Plussa! Mitä ajatuksia?

Uskaltaako sitä nyt sitten liittyä tänne? Tein 27.10 todella vahvan plussan ja digin joka näytti raskaana 1-2.. Menkoista laskettuna tänään olisi vasta 3+3 joten en voi uskoa että on oikein koska testipäivänä olisin ollut rv 2+6 ja todellakin heti ilmestyi ns leffa viivat.. Mulla oli tosiaan ovis heti menkkojen jälkeen joten siksi uskon olevani ainakin viikon pidemmällä.. Nii ja tää ois jos kaikki menee hyvin nii toine heinäkuinen! :Heartred pikkasen pelottaa sillä esikoisen jälkeen olen saanut 2km..
 
Tervetuloa vaan mukaan, Suva! Onnea plussasta. :Heartred Viimeistään sitten ensimmäisessä ultrassa selvinnee raskauden kesto, ellet käy jo varhaisultrassa tarkistamassa.
 
Tervetuloa vaan mukaan, Suva! Onnea plussasta. :Heartred Viimeistään sitten ensimmäisessä ultrassa selvinnee raskauden kesto, ellet käy jo varhaisultrassa tarkistamassa.

Juu kyllä meinasin käydä varhaisultrassa kun esikoisestakin kävin.. Mä saan sen ihan kunnallisella ettei tarvitse yksityisellä käydä.. Vissiin kuuluu tänne palveluihin tai sitten ton mun endon vuoksi oon saanu.. Soitin alkuviikosta jo neuvolaan mutta käskivät odottaa ens tiistaihin ja tekee testin uudestaan ellei oo menny kesken ennen sitä.. No tiistaita odotellessa..
 
Hiukan varovaisin toivein liityn tänne heinäkuisiin jännäilee miten oma tila etenee.

Jos lyhyesti yrittää selittää niin plussa tuli toisessa kierrossa. Poika syntyi 9/17 jonka jälkeen kierrot starttas heinäkuun lopussa. Eka kierto oli 47pvä. Viime viikon maanantain sain herkkiin testeihin selkeät plussat ja digi näytti 2-3. Neuvolan kanssa laskettiin että tänään ois ollut 7+0 ja kävin just varhaisultrassa. Siellä taas ultra vastaisi lähempänä 4+2 tai sinne päin. Jolloin plussat ois tulleet törkeän aikaisin. Eli nyt jännätään onko masussa kasvu loppunut vai onko ovis vaan ollut niin myöhään ja kasvu jatkuu. Eilen kuitenkin tein toisen digin ja se näytti 3+, eli sen perusteella etenisi. Mutta jännityksellä odotellaan.
 
Kovasti toivotaan, että tällä kierroksella sujuis, nyt ois 5 + 0, kesällä päättyi yksi raskaus keskenmenoon. Ensi viikolla on jo eka ultra, 6 + 0 viikoilla, kovasti jännittää :) Yllättäen jo tällä viikolla iskeneet raskausoireet kuten pahoinvointi, sitä ei ollut viime kerralla ollenkaan. Onneksi on jo yksi ihana lapsonen, syntynyt 11/16. Laskettu aika ois kuukautisten perusteella 5.7.
 
Täällä kans plussannut ja menkoista laskettuna la ois 1.7. Kummallista ja outoa vielä ei usko itsekkään ja pelko on melko suuri en pääse varhaisultraan joten odottavan aika on pitkä ennenkun viikko 12 sieltä tulee
 
Piinaavaa tää odotus kun odotan että neuvolasta soittaisivat hcg tuloksen. Lähdettiin sillä selvittää tätä että missä mennään.
 
Täällä varmisteltu digillä ja on siirtynyt raskaana 2-3 eli toistaiseksi kaikki ehkäpä hyvin! Toivottavasti vaan pysyisi matkassa! :Heartred ja tervetuloa uudet! :Heartred toivottavasti kaikkien matka päättyisi synnytykseen! :Heartred
 
Mä hyppään ny suurin toivein tänne mukaan kun tänään hcg oli 8770. Maanantaina otetaan uus arvo, mutta kun tuntuu että kaikki on hyvin ja etenee niin eikös siihen pidä nyt luottaa? La varmaan sijoittuu jonnekin 2.-9.7. mutta se käydään parin viikon päästä tarkistaa ultrassa jos maanantain arvo vahvistaa kasvun.

