Plussa! Mitä ajatuksia?

Usein odoteltu kyllä melkein rakenneultraan asti että muille kerrottu. Mies ei oikein halua mainostaa sitä. Hänestä riittää että kertoo sit ku muut huomaa :D eka raskaudessa ihme kyllä vähän käytiin hänen vanhempien luonaan ja sit se menikin niin että he sai tietää vasta synnytyksen jälkeen :D eivät niin läheisiä ole ja miehellä aiemmasta suhteesta useita keskenmenoja takana niin pelkäsi loppuun asti että jokin menee pieleen. Silleensä ymmärrän kertomisen hankaluuden
 
Onnea kaikille plussista!

Mä tein eilen testin ja tuli haalea plussa
Tänään pitäisi olla 3+6 ja teen huomenna uuden testin niin selviää onko vahvistunut :)

Jotenkin ihan epäuskoinen olo että voinko muka olla raskaana ja meneekö kaikki hyvin loppuun saakka. Meillä ensi vuonna 2v täyttävä tytär ja heinäkuisen LA 15.7 :Heartred
 
Minä testasin lauantaina ja sain haaleen viivan. Tänään testasin sitten uudestaan ja oli selkeästi vahvistunut. Pitää tänään heti soittaa neuvolaan, vaikka ei vielä olekaan kuin 4+3 menossa. Laskettu aika olisi justiin minun isäni syntymäpäivän aikoihin. Jonkun verran pelottaa jos tulee kova pahoinvointi, niin miten pärjään kun esikoinen on just täyttänyt vuoden.
 
Nyt vähän taas huoli nostaa päätään. Tein viime viikon keskiviikkona digitestin ja näytti sillon viikoiksi 2-3. Tänä aamuna tein uuden ja odotin että olisi noussut jo 3+ mutta edelleen näyttää tuota 2-3. Voiko olla vielä normaalia? Viikkoja olisi menkkojen mukaan tänään 5+0. Raskaus oireitakaan ei ole juuri minkäänlaisia niin heti alkoi huolettamaan.
 
Nyt vähän taas huoli nostaa päätään. Tein viime viikon keskiviikkona digitestin ja näytti sillon viikoiksi 2-3. Tänä aamuna tein uuden ja odotin että olisi noussut jo 3+ mutta edelleen näyttää tuota 2-3. Voiko olla vielä normaalia? Viikkoja olisi menkkojen mukaan tänään 5+0. Raskaus oireitakaan ei ole juuri minkäänlaisia niin heti alkoi huolettamaan.

Jos sen voisi ajatella viime viikolla olleen kakkosen paikkeilla ja nyt viikko sen jälkeen kolmosen? Elä huoli, kaikilla ei vielä tässä vaiheessa oireita ole.
 
Nyt vähän taas huoli nostaa päätään. Tein viime viikon keskiviikkona digitestin ja näytti sillon viikoiksi 2-3. Tänä aamuna tein uuden ja odotin että olisi noussut jo 3+ mutta edelleen näyttää tuota 2-3. Voiko olla vielä normaalia? Viikkoja olisi menkkojen mukaan tänään 5+0. Raskaus oireitakaan ei ole juuri minkäänlaisia niin heti alkoi huolettamaan.

Minä myös rauhoittelisin oireiden suhteen. Nyt itse rv 5+6 eikä kummempia oireita täälläkään. Digitestejä en oo kyllä tehnyt yhtään enkä muutenkaan testaillut ekan plussan (rv 4+0) jälkeen. Yritän vain olla luottavaisin mielin.
Jos nyt olisit rv 5+0 niin pianhan pääset jo tarvittaessa varhaisultraan. Eikös rv 6-7 pitäisi jo pulssi löytyä?
 
Nyt vähän taas huoli nostaa päätään. Tein viime viikon keskiviikkona digitestin ja näytti sillon viikoiksi 2-3. Tänä aamuna tein uuden ja odotin että olisi noussut jo 3+ mutta edelleen näyttää tuota 2-3. Voiko olla vielä normaalia? Viikkoja olisi menkkojen mukaan tänään 5+0. Raskaus oireitakaan ei ole juuri minkäänlaisia niin heti alkoi huolettamaan.

Digi mittaa hcg:tä ja se nousee kaikilla yksilöllisesti :) uskoisin että tuon digin perusteella ei kannata huolehtia :) aiemmin oon ittekin luottanu digeihin, mutta viimeisimmän testailun jälkeen en. Jotkut ei oo saaneet digiin sitä 3+ tulosta ja silti raskaus jatkunu hyvin eteenpäin :)
 
Taidan minäkin uskaltaa liittyä mukaan... Tosi epäuskoinen fiilis että olenko todella raskaana! Yritetty on kyllä kesästä saakka mutta nyt pidettiin tietoisesti tauko kun ajattelin etten haluaisi heinäkuun helteisiin laskettua aikaa :grin noh, kohtalo päätti toisin ja sain testiin ylläriksi haalean plussan 4+0. Toivottavasti kaikki menee hyvin, erittäin toivottu pienokainen olisi!
 
