PK-seudun odottajat

Hamahelmi

Silmät suurina ihmettelijä
Hei,

Ajattelin aloittaa tällaisen ketjun tänne joulukuisiinkin, jonka bongasin muista LA-kuukausien ketjuista.

Onko täällä PK-seudun odottajia?
Olisiko mahdollisesti kiinnostusta tapaamiseen? :joyful:
 
Täälläkin vois olla kiinnostusta, erityisesti jos 2v. esikoiselle löytyisi samalla leikkiseuraa.
 
Jos Lohja lasketaan pääkaupunkiseuduks ni täällä ois kans yks, jota kiinnostais tapaaminen :)
 
Helsingissä asun.
Ja joo, tapaan mielelläni :)
Toki nyt vielä töissä joten vuorojen puitteissa
 
Mä asun Espoossa, ja tulisin mielelläni tapaamiseen mukaan
 
Mä oon myös Lohjalta ja voisin ehkä tulla mukaan. Mulla ois myös tollainen vajaa 2v poju :)
 
Täällä kanssa pk-seutulainen, joka mieluusti treffaisi muita :) mukana kulkisi myös 1v10kk poitsu. Ja eiköhän tämän keskustelun puitteissa pk-seutulaiseksi lasketa vaikka utsjokelainen, jos vaan halua ja mahdollisuutta riittää lähteä tapaamiseen tänne päin :D
 
Olisi todella kiva nähdä muita äitejä! odotan esikoistani ja olisi kiva saada rupattelu seuraa! :) Pitäiskö ihan sopia jossain vaiheessa joku päivä milloin olisi miitti? Helsingissä asustelen ja muuttanut kesän alussa itä-helsinkiin, että jos sielläkin nurkilla joku kaipailisi esim kävely kaveria niin tässä olisi yksi innokas :D:Heartred
 
Millainen paikka teidän mielestä olis paras tapaamiselle?

- kahvila tai ravintola
- jonkun kotona
- yhdessä ulkoillen (säävarauksella)
- joku muu, mikä?

Tietysti riippuu vähän kuinka paljon meitä on, että mikä olisi kätevin paikka. Me asutaan kerrostalossa Espoossa ja meille mahtuisi olohuoneeseen mukavasti sellainen 10+ henkeä, jos koirankarvat ei pelota :D
 
itselleni käy mikä vain! olisi vain kiva päästä tutustumaan uusiin ihmisiin ja rupattelemaan raskauteen, lapsiin tai ihan yleisiin asioihin liittyen :)
 
Jos oltais esimerkiksi Mangusti80:llä, onnistuisi vaikka nyyttäritkin !
 
Mulle sopii myös missä vain tapaaminen. Oma koti on sen verta pieni, että sitä ei oikein tilaksi voi tarjota.
 
Hei, Kivaa että näin paljon innokkaita :)!
Mullekin käy tapaamispaikaksi mikä vaan, mihin mahdutaan. Nyyttärit Mangusti80:llä kuulostaa myös hyvältä :happy:.

Olisiko la tai su paras päivä, niin että töiltä/harrastuksilta mahdollisimman moni pääsisi?
Löytyisikö alla olevista päivistä sellainen, joka sopisi mahdollisimman monille?
17.9 / 18.9 / 24.9 / 25.9 / 1.10 / 2.10

Syysiloa!:happy093
 
Täällä myös esikoisen odottaja Espoosta. Aikataulu aika kiireinen mutta mahdollisuuksien mukaan voisin tulla tapaamiseen.
 
Hei, Kivaa että näin paljon innokkaita :)!
Mullekin käy tapaamispaikaksi mikä vaan, mihin mahdutaan. Nyyttärit Mangusti80:llä kuulostaa myös hyvältä :happy:.

Olisiko la tai su paras päivä, niin että töiltä/harrastuksilta mahdollisimman moni pääsisi?
Löytyisikö alla olevista päivistä sellainen, joka sopisi mahdollisimman monille?
17.9 / 18.9 / 24.9 / 25.9 / 1.10 / 2.10

Syysiloa!:happy093

Nyyttärit meillä sopii kyllä, toki jos joku isommilla tiloilla haluaa emännöidä niin en pistä vastaan :D

Mulle sopisi noista päivistä toistaiseksi kaikki!
 
Takaisin
Top