Pillereiden lopetus ja raskaus

nep

Jostain jotain jo tietävä
Heips. Onkohan kellään tietoa kuinka suuri / pieni todennäköisyys on tulla raskaaksi heti, kun lopettaa pillerit. Eli ennen ns. oikeita menkkoja. Lopetin pillerit ja minulla oli mielestäni ovulaatio jokin aika sitten.. Eli halut oli suuremmat jne. Nyt sitten on tuntunut pintä painetta ja nipistelyä alavatsassa. Voi olla että kuvittelen kaiken kuumeissani. Vielä ei pitäisi kuukautisten alkaa, joten turha testejä tehdä vielä..
Jostain luin, että nainen on erittäin hedelmällinen silloin kun lopettaa pillerit, mahtaakohan pitää paikkaansa. Tuntuu, että aina vaan törmää keskusteluihin, jossa pillereiden jälkeen on yritetty lasta jopa vuosi.. [8|]
 
Itse myös vasta lopetin pillerit ja "luomumenkkoja" ei ole vielä ollut. Luin myös siitä että pillereiden lopettamisen jälkeen tulisi nopeasti raskaaksi.. tiedä sitten. Itsellä kaikenmaailman oireita pukkaa mutta saa nähdä miten käy [:)]
Plussatuulia!
 
Mukavaa, että täällä joku muukin samassa tilanteessa :) Jännittävää tämä odottelu.. Ei meinää työnteostakaan mitään tulla kun vauva-asiat pyörii vain päässä.  Toivottavasti pian pääsisi plussailemaan, tosin ei pidä liikaa odottaa, ettei sitten pety jos ei tärppääkkään heti tai edes muutamasta suraavasta yrityskerrasta [:)]
 
Totta! itsekin töissä tällä hetkellä eikä tuu kyllä työnteosta yhtään mitään kun kokoajan lähtövalmiudessa kun tuntuu toi pöntön halailu erittäin "houkuttelevalta"[:'(] joshtuispa jostakin muusta kun vatsataudista!
Millon pääset testailemaan?
 
Heii ..

ite lopetin pillerit kesäkuussa ja jo heinäkuussa tein positiivisen raskaustestin !! [:D] eli kyllähän tuo on mahdollista tulla heti raskaaksi, mutta se millä todennäköisyydellä .. toiset vain on "hedelmällisempiä" ku toiset .. [:)] viime syksynä kun lopetin pillerit niin ehti tulla yhdet luomumenkat välissä ja sit seuraavasta kierrosta tärppäs.. mutta se meni sitte kesken .. että suht. helposti on meillä ainaki onnistunu .. [:)]
 
En oikein tiedä milloin kanttaisi testailla. viimeksi oli kuukautiset (tyhjennysvuoto) pillereiden jälkeen muistaakseni 11.11 tienoilla ja siitä  sitten reilu viikko niin ovuloin (ainakin se tuntui siltä). Eli en uskalla testiä hirveän ajoissa tehdä,  kuukautiset voivat tulla myöhässä, koska pillerit tosiaan lopetin ja kierto voi olla ihan sekaisin.
Jos mitään kummempia tuntemuksia kuin tämä kutina alavatsassa ei ala ilmetä niin ajattelin tehdä testin varman päälle eli todellakin silloin kun pitäisi jo näyttää vahvaa plussaa [:)]
 
Milloin sinä iidda ajattelit testailla ? Ja sinulla ilmeisesti onkin jo muitakin oireita kuin oudot mahatuntemukset [;)]
 
ciiwi: You name it, I have it [:'(] kokoajan tulee vaan lisää mutta voihan se olla että kuvittelen kaiken[;)]
itse ajatteilin testailla siinä 13.12 kun sillon luulis jo tädin tulleen jos on tullakseen kun se menis 30pv kierron mukaan eikä mulla oo koskaan ollut niin pitkä! voi olla tietenkin kun malttamaton olen että eksyn testipuikon ääreen nopeamminkin [:D]
 
Ilman muuta. [:)] saa nähä mikä on homman nimi.. Tavallaan kun on asiasta niin varma mut silti pelkää että on väärässä[&:]
 
Sama homma. Sekavat fiilikset, haluaa vahvasti uskoa että olisi tärpännyt, mutta pelkään että haaveilen turhia..
 
Riippuu ihan täysin naisesta. Joillakin kuukautiskierto tasaantuu heti, joillakin voi mennä puolikin vuotta, joillakin ei tasaannu ilman apua ja kaikkea mahdollista näiden väliltä. Siksi on suositeltavaa usein odottaa ensimmäisiä luomumenkkoja, ennen yrityksen aloitusta, mutta kuka oikeasti malttaa? [;)]

Itse kuulun niihin onnekkaisiin, joilla on kierto aina ollut kellontarkka ja pillereiden lopettamistakin seuraava kierto heitti vain kahdella päivällä. Toisesta kierrosta napsahtikin sitten kaivattu plussa.

