Plussa vai ei?

Minäkin kyllä näen Hirven testeissä värillisen viivan pilkottavan :) ihanaa! Nyt vaan vahvistumista!

Unicornin testeissä kyllä törkeät viivanpaikat!! Miten voi olla edes tuollaiset.. murrrr:mad:
 
ImageUploadedByVau Foorumi1527191050.578825.jpg


Onkohan tämä nyt viivanpaikka vai viiva ? x) Testiajalla rfsu liuska. Salamalla kuvattu.
 
Tuo frsu testi antaa muutenkin tosi hailakoita viivoja ja herkkyys oli 50 lonkalta heitettynä... aika räikee viivanpaikaksi onko testejä 3 vai samasta kuvat?

Kun eikö se edellinen testi oo vahvuudeltaan 6 jos hedelmöittyminen on ollu pari kolme päivää myöhemmin tai tasot nousee hitaammin. Ja tietty pissan vahvuuskun vaikuttaa ja kuumalla tulee juotua enemmän...

First responce vai miten se kirjotetaan näkyy viivat kuitenkin selvästi!!
 
Tuo frsu testi antaa muutenkin tosi hailakoita viivoja ja herkkyys oli 50 lonkalta heitettynä... aika räikee viivanpaikaksi onko testejä 3 vai samasta kuvat?

Samasta :)
Niin, kyllä. :)
Niimpä, ja ei oo nää rfsu antanu juuri minkäänlaista ennen. Juu kyllä First responce on 6miu... :)
Täytyypä huomenna käydä hakemassa ihan joku järkevä testi. :D digi tmv, eipähän tarvii arvailla. Lauantaina olis 30v pippalot niin hyvä olis tietää että tarjoutuuko miehelle kuskiksi vai voiko itekin juhlia x)
 
Muokattu viimeksi:
Kyllä mun kokemuksella Unicorn17 uskaltaisi
väittää, et kyseessä on haamu ennemminkin kuin viivanpaikka!
Vaikka noi rfsu testit antaa nykyään aika helposti vääriä viivoja? :mad:
Toivotaan että olisi ihka oikee viiva!!!!
 
Digitestissä on sisällä ihan samanlainen testi kun nämä perustestit. Mielestäni rahan haaskausta. Alla kuva digitestistä (kuva ei ole omani).
P4K7uEPMxD2wN7UQFglhHVo1C1KQ8xBi_lg.jpg
 
Unicorn ja hirvi täällä jännityksestä odotellaan... :nailbiting:

Päivikki mitä ihmettä :woot: oliko kuitenkin "valemenkat"? Aika selkeesti hailukainen pilkistää :nailbiting:

Amalfi lähinnä digissä on hyvää se, että jää viivojen tulkinta pois ja antaa myös osviittaa raskauden kestosta. Ite oon tehnyt digin vasta nyt, kun tuli tärppi eikä voi uskoa 2,5v yrityksen jälkeen, et oikeesti oon raskaana :wideyed: plus, mun värisokea mieskin näkee digin tekstin, kun ei niitä haaleempia viivoja erottanut.
 
Dpo9 ja näyttäs olevan viivanpaikka? Kyseessä frsu. Koskaan en oo näitä testejä kokeillu.
 

Liitteet

  • 1527244755080.jpg
    1527244755080.jpg
    22.9 KB · Katsottu: 531
Nuo rfsu:t tosiaan antaa viivanpaikkoja joista ainakin kuvan värejä muokkaamalla saa helposti näkymään kuvassa myös viivan. Näin ainakin minulla niissä kierroissa, joissa en ollut raskaana mutta kovasti olisin halunnut olla.

Kannattaa hakea parilla eurolla S-ryhmän kaupasta pari pc:tä. Ei anna turhia toiveita, vaan on selvästi valkoinen tai kaksiviivainen.

Tsemppiä kaikille ja plussaonnea!
 
Nuo rfsu:t tosiaan antaa viivanpaikkoja joista ainakin kuvan värejä muokkaamalla saa helposti näkymään kuvassa myös viivan. Näin ainakin minulla niissä kierroissa, joissa en ollut raskaana mutta kovasti olisin halunnut olla.

Kannattaa hakea parilla eurolla S-ryhmän kaupasta pari pc:tä. Ei anna turhia toiveita, vaan on selvästi valkoinen tai kaksiviivainen.

Tsemppiä kaikille ja plussaonnea!

Mulla on huonoja kokemuksia niistä pc. Niissä näkyy viiva joissain jo ennen kastamista. En oo niitä enää ostellu :D nää rfsu oli ihan uus tuttavuus ja näköjään antaa nämäkin ihme viivoja - ihan ilman muokkauksia x)
 
En tosiaa oo ennen kokeillu pc enkä rfsu:ta ja kummassakin anto tänään harmaan viivan,punaista ei lainkaan..eli taitaa olla susia testit.
 
En tosiaa oo ennen kokeillu pc enkä rfsu:ta ja kummassakin anto tänään harmaan viivan,punaista ei lainkaan..eli taitaa olla susia testit.

Joo tai sitten niissä näkyy kuivumisen jälkeen viiva siinä missä sen värillisen viivan pitäis näkyä positiivisessa testissä. Eli eivät välttämättä ole susia, vaan viivanpaikka tulee näkyviin, kun esim valoa vasten tiirailee.
 
Takaisin
Top