Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Hei kaikki! Olin taas useamman päivän lukematta ja paaaaaaljon on taas tekstiä! Eli pahoittelut taas kun en muista kaikille sanottavaani..

Sininen kirahvi, älyttömästi onnea plussasta, sulla on ollu hieno vaste noille pistoshoidoille! Nyt vaan paljon tarrasukkia mukaan!!

Kaikille muille tsemppiä meneillään oleviin hetkiin ♡ Osa joutuu tyhjäkäynteilemään, mikä on kurjaa, ihan kuin tässä nyt ei ois jouduttu muutenkin odottamaan....

Täällä nyt kp 9 menossa, letrot napsittu tähän kiertoon ja nyt jo pikkuhiljaa talletteluhommiin ajatukset. Perjantaina vasteultra (toivottavasti ei liian myöhään!) ja sit mahdollisesti vielä se pregnyl päälle.
 
Helinä, tosi tyhmää että nyt ihmetellään mikset viime kiertoon saanut lugeja! Mut kiva jos ei sun paria kuukautta pidempään tarvi odotella leikkausta. Ei ovulaatio välttämättä tapahdu joka toinen kuukausi toisesta munasarjasta, ja joka toinen toisesta, vaan saattaa olla niin että ovuloi vaikka aina samalta puolen. Mutta yleensä vissiin ainakin välillä vaihtelee puoli.

LaraS, joo hyvä suunnitelma, tehään vaan ylläriplussat just ennen tutkimuksiin menoa :grin kylläpä nyt on oikutteleva täti, mut jännää nähdä mikä hcg tulos on!

Villisilmä, mitä oon muiden puheista lukenut, niin monessa paikkaa pitää olla mieskin mukana eka käynnillä. Mutta se selviää kun soittaa sinne ja kysyy :)

mievaan,kiva että ajatukset on kirkkaampia jo :happy: ei muuta kun katse eteenpäin!

Kissankulta, hih, sullakin sama kp kun mulla :) toivottavasti perjantai ei ole liika myöhäinen ajankohta ultralle!

Ai niin, se unohtui sanoa että yllättäin lääkäri käski mun jatkaa laihdutusta :p joku kymmenisen kiloo on jo lähteny tän vuoden aikana, mut nyt on jumahtanu paikoilleen. Mut tosiaan vielä ois reilusti pudotettavaa.. Ajattelin jopa sitä, että pitäiskö ostaa joku vauvanvaate tsemppariksi :grin auttaiskohan se muistuttamaan konkreettisemmin päämäärästä kun pelkät ajatukset ja toiveet..
 
En taaskaan muista kaikkea mitä piti kirjottaa (ollu kiirettä, mikä on toisaalta hyvä), mutta ainakin muutamat muistan:

Helinä, niin joo kun endo vaikuttaa niin monella eri tavalla... On kyllä viheliäinen vaiva!! :sad001 Tosiaan miksei sulle annettu Lugeja edelliskiertoon, hyvähän niiden sitä nyt on päivitellä! Ja olen ymmärtänyt samoin kuin Elisenda, että jotkut saattaa ovuloida paljon useammin toiselta kuin toiselta puolelta. Varmasti siellä teidän polilla on asiantuntevaa porukkaa ja ne osaa tehdä oikeita päätöksiä teidän tilanteen suhteen. :)

Sininen kirahvi, aika jännä, ettei sulla oo ylipainoa mutta muuten PCOS-oireita löytyy! Siis hyvä toki, että oot normaalipainoinen! :) Mäki oon alkanu miettiä, että koska ylipainoa ei oo enää ihan älyttömästi (5 kg) mutta munikset silti tosi rakkulaiset, ei tää välttämättä mulla menis "ohi" vaikka oisin kuinka hoikka. Ihanaa, että teille tuli apu, antaa toivoa meidän muidenkin ei-ovuloivien suhteen. :) Niin ja ei oo otettu AMH:ta, piti kysyä viimeks mutta unohdin. Seuraavaks oon yhteydessä klinikalle vasta vajaan kk:n päästä (ellei käy sellasta ihmettä että menkat alkaiskin luomusti), täytyy sillon yrittää muistaa kysyä. :)

Elisenda, niinhän se joo taitaa aina olla, että PCO(S)-potilailla kierrot venyy ja on anovulatorisia, eli ei sulla varmasti oo siitä kyse. Hyvä, että oot saanu kuitenkin painoa jo noin paljon pois ja pysymään lukemat siinä! :) Kilojen paluu takaisin kun on usein ongelma ainakin itsellä...

