Pirkanmaan helmikuuvauvat 2016

11 kuulostas ihan hyvältä mullekin :)

Tosin mun saapuminen sillä varauksella, että ehdin toipua tästä hiton taudista :/
 
Tajusin tässä ite, että mulla saattaa tulla vaikeuksia ton klo 11 kanssa, kun pitää autella miestä noin kello 10-10:30 jälkeen, mutta ei varmaan haittaa jos en ehi ihan klo 11:ksi, tuun sit heti ku kerkeen. Uskoisin kuiteski, että en paljoo myöhästy. Riippuu vähän kauanko miehen aamutoimet vie aikaa.
 
Mä yritän päästä tulee. Näyttäis siltä että keskimmäiselle nousemassa kuume ja lasten oli tarkoitus mennä mummolaan, mutta en mä kipeänä voi toista lähtee kuskaamaan mihinkään. Infoon aamusta tilanteen.
 
Tosin mullakin nyt näyttäs pukkaavan jotain flunssaa... Mut koitan päästä paikalle... Tää on tämmönen tyypillinen flunssa mulle, nenä vuotaa, mut ei oo kuumetta eikä muutenkaan mikää heikko olo. Välillä nenä ei vuoda ja välillä saa niistää jatkuvasti...
Ja tää saattaa kestää viikon tai kaks. :D Nyt jo oikeestaan koko viikon oon enemmän ja vähemmän joutunu niistelee...
 
Sit Bala vaan lepoa jos yhtään tuntuu et tulee päälle. Säästät voimias synnytykseen. Tuolla tuo poika jo nukkuu, annoin yötä vasten lääkettä et saa nähdä miten menee yö ja mikä tilanne aamulla.
 
Tauti on iskeny tännekin.. eilisestä asti ollu lämmön tunnetta ja voimaton olo. Nyt mitattu kuume ja luulen että menee jonkin aikaa tästä toipueassa. :sad001
 
Mä koitan kans keretä paikalle jos se klo 11.00 oli (tosin nään vasta huomenna kuin käy aikataulun kans). :) Ihanalta vaikuttaa toi Pella's Cafen brunssi! :Heartred Ja kerrankin on gluteenittomiakin vaihtoehtoja reilusti, miljoona peukkua siitä! :)

Mä en jostakin syystä saa enää ilmoituksia tän ketjun viesteistä, vaikka oon lisänny seurattaviin (ja aiemmin on tullu aina ilmoitus uusista viesteistä). :O
 
En päässyt ilmoittamaan mitään :/ toivottavasti teillä ollut mukava miitti :) meillä valvottiin poju kanssa yöllä kun oli kurkku ja korvat niin kipeät ettei makuullaan voinut olla. Herättiin siis vasta 12 aikoihin kun nuorin tuli vaatii leikkimään - Iskän kans vissii liian tylsää :D
 
En päässyt ilmoittamaan mitään :/ toivottavasti teillä ollut mukava miitti :) meillä valvottiin poju kanssa yöllä kun oli kurkku ja korvat niin kipeät ettei makuullaan voinut olla. Herättiin siis vasta 12 aikoihin kun nuorin tuli vaatii leikkimään - Iskän kans vissii liian tylsää :D

Eikös tapaaminen ollut vasta huomenna?! Ainakin niin olen käsittänyt. Sinä taisit itse ehdottaa sunnuntaita. :) Joten jospa pääsisit huomenna?

Eli siis tapaaminen sunnuntaina 10.1. Pella's cafe klo 11 brunssin merkeissä.
 
Miuksulla on päivät sekaisin. :) tosiaan huomenna vasta miitti.

Mut mä en tiedä pääsenkö nyt huomenna. Oon ilmeisesti kipeenä, heräsin vasta vartti sitten... :D Ja oikea silmä punoittaa, että onkohan tässä flunssan lisäksi vielä silmätulehdus... :sad001 :/
 
Aika moni tuntuis olevan kipeenä/muuten estynyt, kandeisko siirtää vaikka viikolla eteenpäin jos näyttää siltä, et porukka kovasti harvenee...? Itsekään en ole lainkaan varma huomisesta paikalle pääsystäni...
 
Joo tosiaan näköjään valvominen verottaa :D mutta tuskin pääsen huomennakaan :sad001
 
Niin tässä vähän ynnäilin kuka olis pääsemässä noista edellisistä viesteistä, niin vois olla kyllä parempi siirtää miittiä, kun aika moni ei pääse tai on epävarmoja. Tautia näkyy olevan liikkeellä. :sad001

Sanna305 - kipeä?
Miuksu - lapsi kipeä
Pipridae - kipeä?
Maiku2 - pääsis, mutta saattaa myöhästyä
Balacenia - kipeä?
Maryshka - epävarma
Sannizka - ei pääse
Tittidii - pääsis

Miten kaikki sais tiedon jos tuo huominen perutaan?

Mulle sopis näillä näkymin ensi viikonloppunakin sekä lauantai 16.1. että sunnuntai 17.1. Arkipäivät oon edelleen töissä, jos ei olo isommin huonone.
 
Suurin osa taitaa olla siinä whatsapp ryhmässä? mää voin laittaa sinne viestiä?

jos siis muutkin on sitä mieltä et perutaan?
 
Voisko siellä ryhmässä laittaa viestiä ja kysyä mielipidettä, jos kaikki ei tänään tuu täällä enää käymään?
 
Takaisin
Top