Plussa! Mitä ajatuksia?

Täällä kans juuri plussan saanut ilmoittautuu! Tänään piti kuukautisten alkaa ja aamusta tuli selkeä plussa. Aika epäuskoinen olo vielä. Jotenkin sitä yrittää hillitä intoaan, ettei tulisi pettymystä - tää on niin herkkää aikaa. Melko hyvillään sitä uskaltaa olla kuitenkin... :happy:
 
Onnea! Samoja fiiliksiä täälläkin. Vähän varpaillaan, etappi kerrallaan. Vielä on vahva plussa saamatta, eikä vielä menkatkaan myöhässä. :p
 
Varovasti ilmoittaudun mukaan, tänään tuli haamuplussa testistä, mutta jotenkin se minusta kuitenkin siinä ihan selkeesti oli :wink :D
kokeillaan huomenna uudestaan, peukut pystyyn :)

Ja onnea kaikille plussanneille!!![emoji322]
 
Ja minäkin! Onnea plussanneille ja kaikkea hyvää jännitykseen ja odotukseen. :)

Maanantaina plussasin haalean, joka vahvistu tiistaina ja tänään sit vielä vahvemmaks. Testailen kyl varmuudeks vielä loppuviikon ja ma digin jälkeen aattelin soittaa neuvolaan.

Kiva että on teitä muita, jotka on ihan samassa tilanteessa samaan aikaan, voi jakaa fiiliksiä teijän kans, jotka ymmärtää mä en ainakaan oo tällä viikolla ajatellu juuri mitään muuta, niin fiiliksissä ja jännityksissä oon ollu maanantain jälkeen!
 
Mukavaa kun odottajien joukko alkaa hiljalleen kasvaa! Vaikea on kyllä keskittyä mihinkään muuhun tällä hetkellä. Sitä odottaa jo raskausoireita, vaikka ne eivät sinänsä elämää helpottaisikaan. :rolleyes:
 
Mulla tuli sunnuntaina vahva olo, että mä oon raskaana. Menkkojen ois pitäny alkaa maanantaina, vaikka sillon oli vasta dpo8 (oli vähän myöhäinen ovulaatio taas tässä kierrossa). Keskiviikkona sain haamujen haamun, eilen haamun ja tänään jo selvemmän plussan! Oli pakko myös tehä digi, raskaana 1-2. Oon himotestaaja ja ihanaa nähdä positiivinen tulos :happy:
 
Mulla tuli sunnuntaina vahva olo, että mä oon raskaana. Menkkojen ois pitäny alkaa maanantaina, vaikka sillon oli vasta dpo8 (oli vähän myöhäinen ovulaatio taas tässä kierrossa). Keskiviikkona sain haamujen haamun, eilen haamun ja tänään jo selvemmän plussan! Oli pakko myös tehä digi, raskaana 1-2. Oon himotestaaja ja ihanaa nähdä positiivinen tulos :happy:

Onnea! :)

Mäkin koitin etsiä noita viikkodigejä mutta niitä ei oo missään kaupoissa eikä kauppakeskuksissakaan, vaikka asun yhdessä Suomen isoimmista kaupungeista :D vissiin ollu kova menekki niillä :grin
 
Onnea! :)

Mäkin koitin etsiä noita viikkodigejä mutta niitä ei oo missään kaupoissa eikä kauppakeskuksissakaan, vaikka asun yhdessä Suomen isoimmista kaupungeista :D vissiin ollu kova menekki niillä :grin

Haha, no voihan! :grin toivottavasti löydät jostain. Mä oon omani ostanut pikkukylän apteekista :grin

Tekis muuten mieli huutaa koko maailmalle että oon raskaana :rolleyes:
 
Haha, no voihan! :grin toivottavasti löydät jostain. Mä oon omani ostanut pikkukylän apteekista :grin

Tekis muuten mieli huutaa koko maailmalle että oon raskaana :rolleyes:

Jep!! Mä aion nyt asennoitua niin että nautin ja iloitsen tästä ajasta, ja alan surea vasta jos siihen on syytä. Pari päivää meinas olla aika kovat pelot, mutta eilen mieli parani kun sai kerroin parille ystävälle ja pääsi yhessä jakaan iloa :)
 
Jep!! Mä aion nyt asennoitua niin että nautin ja iloitsen tästä ajasta, ja alan surea vasta jos siihen on syytä. Pari päivää meinas olla aika kovat pelot, mutta eilen mieli parani kun sai kerroin parille ystävälle ja pääsi yhessä jakaan iloa :)

Juuri näin minäkin asian yritän ajatella! Välillä pelot hiipivät mieleen, mutta jokainen päivä on askel eteenpäin ja tässä hetkessä saa ihan oikeasti nauttia siitä, kun kaikki on hyvin. Murehtimisen aika on sitten, jos toisin todistetaan.
 
Tosi hitaasti vahvistuu viivat :sad001 tänään tuli yhtä haalea viiva kuin lauantaina, vaikka olisi pitänyt tuossa ajassa tuplautua?
 