LaraS, hyvä, että ehdit käydä labrassa. Ehkä tulokset antavat jotain selitystä tiputtelulle ja testihailuroille. :)

Kissankulta, toivottavasti perjantaina ultrassa on hyviä uutisia! :)

Tsemppiä kaikille muillekin! ♡

-Frozen kp17 & tyhjäkäyntiä
 
Pikakommentti LaraS joo jos ei ois raskautumisyritystä niin heti määräisivät minulle E-pillerit kun niillä endo pysyy kurissa ja ei kasva. mut jos on raskausyritys ni silloin endoa ei voida hoitaa,jompi kumpi pitää valita.
 
Helinäkeiju, piti kommentoida noihin kipuihinkin mutta unohtu, eli kyllä mun mielestä sun kivut kuulostaa niin pahoilta, että ihmettelen lääkärin kommenttia! On tosi harmi, että e-pillerit olis se helppo ratkaisu kipujen suhteen, mutta tässä tapauksessa ei tietenkään tuu kuuloon. :sad001
 
Eipäs päästä inssiin sitten tässäkään kierrossa... Kp10 ultrassa isoin folli 4mm vasemmalla puolella, sekin jotenki soikean muotoinen :sorry: Oikeaa puolta ei odotetusti saatu näkyviin. Limistä en ees kysyny ja ei kai sillä tiedolla nyt mitään tee. Lääkäri kyseli, että eikö oo ollu puhetta pistoshoidoista. Kai se hänen mielestä oli selvää että tarviin niitä, mutta totesi sitten että hän ei nyt voi tietenkää puuttua mun hoitoon..Kätilö/hoitaja oli tosi harmissaan mun puolesta, sanoi ettei aio ees laittaa laskua tästä käynnistä. Soittoa Oysiin iltapäivällä että mitäs nyt tehdään. Ovistikkuja taitaa olla turha tuhlata tähän kiertoon, nyt täytyy vaan taas odottaa... :sad010
 
Triana, voi nyt harmi että joudut jäämään välikiertoon nyt :sad001

Helinäkeiju, on varmasti ärsyttävää ettei endoon oo muuta hoitoo kun pillerit, ja ne ei tosiaankaan oo nyt vaihtoehto..

Elisenda, laihdutetaan yhdessä :D mä alotan salilla käymisen, tavotteena olis paremman kunnon ja terveyden lisäks -10kg (joo, kilpirauhasen vajaatoiminta on hyvä yhdistelmä yksien mulle väärin määrättyjen lääkkeiden kanssa mitä käytin muutama vuos sitte jonkun aikaa ja lihoin niiden takia). Oon siis hoikka, mutta silti (?) ylipainon rajoilla. Ois kiva saada vaakakin vastaamaan sitä mitä ihmiset voi sanoo hoikaks :hilarious: (Tai siis jos nyt kertoisin mittani niin kukaan ei uskois että oon hoikka..)

Dep kp4, flunssa alkaa olla onneks ohi ja en osannu nukkua enää pidempään ku ysiin, mikä kostautuu illalla kun pitäis mennä lätkäpeliä kattomaan :D Osasin jotenki (ainaki vielä) lähtee tähän kiertoon sillä mielellä, että nyt ei yritetä yhtään sitä lasta tehdä, mä pidän ny taukoo, tulee jos on tullakseen :) labrat toki ens viikolla, ja miestä pitäs kans muistuttaa varaamaan aika, mutta muuten ihan hyvin lähteny itellä stressitön kierto, voi kun osaisin pitää tän!
 
Triana, eikä! :sad001 oon niin pahoillani, voimia :Heartred oletko itsekin sitä mieltä, että pistoshoidot pitäisi aloittaa?

Frozen, joo mä oon hämmästyny kun ei oo paino tästä noussu vaikka oon repsahtanut :rolleyes: ja niin se mun rakkulaisempi munasarja on just tuo oikea, jossa niitä kovia kipuja esiintyy.. en tiedä onko sillä jotain yhteyttä.

