menny niinku Strömsössä. Olis tosi kiva jos vois mennä säästöjä vielä sörkkiin mut ei pysty koska asunto ja maksut. Me on nyt tiistaina menossa lääkäriin ja parin viikon päästä on ihan se neuvola myös. Lähinnä kyse oli siitä miten pääsee verikokeisiin ja täällä ei Suski75 pääse ilman sitä pirun lähetettä. Eikä sun olisi tarvinnut aiheetta olla suoraan sanottuna ilkeä tai ruveta kyseenalaistamaan mun halua tai sitä miten voin käydä verikokeissa. Riada puhui sinusta ja joo kun tälle näkymättömälle tukiverkostolle näytin sun viestit niin he sano et lähde pois vain. Enkä aio asiasta enempiä jauhaa. Nyt on tehty mitä on voitu tänään sitä ei kukaan setvi, huomenna uudet tuulet ja vihdoin sais selvyyden.
 
Ei täälllä kukaan ole nähdäkseni häntä mollannut. Ratkaisuja on ehdotettu, mutta mikään niistä ei jostain syystä käy tai kelpaa.

Nostan kyllä hattua hänen rohkeudelleen; en minä uskaltaisi muuttaa ulkomaille rahattomana, ilman kielitaitoa ja ilman tukiverkkoa, joka voisi auttaa käytännön ongelmien kanssa. Etenkään, jos yritän saada lasta.

Hei nyt tais ihan oikeesti mennä turhan pitkälle tuo sun hommas? Alkuun varmasti yrititkin auttaa, mutta sä et voi tietää ihmisestä mitään pelkkien muutamien foorumiviestien vuoksi. On se kumma, että toisten kiusaaminen ei lopu edes aikuisena. Huhhoijaa.

Miten ois, jos täällä jätetään toisten mollaaminen KOKONAAN pois ja keskitytään toisten tukemiseen. Neuvoja kukin kysyy silloin kun kysyy.
 
Takaisin
Top