Tsemppiä kaikille ja sitä kuuluista vauvaliimaa että kyytiläiset pääsevät syliin asti :Heartred
 
Täällä on tullut paljon lisää plussia, onnea! :Heartred

Mä odottelen viikon päästä maanantaista ultraa innolla. Kovin paljon ei vielä ole oireita mutta josko niitäkin nyt saadaan pikkuhiljaa.

Ootteko kertonu vielä kellekään teidän läheisille, tai milloin aiotte kertoa? :)

Heispa rv 5+5
 
Täällä on tullut paljon lisää plussia, onnea! :Heartred

Mä odottelen viikon päästä maanantaista ultraa innolla. Kovin paljon ei vielä ole oireita mutta josko niitäkin nyt saadaan pikkuhiljaa.

Ootteko kertonu vielä kellekään teidän läheisille, tai milloin aiotte kertoa? :)

Heispa rv 5+5

Miä kerroin kahdelle kaverille, kun he tiesivät jo edellisestä keskenmenosta ja ovat muutenkin olleet mukana koko ajan :) vanhemmilleni kerron marraskuun lopussa, kun he tulevat käymään meillä ( eivät asu samassa maassa).
 
Mä kerroin mun äidille ja parhaalle kaverille! Mun äiti osaa tukea mua jos taas menee kesken koska on itse kokenut lukuisia keskenmenoja ja yhden kohtukuoleman ennenkuin sai mut viimein 36v.. :Heartred
 
Onpa plussia sadellut, onnea jokaiselle ihanista uutisista! :Heartpink

Itse olen kertonut parille parhaimmalle ystävälle ja yhdelle työkaverille. Appivanhemmille kerromme varmaan jouluna heti np-ultran jälkeen. Omalle äidilleni kerron luultavasti näinä päivinä ettei huolestu, kun näytän aivan hampuusilta 24/7 johtuen ylenpalttisesta väsymyksestä ja turvotuksesta. Leuassa oleva finnikin on kerännyt täytteeksi koko kehon kuonat. :help
 
Kovasti toivotaan, että tällä kierroksella sujuis, nyt ois 5 + 0, kesällä päättyi yksi raskaus keskenmenoon. Ensi viikolla on jo eka ultra, 6 + 0 viikoilla, kovasti jännittää :) Yllättäen jo tällä viikolla iskeneet raskausoireet kuten pahoinvointi, sitä ei ollut viime kerralla ollenkaan. Onneksi on jo yksi ihana lapsonen, syntynyt 11/16. Laskettu aika ois kuukautisten perusteella 5.7.

Samaan aikaan laskettu aika. Toki voi muuttua kun en ole vielä neuvolassa käynyt. Miehellä on selkäleikkaus marraskuun puolivälissä joten mietin josko kävisi ennen sitä kuitenkin neuvolassa.
 
Mä oon kertonut kahdelle ystävälle. Mun ja miehen äideille kerrotaan ehkä sitten jos päästään varhaisultraan kurkkaamaan onko kaikko hyvin. Muille sitten nt-ultran jälkeen :)
 
Samaan aikaan laskettu aika. Toki voi muuttua kun en ole vielä neuvolassa käynyt. Miehellä on selkäleikkaus marraskuun puolivälissä joten mietin josko kävisi ennen sitä kuitenkin neuvolassa.

Miulla voi myös muuttua, kunhan käyn lääkärillä, tällä hetkellä siis viineisten kuukautisten perusteella laskettu :) Kannattaa käydä neuvolassa ennen sitä niin on vähemmän stressiä sen leikkauksen jälkeen, eipähän tarvii molempia murehtia!
 
Yleensä tässä vaiheessa olisin jo äidilleni kertonut mutta tällä kertaa en ole vielä. Äitini ei viimeksikään uutista kolmannesta kovinkaan iloisena ottanu vastaan nii epäilen että taas järkyttyy. Mun raskaudet ei ole kyll silleensä helppoja olleerät moninaisten ongelmien takia. Itse kuitenkin luottavaisin mielin. Läheisin ystävä tietää kyllä ja tukiryhmämme :)
 
Takaisin
Top