Tsemppiä kaikille yritykseen ja kärsivällisyyttä! Kannattaa varmaan varmuudeksi testata suunnilleen niihin aikoihin, kun teoriassa voisi menkat olla tulossa. Jos esimerkiksi sattuisi muistamaan kuinka pitkä kierto oli ennen pillereitä [:)]
 
Moikka Vaan!

Ite kans tulin raskaaksi heti kun pillerit lopetin 12 vuoden jälkeen. Eikä mitään ovis juttuja laskeskeltu. Tsemppiä!
 
Heti pillerien lopettamisen jälkeen tämäkin itu tarttui matkaan. Olen myöskin kuullut, että tuo ensimmäinen kierto on erityisen hedelmällinen ja oviksia saattaa tapahtua jopa enemmän kuin yksi. Olin syönyt pillereitä lähes koko aikuisikäni eli luonnollisen kierron pituudesta ei ollut aavistustakaan. Aloin testailemaan silloin kp 27, jolloin tuli haalea haamu. Kp 29 tuli ihan selvä plussa. Toivotaan, että teillä nappasi myös heti; oikein hyvin mahdollista sekin siis on.

Itse olen kuullut gynegologilta, että missään nimessä ei kannata jäädä odottamaan niitä luomumenkkoja ennen yrityksen alkua! Pillerit saattavat vielä pitää kierron kerran säännöllisenä lopettamisen jälkeen ja raskautumisen pitäisi olla erityisen helppoa silloin. Monilla vasta menee kierrot sekaisin ensimmäisten luomumenkkojen jälkeen. Eli heti vaan yritys päälle!
 
voi teitä onnekkaita. Itse kun lopetin pillerit ni minulla meni vuosi ennen kun raskauduin. Kaverilla tärppäs toisesta kierrosta. Kiva kuulla että noin monella se on ollut noin helppoa raskautua.[:D]
 
Mullahan kans tärppäs heti pillerien lopetuksen jälkeen, mutta se meni kesken :(
Olisin nyt menossa 26+3 jos ei kesken olis mennyt...

Ja tosiaan sen jälkeen on mun kierrot pillereitten takia olleet ihan häränpyllyllään.

Viime kierto : 80 päivää. Loppukierrosta aloin testaamaan kerran viikossa, ja nimenomaan tänä 80 päivänä testasin, ja sain plussan, mutta seuraavana aamuna huomasinkin sitten menkkojen alkaneen, joten se siitä sitten.

Nyt tässä kierrossa on menossa kp67 ja plussan plussaa ei missään näy taaskaan. Tuntui, kuin olisin ehkä viikko sitten ovuloinut, ja viime yönä järkky nipistys vatsassa, niin että kiljahdin ihan, voihan olla että olis taas tärpänny, mutta jos on niin huhhuh, toivoisimpa, että olis hieman vaikeempaa, ja joku muu mun puolesta raskautuis, kuten esim. joku joka on yrittäny pidempään. Iloitsenhan mä tietty jos taas jälleen plussan saan, ja toivon että kestää.

Ei siinä mitään, vauvaa mä haluan enemmän ku mitään muuta, mut olis se yrittäminenkin mukavampaa, jos olis vaikka säännöllinen kierto ja ei olisi pelkoa vatsan näkymisestä häissä 11.6.11 :)

Tämmönen on turhauttavaa, ja joka kierrossa (kröh... kolmessa kierrossa tässä viimeisen 8kk aikana xD) ollu pillereiden lopetuksen jälkeen nippailuja, tissien arkuuksia yms aina aika-ajoin. Pillerithän kun voinee pistää koko kropan sekaisin, meidän naisten harmiksi! Enpä ainakaan itse koske hormonaalisiin ehkäisytuotteisiin pitkällä tikullakaan, vaan ehkäisynä käytetään sitten jotain aivan muuta, jos semmoinen tilanne tulee.

Toivottavasti siellä olisi teillä muilla tärpännyt kestävästi! :))
PLUSSATUULIA PHUUUUUH +++++++++++++++++
 
Täällä ei ole vielä kuukautiset tulleet. Parina päivänä on tullut paperrin
tuhrua todella vähän. Saattaa siis olla että ei ole tärpännyt ja kuukautiset
sieltä on tulossa.. Alavatsassa tuntuu koko ajan pieni paineen tunne..
Plussa olisi kyllä enemmän kuin toivottu emoticon
 
Labrassa tuli käytyä öö viikko vai kaks sitten ja tulos oli negatiivinen. vkl olis pitänyt tädin jo tulla mutta vielä ei ole näkynyt. Eilen tuli paperiin pientä vaaleanpunaista tuhrua ja kuvittelin että sieltä se nyt sitten tulee muttei ole vielä näkynyt. Inhottavaa jomotusta vatsassa välillä ja päässä ainakin kolmekilonen särki. emoticon
kp 30 menossa eikä oo kyllä näin pitkä ennen ollut?
 
Minä tein perjantai aamuna negatiivisen testin.. Jollei ole kuukautiset
alkaneet ensi pe mennessä teen kyllä taas uuden testin. Tekisi kyllä
mieli testailla joka päivä, mutta ei viitti testejä tuhlata emoticon

 
Takaisin
Top