Pirkanmaan helmikuuvauvat 2016

on moni tulossa! Miuksu ei pääse kun sillä on (taas :sad001 ) lapsi kipeänä.
Minä tuun, Tittidii ehkä, sanna305, sannizka, maryshka jos on parantunu, ja varmaan oli viel muitakin...? :)
 
Mä tuun! :) Tänään ei oo enää ollu kuumetta. Tosin en ehkä hirmu pitkän kaavan mukaan kerkee oleen, toimitetaan taas miehen kans muitakin asioita Tre:lla samalla reissulla. :)
 
Nyt on kyl aika kylmä... Meillä on mittarissa -21,5. Noh, kai sen sitten näkee onko jengi ulkona vai sisällä. :D
 
Jos kaikki on suht täsmällisiä, niin sit voi varmaan ulkonakin treffata. :D Mä oon ainaskin matkalla jo. :)
 
Mä oon varmaan minuutin tai kaks yli koskipuistossa, riippuen siitä miten nopeeta bussi pääsee keskustaan. :)

Menkää sisälle jos on kylmä! :D
 
Tänks kans mun puolesta. :) Olitteko vielä kauan?
 
Kiitos taas :) mukavaa oli ja brunssi oli tosi hyvä :) me viimeset lähdettiin vissiinki kahden aikoihin pois sieltä. Nyt sit jännäillään et koska saadaan eka masu asukki ulos yksiöstään :)
 
Kiitos minunkin puolestani seurasta! :) Ruokakin oli hyvää ja oon vieläkin ihan täynnä...

Tittidii, mun oli kans uteliaisuudesta mitattava sokerit noin tunti syömisen lopettamisesta (klo 14:15) ja ne oli alle 6 (muistaakseni 5,6)! Olin ihan ihmeissäni ja mietin, et oliko mittauksessa jotain vikaa.
 
Kiitos munkin puolesta!
Mun sokerit oli tunti syömisestä 7,8 eli ei ihan menny niinku pitäis. :D vaikka tosiaan pistin 2 yksikköö enemmän kun normaalisti...
 
Joo mulle ainakin sopii koska vaan sitten kun kaveri tästä vähän kasvaa. :) kiva päästä tutustuun vauvakavereihin. :)
 
Juu olis kiva nähdä teitä vauvojen kanssa. Me ei olla kyl käyty vauvan kans viel muualla kuin neuvolassa ja ulkona vaunulenkillä. Pitää pikkuhiljaa alkaa totutella...
 
Mitähän Sannizkalle kuuluu? Taitaa olla ainut, joka ei oo tuolla salaisella puolella miiteissä olleista.

P.S. Sannizkalle terveisiä, että ei nyt sitten törmätty synnärillä, kun meidän poika päätti syntyä kuukauden etuajassa maailmaan. Elikkäs täällä opetellaan edelleen yhteiseloa 3 viikkoisen pienen pojan kanssa. :)
 
Tänne kuuluu hyvää :) yhdessä koossa vielä ollaan. Kaikki ois valmiina mutta vauveli viihtyy yksiössään :) esikoinen synty 41+2 joten oon valmistautunu että tämäkin menee yli. Mutta loppusuoralla ollaan onneksi :)
 
Takaisin
Top