Pirkanmaan odottajat

Mulla la tarkentui 5.6. mutta katsellaan sitten :) :Heartred
Ekaa meilläkin odotellaan.
 
Nyt vasta muistin kirjoittaa. Eli täytyy maksaa molempien sairaalassa olo aika mikäli eri osastolla. Mutta lapsistahan ei tartte maksaa kun 7 vrk/ vuosi :)
 
Eli jos lapsi joutuu oleen vaikka pari viikkoo sairaalassa osastolla niin siitä maksetaan se 7 vrk ellei oo äidillä vierihoidossa ja jos sit joutuu sairaalaan syystä x niin ei tarvi maksaa :rolleyes:

Sori sori mä oon taas väärässä ketjussa, mut oon toki Pirkanmaalla ite syntyny ja asunu ja töissäkin käyny :oops:
 
Jos jatkossa joutuu sairaalaan osastohoitoon niin se ei sinä vuonna maksa mikäli se 7vrk on tullu jo täyteen. Poliklinikka ja päiystyskäynnit toki maksaa.
 
Minä myös Pirkanmaalta ja toinen tulossa. LA 29.6.
Mä synnytin esikoisen taysissa ja jouduttiin viipymään 1 viikko. (Kannatti ottaa lapselle vakuutus, kun koko viikon maksut meni vakuutuksen piikkiin)
Mä tai me saatiin hyvää hoitoa. Oli ihania kätilöitä, hyvää ruokaa ja sattu kohdalle kivat huonekaveritkin :)
Mua kiinnostaa myös tapaamiset :)
 
Täällä myös yksi pirkanmaalainen, la 15.6.

Onkos teillä vinkkejä hyvistä kirppareista Tampereella tai sen lähistöllä, jossa olisi lastenvaatteita? Radiokirppiksen tiedän, siellä pari kertaa oon käynyt, mutta oisko muita?
 
Ylöjärven Into on ainakin suosittu. Tesomalta löytyy Lastentarvikekirpputori Nukkekoti ja Nokialta Vekaratori Fantti (en ole näissä käynyt, joten en osaa sanoa millaisia ovat).
 
Kiitos vinkeistä! :) Kävin tuolla Ylöjärven Intossa ja tykkäsin kyllä kovasti. Samalla reissulla poikkesin myös tuolla Tesoman Nukkekodissa, ja olihan sielläkin paljon lasten vaatteita. Pari kassillista tavaraa tuli hankkittua tällä reissulla, hups...:whacky011
 
Lisää kirppisvinkkejä :)

Suosittu lastentarvikekirppis järjestetään tänä vuonna kauppakeskus Elossa lauantaina 18.4.15 klo 11-14.
Tervetuloa hyville kaupoille niin myyjät kuin asiakkaatkin!

Myyntipaikkoja on n. 50 ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Tänä vuonna ei ole valmiiksi pöytiä, vaan jokaiselle myyjälle osoitetaan n.1,5x2m alue, johon voi tuoda pöydän, viltin, rekin tms., josta myynti tapahtuu.
Ilmoittautuminen myyjäksi alkaa 18.3.15 klo 18, nettisivultamme löytyvällä lomakkeella (lomake tulee aktiiviseksi vasta tuolloin 18.3)http://ylojarvi.mll.fi/tapahtumat/

Lisäksi paikalla on esim. kasvomaalausta, onnenpyörää, leivonnaisia, vohvelimyyntiä sekä tietekin kaikki Elon palvelut.
 
Jee, lisää kirppiksiä. :) 11.4. järjestetään Koikkarilla monikkokirppis. Täytyy tuo elokin tulla katsomaan. :)
 
Joko me sovitaan joku tapaamisajankohta esim. toukokuulle? Niin, että elaffykin pääsisi mahdollisesti vielä yhtenä kappaleena mukaan! Vai tässä kuussa jo?!
 
Sopii oikein hyvin treffit. :) Tavoite on pysyä tämä kuukausi vielä yhtenä kappaleena ja mielellään vielä hetki toukokuun puolellakin. Mitään en silti takaa enkä lupaa.. :D
 
Just piti laittaakin tänne viestiä et jos sopis tapaamista. Luulen et ois parempi nähdä tän kuun aikana. Edellisestä
Raskaudesta ainakin muistan et se vika kuukausi oli melko rankka kun ei ollu hyvä olla missään asennossa. Koti oli paras paikka sillon :) mä oon nyt todennäkösesti saikulla tän kuun et käy millon vaan. Mites toi vk 17?
 
Takaisin
Top