PK-seudun odottajat

Käykö kaikille (ja ennen kaikkea Aliselle, jos teillä treffataan) vaikka puolilta päivin? Keitä olisi tulossa? Taas menee ihan viime tinkaan sopiminen :grin, toivottavasti ei jouduta sen takia siirtämään ettei viesti ehdi tavoittaa kaikkia. :wideyed:
 
Niin, ja nyyttärihenkinen lounastarjoilu sopii mainiosti! :happy:
 
Meille kävisi oikein hyvin puolelta päivin, tuodaan sitten jotain popsittavaa mukana! Saisikos jotain koordinaatteja paikan päälle vaikka yksityisviestillä Aliselta? :joyful:
 
Ketkäs kaikki ovat nyt tulossa? Mangustimamma, Vius, Musicro ja Hessulainen, oliko muita? Laitan sitten vaikka kaikille kerralla viestiä, mangustimamma ja Vius tosin ovat meillä jo käyneetkin :)
 
Hitsi vie, mä joudun kanssa perumaan. Oon ite hirveässä flunssassa, enkä usko että perjantaiks tokenen niin että kehtais mihinkään lähteä.
 
Voi harmi, Musicro! Mangustilajitoverini, auttaisiko jos järjestettäisiin kimppakyyti? Varmaan useimmat tai kaikki muutkin ovat tulossa autolla..?
 
Höh Musicro, nopeaa paranemista kuitenkin!

Mangustimamma, mä mietin itse kanssa tota kimppakyytiä mutta menee sen verran hankalaksi (kun luulen muistavani suunnilleen missä päin asut ja me asutaan nyt aivan toisessa suunnassa Lohjaa ajatellen). Että mun pitäis varmaan kolmella julkisella välineellä kulkea ensin siihen alle. Mutta nyt mies ilmoitti, että se huomisen autontarve ei ollutkaan ihan kiveen hakattu ja ilmoittelee mulle päivän aikana jos ei tarviikaan autoa. Toivo siis elää...
 
Täällä ei varmaan saisi mainostaa, mutta Tammiston Lastentarvikkeessa on nyt sunnuntaina joku Road Show -tapahtuma missä saa tietoa turvaistuimista ja on jotain alennuksiakin. Just in case joku on vielä istuinta vailla. :) Me ehkä mennään, kakkosistuin vielä haussa.
 
Heippa! kiinnostaisko tavata taas vaikka jossain hoplopissa? Kävin testaamassa yhden paikan ja meidän poika tykkäs kovasti konttailla siellä. Alle 1-v:t pääsee ilmaseks :D
 
Me ollaan myös niiiiiiin mukana! :happy: Kerran ollaan käyty testaamassa tuo Variston HopLop ja neiti tykkäsi hurjasti. Pitäisi mennä uudelleen, kun kohta on jo 1-v päiväkin ovella. Mä olen kyllä jo palannut töihin, joten käykö muille viikonloppuna tai klo 16 jälkeen arkena..?
 
huhhei! mulla lakkas toimimasta tämä sivusto mutta nyt ollaan taas mukana. Miten ois tapaamisen laita? Mulle käy hyvin arkisin 16 jälkeen ja toisinaan viikonloppuisin mutta yleensä ollaan reissussa.
 
Onko jo ens viikolla liian pian? Meidän neiti nimittäin täyttää 9.12. sen vuoden. :wideyed: Ma-to kävisi meille mikä päivä tahansa.
 
Luulen, että saataisiin järjestymään jo ensi viikolla. Meidän poitsu täyttää päivää myöhemmin. Mikä hoplop olisi järkevin?
 
Takaisin
Top