Tosi hitaasti vahvistuu viivat :sad001 tänään tuli yhtä haalea viiva kuin lauantaina, vaikka olisi pitänyt tuossa ajassa tuplautua?

Kyllä kai se hormoni voi joillain aika hitaastikin lisääntyä. Millon siis plussasit ekan kerran ja mikä kp olis nyt?
 
Varasin tänään neuvolan ja varhaisultran, molemmat kahen viikon päähän eli sillon olis 7+0 kun ultrataan. Kerrottiin myös molempien vanhemmille ja mun sisaruksille. Mä oon sellanen että haluan jakaa asioita, niin niitä hyviä ku huonoja, joita tietysti toivoo ettei tän asian tiimoilta tarvi jakaa. :)

Mites muut, ootteko jo varaillu aikoja?

Rv 5+0
 
Kyllä kai se hormoni voi joillain aika hitaastikin lisääntyä. Millon siis plussasit ekan kerran ja mikä kp olis nyt?

Eka haalea haamu viime viikon tiistaina 23.pvä, jolloin dpo ehkä 10?Siitä joka toinen päivä testiviiva vahvistunut, paitsi nyt tänään oli sama kuin lauantaina. Digi näyttää nyt 2-3 viikkoa, joten sinänsä oikein dpo16.
 
Tosi hitaasti vahvistuu viivat :sad001 tänään tuli yhtä haalea viiva kuin lauantaina, vaikka olisi pitänyt tuossa ajassa tuplautua?

Yksilöllistähän se kaiketi on, miten hcg-arvot nousee. Vaikea sanoa, mikä sinun kohdallasi on tilanne, mutta sanoisin, että älä vielä hätäänny. Testaat muutaman päivän päästä uudestaan, saattavathan ne viivat siitä hiljalleen lähteä tummumaan! Toivotaan näin :Heartred

Minäkin varasin jo neuvolan raskausviikolle 8. Saa nähdä, maltanko mieleni vai varaanko vielä varhaisraskauden ultrankin. Kyllähän se mieltä rauhoittaisi kun saisi jo ennen np-ultraa varmistuksen, että kaikki on hyvin.
 
Eka haalea haamu viime viikon tiistaina 23.pvä, jolloin dpo ehkä 10?Siitä joka toinen päivä testiviiva vahvistunut, paitsi nyt tänään oli sama kuin lauantaina. Digi näyttää nyt 2-3 viikkoa, joten sinänsä oikein dpo16.

Emmäkään vielö huolestuisi. Onko ne viivat jo yhtä tummia kun kontrolliviiva? Mietin että ei kai ne ihan supertummiks edes sitten voi tummua, vaikka myöhemminkin testais.. kuhan ei lähde vaaleneen aiemmasta, niin olisin kyllä aika luottavaisin mielin. Tosin ite tutkin pienintäki eroa tummuudessa suurinpiirtein suurennuslasilla, joten feel you :D

Testasitko tänään?
 
Kiitos teille!
En pystynyt testaamaan, kun eilen meni tietysti viimenen testi. One Stepin liuska siis kyseessä ja testiviiva ehkä puolet kontrolliviivasta. Avasin sen eilisen digin ja siinä oli ihan hyvät viivat jo, pikaisen vertailun perusteella jopa hieman vahvempi kuin muilla dpo 16 :rolleyes: En nyt enää panikoi niin paljon.

be7e27c18f001149fc3221f1b89fe474
 
Moikka! Täällä myös juuri plussan saanut. Ovulaatiosta ei tietoa mutta edelliset menkat olleet 2.10 joten sen mukaan laskettu olisi 9.7. Maanantai aamuna testasin tuon kuvassa olevan ylimmän ja illalla sen alapuolella olevan. Toiseksi alin on eilisaamulta ja alin tämä aamuna. Kai se vähän on vahvistunut? Tosi epäuskoinen olo ja pelkään koko ajan keskenmenoa kun ei oireitakaan pahemmin vielä ole. Kolmas lapsi tämä siis olisi, edelliset syntyneet 9/15 ja 1/17.
 

Liitteet

  • IMG-20181031-WA0001.jpeg
    IMG-20181031-WA0001.jpeg
    972.3 KB · Katsottu: 50
Moikka! Täällä myös juuri plussan saanut. Ovulaatiosta ei tietoa mutta edelliset menkat olleet 2.10 joten sen mukaan laskettu olisi 9.7. Maanantai aamuna testasin tuon kuvassa olevan ylimmän ja illalla sen alapuolella olevan. Toiseksi alin on eilisaamulta ja alin tämä aamuna. Kai se vähän on vahvistunut? Tosi epäuskoinen olo ja pelkään koko ajan keskenmenoa kun ei oireitakaan pahemmin vielä ole. Kolmas lapsi tämä siis olisi, edelliset syntyneet 9/15 ja 1/17.

Onhan tuo selvästi vahvistunut :happy: Onnea! Ei minullakaan ole pahemmin oireita. Kyllä ne sieltä ehtivät vielä nostaa päätään!

Kara 5+0
 
Takaisin
Top