Deb, laihdutetaan vaan yhdessä! :happy: harmi että lääke aiheutti sulla painon nousun! Ruumiinrakenne vaikuttaa siihen, että näyttääkö hoikalta vai pyöreeltä vai miltä :) Sillon kun joku vuosi sitten laihdutin niin, että ylipainoa oli jäljellä enää joku 10kg, niin mulla oli tosi litteä vatsa, mutta sit reisissä vielä se ylimääräinen! Nyt kun normaalipainoon olis matkaa reilu 20kg, niin oon kyllä ihan tasapaksu :grin mut huomaa kyllä että nytkin on vatsasta lähtenyt.. mäkin haluaisin käydä salilla, mutta jokin mussa vihaa niin paljon salitreeniä että en mitenkään pysty :hilarious: mulle sopii parhaiten ulkoilu. Toivottavasti pysyy sulla stressitön fiilis koko kierron :happy:
 
Kissankulta: Täällä kans letrot syöty ja KP8 menossa. Mulla ei ollenkaan seurantaa tässä, eikä seuraavassa kierrossa. Toivotaan, että follit olisivat kasvaneet sopivan kokoisiksi ja ettei mene liian myöhäseen tuo ultraus! Onko sulla aiemmin ollut letroja tai muita lääkkeitä?

Elisenda: "Yllättävä" kommentti lääkäriltä, todella.. Meistähän ei oo mitään vikaa löydetty, ainoa syy on minun ylipainoni. Oon tosiaan painoa tiputtanut nyt sen 15kg ja sekään ei riitä. Kymmennen vielä pitäisi tiputtaa. Ei oteta tosissaan polilla, annetaan vaan lääkkeitä ja sanotaan "jos nyt seuraavassa kierrossa". Mie alkuun tein aina kirpparikierroksen kun oli yksi kilo tippunut, mut nyt vaan tuntuu niin pahalta katsoa niitä bodyja ja muita vaatteita, kun tietää ettei vieläkään ole niihin täytettä tulossa.. Päätin etten osta lisää ennen kun olen raskaana.

Frozen: Tsemppiä, voimia ja jaksamista!

Triana: Oon pahoillani. Ihana lääkäri sulla tosin. Tsemppiä ja jaksamista välikiertoon. Pidän peukkuja, että follit kasvaa seuraavassa kierrossa täydellisesti ja saatte masuasukin kyytiin :Heartred

Dep: Mulla vähän sama ongelma tuon painon kanssa. Lähes kaikki aina ihmettelee, etten mitenkään voi painaa näin paljoa. En todellakaan oo hoikka, mut en mie nyt mikään ihan hirveä läskikään koe olevani. Pidän peukkuja, että pystyt pitämään mielen avoinna. Mulla ei onnistu, sekin voi olla syynä tälle meidän lapsettomuudelle.. Tää jäätävä ahdistus, stressi ja muu henkinen hyvinvointi.
 
Kissankulta toivottavasti on hyvät kuulumiset ultrassa :)

Elisenda hyvin oot saanut painoa pois, jes!! Se painon jumahtaminen on inhottavaa, kun vaikuttaa motivaatioonkin :confused: kuten Frozen totesi, se painon palautuminen tuppaa olemaan seurausta siitä. Mutta tärkeintä on saada paino pysymään, ellei enää laske. Tsemppiä sen projektin kanssa! Niin ja täälläkin on se ulkoilu mielekkään tapa liikkua; ajatuskin jostain tunkkaisesta salista etoo :yuck:

Mievaan hieno juttu, että on valoisammat mietteet nyt :) menkat aina masentaa, mut onneksi se menee useimmiten ohi eka kiertopäivinä niin jaksaa panostaa uuteen yritykseen.

Villisilmä mulla ei ollut mies mukana tk-käynnillä, kun metformiinin aloituksen takia varsinaisesti menin. Lääkäri teki kuitenkin sisätutkimuksen, otti papan ja laittoi lähetteen labroihin ja niiden vastaukset katsottuaan teki lähetteen polille. Lähetteeseen kyseli multa toki miehenkin tietoja, mun mielestä olis ollut tärkeetä miehen ite olla vastaamassa kysymyksiin. En älynnyt, että se samalla tekee lähetettä varten taustatiedot. No, polille pitää olla eka käynnillä ehdottomasti molempien paikalla, mutta suosittelen ottamaan miehen mukaan terkkariinkin :)

