Pirkanmaan odottajat

Mulle sopii vkolla 17 seuraavat: ma 20.4., la 25.4. ja su 26.4. Lisäksi seur. ma 27.4. Ja kaikissa mikä aika vaan, koska oon vapaalla :-) Ehdotan tapaamispaikaksi jotakin keskustan paikkaa!
 
Mieluummin treffaisin viikolla, jos se muille sopii. Mies on kotona yleensä vain viikonloppuisin, joten en mielelläni niitä uhraisi. Minulla on molempina noina maanantaina tays puolen päivän aikoihin, joten iltapäivä sopisi paremmin. :)
 
Ma 20.4 iltapäivä kävis mulle parhaiten. Mies on sen viikon aamussa niin voi olla pojan kans sen aikaa.
 
Mä oon myös Tampereelta :) laskettu aika 19.6. ja toinen tulossa. Mielelläni tulen myös treffaamaan, jos päivä sattuu vain sopimaan. Arkipäivisin olen esikoisen kanssa kotona, parina iltana viikossa ja lauantaiaamupäivisin töitä eli mulle sopii aika huonosti mikään aika :D miehen työajat selviää aina vasta edellisenä päivänä.

Niin tai lapsen kanssa voin tulla muulloinkin jos on semmonen paikka missä lapselle tekemistä kun ei tuo kauaa jaksa istuskella paikallaan :)
 
Sokoksen yläkerran kahvila vois olla hyvä paikka kun siellä on se leikkipaikka lapsille ja muutenkin tilaa. Unihelmi: minkä ikäinen teidän esikoinen on? Meidän 4,5v. On kans sellanen elohiiri ettei kauaa pysy paikoillaan jossei oo tekemistä.
 
20.4.sopii mulle päivällä :) sairasloma loppuu 26.4., joten en uskalla tuota 27.4.luvata, jos joudunkin töihin (epäilen). Sokos on hyvä paikka :)
 
Onko liian aikaisin jo joskus puolen päivän jälkeen tuolloin 20.4.? Sokos on ihan hyvä. :)
 
Tuli sitten synnytysvalmennus tuolle päivälle, joten en ehdi pitkään olla treffailemassa, mutta kahvit ehtii aina hörpätä. :)
 
Mulla on neuvola klo 10.30 eli 11.30 jälkeen pystyn oleen jo Sokoksella :)
 
Klo 11.30 alkaen maanantaina 20.4. Sokoksen yläkerran kahvilassa! Omista busseista ei tietoa, mut luulen et tunnistamme toisemme JOTENKIN kun tulemme sinne hiukan eri aikoihin ;-) Kivaa ja jännää :-)
 
Minä ehdin ehkä noin tuntia myöhemmin, kun on reumapoli klo 11 ja siellä menee aikaa jonkun verran ja sitten miten sieltä busseja nyt sattuu tulemaan keskustaan. :)
 
Tämä ei täältä kerkee messiin, varsinkaan noin päiväsaikaan, mutta hyvä jos edes jotkut ehtivät nähdä :)
 
Mulle taas paremmin käy aiemmin tai sitten vasta kolmen jälkeen. Muuten menee lapsen päikkäriajan päälle :)
 
Takaisin
Top