Pillereiden lopetus ja raskaus

ciiwi, Joo ja se testaileminen on niin turhauttavaa! ensin siinä jännittää niin että hyvä kun ei pyörry ja sitten kun testi ei näytäkkään mitään niin...

omanapa:
Jatkuvasti sellanen olo että nyt se täti tuli ja hirvee kiire vessaan eikä mitään.. Pari ihme vihlasua tässä muutaman päivän aikana mut ei mitään normi väsymyksestä poikkeavaa nyt ollut. Edes tädistä varottavia kipuja ei oo tuntunut vaikka useemmiten nekin nostaa päätään ennen kun se täti kurvaa pihaan..

kp 32/21-28?
 
Mä oon kyllä nyt ihan varma, että en ole raskaana. Vois vaan ne kuukautiset alkaa kunnolla.
Pientä menkkamaista kipuilua on ilmassa, mutta ei ole oikein kunnolla mitään tullut..
Tosiaan kroppa ihan sekasin varmaan niistä e-pillereistä jotka vasta lopettanut.. plöh ja plah..
Ehkä sit ens kierrosta..
 
Itse myöskin täysin varma. Ärsyttää vaan kun ei menkat ala niin pääsis taas yrittämään uudestaan
 
APUA !!!! JA KÄÄK!

Tulin juuri töistä ja menin pissalle.. Ajattelin että voisi nyt kuitenkin huvikseen testata. Ja nyt tuossa mun edessä on testi jossa on kaksi viivaa ja toinen on vaan vähä haaleempi mutta todella hyvin erotettavissa ! En voi uskoa !!! paniikkiiii apua :D OLEN RASKAANA! emoticon



Miten voi olla mahollista, paperiin ei tule rusehtavaa vuotoa mutta kun sormen tunkee emattimeen niin silloin kylla, olin aivan varma, etta menkat tulossa. Tosin voikohan se merkata nyt sita etta on menossa keskenemoticon


Olo on kylla sekava!
 
Moi ciiwi!
Vai olisko kiinnittymisvuotoa, joka tulee nyt pikku hiljaa pois??!
Itselläni tuli kiinnittymisvuoto ulos vasta "viikkojen" päästä yhdessä valkovuodon kanssa ihan vähäisenä värjäytymänä.

 
ONNEA CIIWI!

tuskin se joo on mitään kiinnittymisvuotoa "vakavampaa"
paljon tarrasukkia ja ihmisliimaa sinne!
ihan tulee kyyneleet silmiin näistä uutisista <3
 
Tein tosiaan aamulla testin ja negatiivinen oli että nyt sitten odotellaan sitä tätiä tulevaksi vaikka myöhässä jo onkin..

Kp 33/21-28?
 
Nyt kyllä en ole enää varma ollenkaan mitä tässä tapahtuu. Eilen kun olin menossa nukkumaan ilman mitään kipuja ym. tunsin että jotain tuli nyt pöksyihin.. Menin vessaan ja kirkasta vertahan siinä.. Vuoto ei jatkunut mitenkään kauan tuli ehkä yhteensä sellanen ruokalusikallinen ja sen jälkeen ei ole vuotanut. Mitään kovia kipuja ei ole ollut ollenkaan. Veikkaan, että meni kyllä kesken.. En nimittäin keksi mitään järkevää mitä muutakaan se olisi ollut.. Mitään kipuja ei ole vieläkään, sellaista normaali pientä painetta kohdussa mitä nyt tässä ollutkin..  Ja pissattaa paljon... emoticon

No seurailen tässä mitä tapahtuu ja teen taas testejä ja jos viiva haalenee tai sitä ei enää tule ollenkaan niin se oli sitten siinä..
 
koita ciiwi ottaa ihan rauhassa! toivotaan että pysyy mukana ja paljon tarrasukkia ja ihmisliimaa sinne! emoticon

Tosiaan tein testin aamulla siin klo 7:44 ja vilkaisin sitä noin viiden minuutin kuluttua niinkuin ohjeissa luki. Tyhmä olin kun en heittänyt sitä pois vaan satuin tuossa hiukan yli tunti sitten vilkaisemaan sitä.. Haamua näytti (koskaan ennen ei ole ilmestynyt jälkeenpäin vaikka kuinka olis katsonut). Ja nyt sitten spekuloidaan täällä että miten luotettavaa tuommonen edes on?. Yritin ohjeista lukea että milloin tulos ei ole enään luotettava kun yleensä aina testeissä lukenut ja nyt ei miehen kanssa semmosta kyllä löydetty..
Kiusaan taas itseäni ihan kunnolla ja todennäkösesti aivan turhaan!-.-'
 
Hmmm.. Ei kyllä mulla oo ikinä ilmaantunut testiin edes haaamua jos ei ole oikeasti ollut raskaana..
En ole mikään asiantuntija, mutta veikkaan että toivo ei ole menetetty.. Testaa parinpäivän kuluttua uudestaan. Itse tein negatiivisen viime pe aamuna ja sitten tein ti päivällä ihan lirupissasta selkeän plussan.