Täällä myös plussa! ✨

Maanantaina tein testin, koska pari päivää oli ollut niin hassuja oireita, että osasin arvata. Ja kyllä vain, digi antoi heti tuloksen raskaana 1-2 viikkoa. Edellisten menkkojen mukaan la ois 21.7. mut mun mielestä mulla oli tosi aikainen ovulaatio... en tosin tiedä asiasta tarpeeksi, että uskaltaisin väittää hedelmöittymisen tapahtuneen vain pari päivää menkoista o_O

Maanantain jälkeen pari apteekin perustestiä tehty ja haamuviivaa näyttänyt. Oireet kyllä sellaisia, ettei periaatteessa tarvitsisi testailla. Puristelua, nipistelyä ja ”napsahduksia” mahassa, iso väsy iskee alkuillasta ja ajoittain vähän etoo tai heikottaa. Ennen plussaa huomasin tisseistä, et nyt on jotain jännää käynnissä, mut nyt en huomaa niissä mitään.

Laskurin mukaan siis 3+4 tänään, ja kotona ens vuoden puolella 2 vuotta täyttävä tirpana.
 
Hui, ihan puulla päähän lyöty. Sunnuntaina plussasin selvästi positiivisen testin, olihan menkat jo melkein 2viikkoa myöhäs ennenku havaattin testin tehdä...
 
Jännäsin jo kuukausi sitten, että josko olisin kesäkuinen, mutta myöhässähän täti kylään tuli. Eilen sain sitten tietää, että heinäkuun helteisiin meille pitäisi vauva tulla. La:n uskon olevan heinäkuun loppu puolella.

Päätimme eilen, että emme tästä vielä eteenpäin puhu. Ehkä sitten joulun jälkeen.
 
Täällä myös plussa! :happy093

On aika uskomatonta vielä että meille on tulossa vauva, odotimme jo niin pitkään että testissä olis kaksi viivaa.
Viimeisimmät kuukautuset alkoivat 2.10, ovulaation tiedän kun olen testin tehnyt 20.10 eli nyt rv 5 ja laskettu aika heinäkuun puolessavälissä. Jännittää!!! Ensimmäinen neuvolakäyntiin vielä aikaa vasta 28.11 ja ensimmäinen ultra joskus joulukuussa, tuntuu että pitää odottaa todella kauan siihen asti kun näkee ensimmäistä kertaa vauvan ultrassa :)

Tunteet vähän sekaisin varmaan hormooneista, myös siitä kun menetin äitini elokuussa.. olisi niin hyvä jakaa tämä ihana uutinen hänenkin kanssa sekä saada apua ja neuvoja häneltä..:sorry:
 
Hei onko kellään himotestaajalla käyny niin että viikkojen edetessä plussa olis haalentunu? Käytin ny eilen viimeset testit kaapista ja viiva oli noin puolet haaleempi ku aiempi kontrolliviivan vahvunen plussa. Tällä viikolla tuli digiin myös 3+ viikkoa, olisko ollu keskiviikkona. Onneks huomenna pääsen varmistaan tilanteen ku on varhaisultra mut huolestuttaa :sad001
 
Minäkin plussasin tuossa jokin aika sitten kiertopäivänä 31 erittäin selvän plussan. Osasin kyllä odottaa, että testi on positiivinen, sillä mulla on ollut raskausoireita kp 16 lähtien. Ovis oli todennäköisesti kp 13. Tänään viikkoja on menkoista laskettuna 5+1 ja la on 13.7.

Mulla on1-tyypin diabetes ja äitiyspolille on aika jo rv 6+4. Neuvola-aika on viikolle 9. Verensokerin kanssa on mennyt ihan ok, mutta paremminkin olisi voinut mennä. Toivon kovasti, että alkiolla on kaikki hyvin ja että ei mene kesken. Diabeetikoillahan on korkeampi riski keskenmenoon...

Ollaan nykyisen miehen kanssa oltu yhdessä vasta päälle vuosi. Oltiin valmistauduttu odottamaan vauvaa pitkään ja hartaasti, koska mulla on myös PCOS. No vielä mitä - heti ensimmäisesti kierrosta, mihin söin Letrozoleja, tärppäsi! Eli sen puoleen plussa oli pieni järkytys kun se tulikin noin nopeasti. Jos ei mene kesken niin joulun tienoilla ajateltiin kertoa molempien vanhemmille. Kyseessä olisi heille ensimmäinen lapsenlapsi. Muutamalle kaverille olen tästä jo kertonut.

Ikä 31 v ja esikoinen kyseessä.
 
Takaisin
Top