Pirkanmaan helmikuuvauvat 2016

Joo treffit tammikuulle! Pääsisin mäkin taas edes johonkin ilman muita :D joulu meni hyvin mut alkaa pikkuhiljaa kiristellä kun 2 vuotta mulla oli sitä omaa aikaa 4-5× viikossa 1,5h kerta ja nyt oon aina noitten lasten kanssa eikä oo muka mitään omaa. Ylihuomenna pitäis jaksaa matkustaa 4h pohjanmaalle tapaan vielä appivanhempia ja miehen tätejä ym sukulaisia kun tää tuleva anoppi halus järjestää meille erikseen kihlajaiset..
 
Oisko viikonloppu kaikille sopivin? Osa on jo äitiyslomalla, mutta ei kaikki.

Mää voin vaikka heittää pari ehdotusta:
La 9.1
Su 10.1

Oisko noista jompikumpi suurimmalle osalle sopiva? Tollon oltais ehkä vielä suurin osa yhdessä koossa... :)
 
Mullekin näillä näkymin käy kumpi vaan päivä. Tosin yksi meno on vielä vähän auki, mutta se todennäköisesti olis vasta illalla, jos on edes tuolloin.

Ehdotan näin lennossa Tuomiokirkonkadulta joko Pyymäen Oma-nimistä kahvilaa tai sitten Kuparitalon vohvelikahvilaa. Jälkimmäisessä en oo koskaan käynyt, joten en tiedä kuinka tilava on jne. Pyymäen Omassa on ainakin ihania herkkuja. :Heartred
Pyymäen Oma ei oo auki sunnuntaina. Tietty jos kunnon lounaan haluaa, niin sitten noi ei oo ehkä ensisijaisia paikkoja. Vohvelikahvilasta saa kyllä suolaisilla täytteillä vohveleita ja salaatteja myös. Pyymäen Omassa ei taida olla lounasta lauantaisin.
 
Mä oon käyny vohvelikahvilassa ja se on aika pieni ja myös suosittu paikka... Et kovin isolla porukalla ei kannata mennä sinne...
 
Sunnuntaina on vähän huonosti noita ravintoloita auki etenkin noin aikaisin, mut täytyy googletella, et mikä olis.
 
Miten olis joku sunnuntaibrunssi? En oo kyl koskaan semmoses ollu. Äkkiä googlettamalla semmonen löytyis Pella's cafesta (19,90e), August von Trapesta (en löytänyt hintaa), Fazerin kahvila (21,90e), Hullu Poro (27,90e).

Tuo Pella's cafen brunssin menu (löytyi fb:stä paikan kuvista) näytti ainakin hyvältä. Tosin heidän nettisivut ei toimi, niin ei pysty tarkistamaan onko siellä varmasti ens sunnuntaina brunssia, mutta sinne voi tietty soittaa ja kysyä, jos sinne olis kiinnostusta muillakin lähteä. Se vissiin aukeaakin jo klo 10:30.

Nää nyt oli taas tämmösiä nopeita heittoja, että en pahastu, vaikka joku muu keksis jonkun paremmin idean.
 
Se vaikuttais ihan hyvältä. Jos toi menu on voimassa minkä löysin fb:stä niin siel on ainaki leipiä, croisantteja, juustoa, leikkelettä, jugurttia, muroja, kasviksia, lohta, munia, lihapyöryköitä, salaatteja, rahkaa, suklaakakkua, mehuja, teetä, kahvia jne.. että monenmoista löytyy.

Monelta olis hyvä? Tuo brunssi on klo 10:30-15:00 auki. Olisko se klo 11 ok vai vähän myöhemmin?
 
Takaisin
Top