PK-seudun odottajat

Meille kävis oikeastaan vaan ensi viikon maanantai, poika täyttää tiistaina vuoden :grin

Sopisko Vantaan Hop Lop, joka on kauppakeskus Viisarissa? Mä tuun täältä idästä ja Alise lännestä ja Vius ja Mangustimamma muistaakseni asui jossain tuolla huudeilla niin oisko se kaikille järkevän matkan päässä?
 
Onko Vius linjoilla? Tulee äkkiä mutta pääsetkö huomenna? Onko vielä muita tulijoita?

Mikä aika teille sopii?
 
Mä laitan Syksyiselle viestin jos haluaa tulla, ei vissiin käy täällä foorumilla enää niin ahkeraan. Mä oon päivän kotona, että käy oikeastaan ihan koska vaan :)
 
Mulla on ollut Viuksen numero kun tultiin kerran kimppakyydillä, mutta ei taida olla enää tallessa. :wideyed: Mä oon tosiaan jo töissä eli mulle käy vasta illemmalla.
 
Ok no katsotaan tuleeko tänne linjoille vielä ketään. Mikä olis illemmalla, ehditkö jo esim klo 17 vai myöhemmin?
 
No nyt laittoi Vius mulle viestiä (kun onnistui kaivamaan vanhoista viesteistä mun nron), että he on mökillä vielä huomiseen.
 
Aargh mun auto teki tenän joten ei välttämättä päästäkään tänään. En tiedä monelta ehdin julkisilla täältä Espoosta töistä kotiin ja pitää järjestää huoltoon hinauttaminen ja kaikki. :arghh: Tai siis jos joku on joka tapauksessa menossa, niin en poissulje paikan päällä näyttäytymistä, mutta mitään sitovaa aikataulua ei oikein voi sopia.
 
Ehkä me perutaan suosiolla tää päivä? Hei onko teillä muilla whatsapp käytössä? Jos tekis sinne jonkun ryhmän niin olisko helpompaa sopia näitä kun ei tarvii täällä foorumilla hypätä...? Mä voin laittaa vaikka yksityisviestillä oman numeroni teille.
 
Ehkä on tosiaan parempi siirtää johonkin toiseen kertaan, meilläkin menisi suhteellisen myöhään. Mulla on whatsapp käytössä.
 
Mullakin on Whatsapp käytössä, tuo pk-seutulaisten joulukuisten oma ryhmä on oikein mainio idea. :)
 
Muistuttaisin teitä kaikkia vielä lukemaan kertaalleen foorumin säännöt koskien erityisesti Whatsapp viestittelyä. :)
 
Sohwia, pahoittelut, on tainneet nuo säännöt mennä meiltä kaikilta ohi! Jotenkin oli mielikuva, että vain Facebook-ryhmät oli kiellettyjä...
 
Takaisin
Top