Sininen kirahvi ja Frozen kyllä sitä pco on aika paljon normaalipainoisillakin (yli puolet on ylipainoisia, mutta se loppu on jotain sen alle).
Itsekin olin silloin murkkuiässä normipainoinen ja mulla on aina ollut epäsäännölliset menkat. Muita oireita tullut sen jälkeen, esim. hormoninäpyt leuassa, hirsutismia ja se painokin on vaan noussut eikä varsinkaan enää tässä iässä lähde millään pois :sorry: olisinkin perinyt metabolian äidin hoikalta puolelta, niin olis ehkä helpompaa. Mut oon isän suvun pyylevää perua, niin... :facepalm: :shy:

Deb hyvä, että lenssu helpottaa :) ja hienoo, että oot stressittömästi saanut aloitettua taukoilua! Jatka samaan malliin! :happy:

Tuosta painosta taas ollut puhetta...
Mulla paino on viime syksystä tippunut vaan muutaman onnettoman kilon :sad001 oon käynyt nyt pilkillä 2-3 kertaa viikossa (3-5 tunnin reissuja), mikä on mun "kuntosali". Siellä tulee kävelyä, kairaamista (tuplareiät, kun mutsi on mukana) ja muuten liikettä kalojen nostelun sekä tavaroiden rahaamisen muodossa. Silti paino ei inahdakaan!! Raivostuttavaa! Toki lihas on raskaampaa kuin rasva ja kasvoista huomaan, että ne on vähän sulaneet sekä mies sanoo mun kiinteyneen. Mut se ei lohduta, kun polillakin tuijottavat vaan sitä pirun BMI-lukemaa!! :smiley-angry016 oon sen rajan alle, mutta tietty ne sielläkin vaan jatkaa sitä mantraa, että 10% painosta pois jne. Raivostuttavaa! :oops: olisinpa edes älynnyt mittanauhalla seurata ympärysmittojen muutosta, niin olis jotain konkreettista heille näyttää :rolleyes:

Iltapäivään menee, ennenkuin saan hcg vastauksen. Tippailee vaan, enkä voi kyllä eilistäkään sanoo kp1. Kunpa olis nyt kunnon menkat eikä samaista 2vk vuotelua kuin viimeksi :smiley-angelic001
 
Elisenda oisin kyllä jo valmis pistoshoitoihin, koen että tää henkinen puoli on mulle odottelun ja pettymysten suhteen vaikeempi, kun se että täytys itteä pistää ym. Luulen, että Oysista ehdottavat eka kuitenki letrojen tuplausta seuraavaan kiertoon ja se on mulle ok, mutta sitten saavat jo keksiä muuta jos ei toimi tai lähdetään Väestöliittoon. Meillähän on siis mahdollisuus mennä maksusitoumuksella sinne hoitoon, ja oon nyt alkanu miettimään, että miksi me ei jo alunperin menty sinne..

Mietiskelin kyllä myös, että onko mahollista että siellä oikeella puolella oiskin jotain, mutta sain vähä semmosen käsityksen lääkäristä, ettei hän usko että sielläkään kunnon follia on. Mulla ois nuo kiinasta tilatut huonommat ovistestit, että tuhlaisko ne pois ja jos ovisplussa tulis, niin siitähän vois kai päätellä, että joko follit irtoaa ihan liian pienenä ja raakana tai että oikeella oli sittenki kunnon johtofolli? Muoks. Voiko ne ees irrota itsekseen liian pienenä :wideyed:
 
Muokattu viimeksi:
Triana niin, onhan sulla mahdollisesti villikortti oikealla :wink tikuttele vaan, jos siltä tuntuu! Eipä se lääkärikään voi oikeenpuolimmaisesta sanoa mitään, "ennustaa" vasemman perusteella. Kuten todettua, munasolu irtoaa molemmista vuoroin, ei tosin säännöllisen-joka-toinen. Jospa tää olisikin oikeenpuolimmaisen vuoro loistaa! :happy:
 
Triana, pahoittelut välikiertoon joutumisesta! Toivotaan että siellä oikealla oiskin hyvä folli joka irtoais :) Mulla on semmoinen mielikuva että kroppa nostaa kyllä lh:n mutta munis ei irtoa, ellei se ole "oikeassa vaiheessa" eli täysin kypsä. En tiedä, kaipa se kroppa sitten saattaisi yrittää ovista uudelleen paremmalla ajalla, kun folli on kasvanut tarpeeksi? o_O

LaraS, tulispa se vuoto nyt kunnolla niin pääsisit uuteen kiertoon! Tai sitten olis tulematta kokonaan paremmasta syystä :rolleyes:

Tuohon pco(s) hommaan piti kommentoida, että multahan yksityinen gyne löysi myös monirakkulaisen munasarjarakenteen toisesta munasarjasta (toista ei löytänyt) puoli vuotta sitten. Mulla on kuitenkin aina ollut ja on edelleen säännöllinen kierto ja normaalipaino, eikä muita pcos viittaavia oireita kuin hieman aknea (pms). Ei sitä sen kummemmin tutkittu eikä siellä mun muistikuvan mukaan ollut kuin joku 4-6 rakkulaa, mikä ei vielä sinänsäkään riitä pcos-diagnoosiin. Mutta nyt kun päästään virallisesti tutkimuksiin niin siellä varmasti selviää tämäkin asia.

Täällä kp 8/27. Greippimehua oon juonut ja tuntuu että se vaikuttaakin, tuo ihan oikea greippimehu (taitaa olla tropicanaa) vielä paremmin kuin verigeippimehu, mitä aiemmin join :hungry: Toivon superlimoja tähän kiertoon :rolleyes: Eilen aloitin tikuttamisen noilla clearbluen kaksoishormonitikuilla, eilen näytti tyhjää ja tänään ensimmäisen kerran vilkkuvaa hymiötä! Mieskin tuntui olevan innoissaan :grin Saas nähdä, kuinka monta päivää vilkkuu, ennenkuin toivottavasti pysähtyy. Yritetään tsempata meidän peittojenheilutustahtia niin, että oltais aktiivisia nyt joka toinen päivä sen pysyvän hymynaaman yli :shy:

Tuon lämpöjen mittailun suhteen en osaa sanoa yhtään mitään. Ne tuntuu menevän ihan randomisti ylös alas ja ympäri hei :grin Yövuorojen jälkeen mittailin vasta nukkumispätkän jälkeen iltapäivällä, ja ne olikin huomattavasti korkeemmat lukemat kuin muut. Muuten oon ottanut joka aamu viideltä. Jospa tuo käppyrä alkais näyttää joltain parin viikon päästä :rolleyes:
 
Tuntuu vaan että tapahtuuko siellä oikealla puolella mitään, jos se on vaikka jotenkin puristuksissa/litistyksissä? Ja voihan siellä olla kystiaki ku eihä niitäkää nähä. Tosiaanki alkas olla jo rutkasti aihetta siihen magneettikuvaukseen. Täytyy varmaan taas valittaa mahakivuista ja hartiapistoista kunhan soitan polille. Tänäänki kerkes kova pissahätä tulla ennenku kerkesin asioilta kotiin, semmonen tosi pistävä ja painava tunne rakossa. Sitte ku pääs vessaan ja se kipu helpotti niin iski samaa tahtia järkyttävät kivut lantioon :sad001

Villisilmä toivottavasti saat testiin jossain vaiheessa pysyvän hymiön, tallettelusuunnitelma kuulostaa lupaavalta! :wink
 
Näyttäisi nyt siltä, että terolutista on mulla vaan mennyt teho. Hcg oli alle 1, niin epäilen et onko mitään "hipaisuakaan" voinut edes tapahtua :bookworm:
Ajattelin kuitenkin perjantaina käydä alkukierron labroissa, niin on edes jotain hormonipitoisuuksiakin tiedossa lapsettomuuspolin ensikäynnille. Mies käy omat labransa huomenna :)

Villisilmä kuulostaa hyvältä pläniltä :) Minäkin kokeilin verigreippimehua - pitäiskö kokeilla tavallista, kun ei tuosta verigreipistä ainakaan apuja ollut :facepalm:

Triana kysy lääkäriltä, eikö sen magneettikuvaus voisi jo ottaa :rolleyes: että näkisi onko siellä oikealla minkä näköinen munasarja. Sekä tulisiko siellä vahvistusta sun epäilemään endoon. Ja kerro myös siitä, että olisit jo valmis pistoksia kokeilemaan :) Varmasti ymmärtäisivät sen, mitä tää jatkuva odottelu ja pettymykset tekee.
 
Lara meillä on nuo soittoajat hoitajalle, voihan se olla että saa erikseen soittoajan sit lääkärille ku on nyt näin paljo ongelmia. Tuntuu että siellä vaan ei oteta kaikkea ihan tosissaan, vaikka aluksi tuntu hyvältä ku käytiin siellä mutta ei enää :oops: Jotenki tuo soittelu on niin eri asia ku paikan päällä käyminen.
Hyvä että teki pääsette nyt asioissa eteenpäin niiden kokeiden verran :)

Mietin myös, että saako hoitaja edes muuttaa letrojen annostusta? Tietääkö kukaan.
 
