Plussa vai ei?

Tänään dpo13 ja menkkojen pitäisi tämän päivän nimissä totuttuun tapaan alkaa. Edelleen ihmettelen täällä näitä testiajalla tulevia harmaita viivoja kun näitä jäljellä olevia testejä vielä on. :D

ImageUploadedByVau Foorumi1527319467.198318.jpg


Edit: ja sieltähän se täti kurvas täsmällisesti :) maanantaina soittelen aukiolotutkimukseen aikaa ja haen lääkkeet!
 
Muokattu viimeksi:
Unicorn ompa selkeä viiva silti! Käsittämätöntä.

Voihan nää tietty olla kemiallisesta.. neljä kertaa aiemmin ollut ennen. Oviksesta seuraavana päivänä tuntui tuttua kuplintaa jonka tunsin myös esikoisen tärpätessä ja edellisessä km plussassa 6+

En aiemmin näitä rfsu tehnyt niin en tiedä miten pitäis käyttäytyä. Täytys joku kerta tehdä alkukierrosta menkkojen jälkeen niin tietäs näyttääkö viivanpaikkoja silloin.
 
Voihan nää tietty olla kemiallisesta.. neljä kertaa aiemmin ollut ennen. Oviksesta seuraavana päivänä tuntui tuttua kuplintaa jonka tunsin myös esikoisen tärpätessä ja edellisessä km plussassa 6+

En aiemmin näitä rfsu tehnyt niin en tiedä miten pitäis käyttäytyä. Täytys joku kerta tehdä alkukierrosta menkkojen jälkeen niin tietäs näyttääkö viivanpaikkoja silloin.
Täältä taustalta huutelen, mutta kyllä mä melkein väittäisin, että jotain nyt yritti tapahtua. Mutta nyt uskotaan, että aukkari tuo teille toivotun tuloksen ja kuukauden päästä pysyisi viivat tikussa. Nyt todella olisi jo teidän vuoro. :Heartred
 
Nuo viivanpaikat ovat kyllä niin selkeitä että ihan pistää ihmetyttään tapauksessas Unicorn :wideyed: Oon siis puulla päähän lyöty..
Olisi kyllä jo teidän vuoro, pian :Heartred
 
Nuo viivanpaikat ovat kyllä niin selkeitä että ihan pistää ihmetyttään tapauksessas Unicorn :wideyed: Oon siis puulla päähän lyöty..
Olisi kyllä jo teidän vuoro, pian :Heartred

Tein tänään huvin vuoks ja urheilun kannalta vielä tollasen rfsun ja ihan jäi viivan paikka ilman viivaa ja viivanpaikkaa :D eli kai ne sit näyttää tolleen ”viivanpaikkana” ne kiinnittymisyrityksetkin / hipaisut, kemialliset jne .. uskoisin että jotain on yrittänyt tapahtua kun oireetkin oli tosi voimakkaat :) tänään siis kp2, ja ne edelliset viivat oli kyl paljon laimeammasta pissasta , että olis luullut tässäkin näkyvän :)

Mutta ei auta kun lähtee uuteen yritykseen taas :)
 
Nuo viivanpaikat ovat kyllä niin selkeitä että ihan pistää ihmetyttään tapauksessas Unicorn :wideyed: Oon siis puulla päähän lyöty..
Olisi kyllä jo teidän vuoro, pian :Heartred

Tein tänään huvin vuoks ja urheilun kannalta vielä tollasen rfsun ja ihan jäi viivan paikka ilman viivaa ja viivanpaikkaa :D eli kai ne sit näyttää tolleen ”viivanpaikkana” ne kiinnittymisyrityksetkin / hipaisut, kemialliset jne .. uskoisin että jotain on yrittänyt tapahtua kun oireetkin oli tosi voimakkaat :) tänään siis kp2, ja ne edelliset viivat oli kyl paljon laimeammasta pissasta , että olis luullut tässäkin näkyvän :)

Mutta ei auta kun lähtee uuteen yritykseen taas :)
 
Joo kyllä mäkin uskon että siellä jotain yritystä on ollut. Sehän on tietysti aina positiivinen asia.
Kyllä oon pitkään elellyt sun kierroissa mukana (tätä aina aika ajoin lueskellut) ja kovasti plussaa toivon!! :happy:

Toki muillekin puhkun plussatuulia! :love7
 
Laitoin viestiä kuvien kera raskauskeijulle ja sain mielenkiintoisen vastauksen valmistajalta.

Testit ei kuulemma reagoi muuhun kuin raskaushormooniin , ja nuo värittömät viivatkin siis näinollen olisi positiivisia, riippumatta siitä oliko väriä vai ei. Todennäköisesti kiinnittymisyrityksiä, joskin kiinnittyminen on epäonnistunut ja viivat hävinneet ja menkat alkaneet.

Ei ollut värittömistä viivanpaikoista kuullutkaan.

Mutta käsittääkseni noi värittömät mitään hedelmöitystä tai raskautta tarkoittamattomat viivanpaikat on tosi yleisiä??
 
Unicorn, johan oli vastaus. Täälläkin nähdään värittömiä viivanpaikkoja harva se päivä, en todella usko, että kaikki sellaisen saaneet ovat raskaana, edes kemiallisesti...

En minäkään :D
Pari kertaa oon käynyt hoitoken puolesta myös verikokeessa ja samaan aikaan hcg verestä alle 1 kun testissä on ”viivoja” :D jännä nähdä mitä valmistaja vastaa tuohon :) laitoin lisäselvityspyynnön värittömistä viivanpaikoista x)
 
Takaisin
Top