Tein sitten eilen vielä testin taas, kun tulin töistä.. Ajattelin että viiva olisi haalistunut, mutta se tuli nyt vain vahvempana näyttöön... Tilasin testejä lisää netistä, maltan vielä ensi viikon olla soittamatta terveyskeskukseen ja testailla mitä nuo testit näyttää ja sitten jos mitään vuotoja ei tule ja plussaa edelleen näyttää soitan terveyskeskukseen. Pitäisi kyllä varmaan muutenkin soittaa, vaikka viiva haalenisi.. Kai se on jossain tarkistuksessa käytävä keskenmenon jälkeenkin, vaikka aika aikainen tuo km olis jos se sitä oli.


Inhottava tilanne sinäänsä. Joulu tulossa ja kenellekään ei tästä olla kerrottu. Tapaninpäivänä mennään avokin vanhemmille syömään ja siellä aina kunnon viinitarjoulut ym. (joista en koskaan ole kieltäytynyt). Noh nyt sitten varmaan keksittävä joku hyvä syy miksi en voi ottaa, ei jotenkin halua kertoa tästä kun itsekkin niin epävarma että miten siellä mahassa voidaan..
 
Joo pitää muutaman päivän päästä testailla uudestaan.. on se nyt kumma jossen oo kun ei tätiäkään näy ja aina ollut säännölliset kierrot. Okei voihan noi pillerit sekoittaa mut ei ollu viimeksikään muuttunut kun niistä pidin taukoa.
Arveluttaa vaan kun illalla katoin ja sillon se haamu mut toisaalta ei oo ennen mitään tollastakaan ollut. Aina ihan valkonen tausta vaikka miten päin olis kattonut ja illalla ihan saman näkönen et en tiiä sitten.
Yleensähän ohjeissakin on kerrottu millon se testi ei ole luotettava ja etin kaikki läpi mut sitä asiaa ei tossa sitten mainittukkaan! -.-'

Sinuna en stressais tuosta (kylläpäs stressaisin..) kun alussa voi sitä vuotoa olla ja se kuitenkin oli ihan kirkasta?
pidän täällä kaikkia ulokkeita ristissä sulle!

kp 34/21-28?
 
Veikkaan että kyllä se plussa voi sieltä vielä tulla. Ovis on voinu olla luultua myöhemmin. :)

Pidän peukut pystyssä plussalle !
 
Höh..  Tulisipa nyt vaan nopeasti se täti jos on tullakseen, niin pääsettä taas yrittämään!
 
Älä muuta sano..
Kai sitä pitää ruveta ajattelemaan ihan muita asioita ja unohtaa se vauva hetkeksi jos vaikka sitten tärppäisi..
ei vaan nää sivut helpota asiaa yhtään mut jos malttais pysyä poissa!
 
minä olen testaillut täällä joka päivä sen verivuodon jälkeen. Testit näyttää päivä päivältä vaan vahvempaa plussaa. Soitinpa sitten sinne terveyskeskukseen ja varasin ekan neuvolan :) Pitää nyt vaan toivoa että kaikki on hyvin.
 
Heippa ja hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Pakko laittaa viestiä kun luin keskustelujanne..
Itse lopetin pillerit kesäkuussa 2009 noin 10 vuoden syömisen jälkeen. Siitä puoli vuotta kk olivat säännölliset, sen jälkeen kp:t oli pahimmillaan 90 päivää ja parhaimmillaan 40 päivää.

Raskautumiseen meni aikaa, tein positiivisen testin lokakuussa 2010. Nyt menossa rv 16.

Ensimmäisellä pitkällä kierrolla päätin mennä heti gynelle. Kävin ensin "normaalilla" gynellä yksityisellä joka totesi kaiken olevan ok. En uskonut tähän ja menin yksityisesti lapsettomuuteen erikosituneelle gynelle joka teki temput ja otti kokeet jo todettiin, että puoli vuotta kehoni toimi pillereiden vaikutuksen alaisena, jonka jälkeen normaali kierto tuli mukaan ja siitä sitten hyvinkin epäsäännölliset välit. Verikokeissa selvisi, että ongelmia on sekä munarakkulan kypsymisessä, irtoamisessa sekä keltarauhasen muodostumisessa. Näitä sitten hoidettiin lääkkein ja pistoksin ja lopulta siis raskautuminen nyt syksyllä.
Suosittelen siis tarttumaan ajoissa pitkiin kiertoihin ja käymään esim. gynellä joka sekä ultraa että otattaa verikokeet missä selviää perushormonitasot.

Mukavaa tätä vuotta ja plussaonnea kaikille!!






 
Juu menkat alkoi aaton vastaisena yönä elikä kp 42 ja ajattelin vielä muutaman kierron katsella että miten käy ja sitten vois harkita sitä gynellä käymistä.
 
Takaisin
Top