Triana, voi harmi, että sinäkin jouduit nyt liittymään meidän tyhjäkäyntijengiin. :sad001 Minäkin olisin ollut jo tammikuussa valmis pistoksiin, mutta hyvä jos niihin pääsee edes kesällä (toki vielä pieni mahis, että toinen Letro-kierto tois vastetta, mitä kyllä epäilen suuresti). Me ollaan vielä yksityisellä hoidoissa, niin ihmettelen... Kysy ihmeessä magneettikuvista! Sun kivut vaikuttaa niin ikäviltä, että pakkohan niiden on endoepäily ottaa tosissaan! Voimia! ♡

LaraS, voi hitsi, kun meillä molemmilla Terot on nyt sit näemmä tehottomat. :sad001 Onko edelleen satunnaista tiputtelua? Ja OK, en tiennytkään, että niinkin suuri osa PCO(S)-potilaista on normaalipainoisia! Koska mulla ei reilun 10 %:n painonpudotus oo auttanu, niin tuskin auttaisi siis niiden jäljellä olevien ylimääräisen 5 kg:n pudotuskaan... Toki siihen tähtään. Ja hienoa, että oot kuitenkin liikkunu noin paljon, jostain luin että jo liikunta yksistään voi auttaa raskautumaan, vaikkei välttämättä paino putoaiskaan hirveesti. :)
 
Frozen aika niukkaa vuotoa on, käytän kyllä minitamponia mutta osa ollut tosi kuivia vaihdettaessa. Että vaikee määritellä, joko on kp1 eilen / tänään vai ei. Varsinkin se edellinen vuoto-tiputtelu-vuoto... huomioiden.
Niin sanotaan, että pco: ssa pelkkä liikuntakin auttaa, vaikkei paino tippuisi. Myös normaalipainoisilla, koska vaikuttaa sokeriaineenvaihduntaan ja tehostaa insuliinin tuotantoa. Mikä tietenkin vaikuttaa muutoin elimistöön ja hormonitoimintaan.
Eiköhän mullakin tule clomit tai letrot, jahka lääkäriin saakka päästään. Olettaen, että uimarit on kunnossa.
 
Se ihana hoitaja olikin jo soittanu Oysiin ja faxannu mun tän päivän kuulumiset sinne :happy: Eli ens kiertoon kokeillaan vielä letroja, mutta vähä isommalla annostuksella, kp3,5,7 2tabl ja kp 4,6 1tabl. Ja olivat sopineet, että jos käyn täällä ultrassa niin lääkäri samantien soittaa Oysiin ja siinä samalla varataan inssi ym. Ettei mun tarvi enää noina lyhyinä soittoaikoina yrittää päästä läpi sinne. Sitten saavat kyllä keksiä jotain muuta jo jos nyt ei kunnon vastetta tule. Ja jos kivut ens kierrossa yhtä pahana/pahempana niin kysyn siitä magneettikuvasta.

Frozen aika jännä että yksityisellä nuin "hitaasti" edetään, luulisi että jos sä olit valmis pistoksiin niin oisivat suostunu :eek: Toivotaan toki että letrot tois teille avun, vaikka mulla ainaki omalla kohdalla on nyt vähän usko niihin menny.
 
LaraS, niinpä. Jep, Clomit/ Letrot varmasti sullekin tulee, jos simpat OK. :) Inhottavaa toi, kun ei tiedä kunnolla, mikä on kp1! Tsemppiä! ♡

Triana, sitä mäki ihmettelen, ettei olla siirrytty pistoksiin, vaikka kuten juuri itsekin sanoit, enemmän tää taukoilu stressaa kuin itsensä piikittäminen. Ja sama homma, myös mulla luotto oikeastaan kaikkiin noihin lääkkeisiin menny. Toki monilla auttaa, mutta kun omalle kohdalle on sattunu jo tehottomia Teroja, Clomeja ja Letroja, niin olisin jo valmis kokeilemaan muuta. Ihanaa, että se hoitaja oli jo laittanut sun tiedot eteenpäin ja nyt sovittiin, että toimitaan noin eikä tosiaan tarvii roikkua puhelimessa jonottamassa! :)
 
Takaisin
Top