Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Sunnuntaihin asti yritän malttaa :D

Sunnuntai olis testipäivä mullakin :grin Tänä aamuna maistuu paha maku suussa mutta se tuli heti uusien vitamiinipillereiden oton jälkeen joten taitaa olla vain sen erittäin paha jälkimaku :confused: Aivastuttaa jo kolmatta päivää putkeen mutta sekin voi olla tästä siitepölykaudesta:rolleyes:
 
Varpu3 mulla on vasta n. 1vk menkkojen poisjäännin jälkeen alkanut iltaisin palella ja makuaisti muuttunut jotenkin oudoksi (esim. Vichy maistuu omituiselle ja hammastahna maistuu bensalle :D).
 
Varpu3 mulla on vasta n. 1vk menkkojen poisjäännin jälkeen alkanut iltaisin palella ja makuaisti muuttunut jotenkin oudoksi (esim. Vichy maistuu omituiselle ja hammastahna maistuu bensalle :D).

Hammastahna maistuu bensalle:hilarious: Sitä odotellessa! Mutta huojentavaa että noi palelut yms tulleet vasta noin ”myöhään”.:)

Nyt mulla nousi taas toiveet pilviin kun äsken vessassa käydessä (ällövaroitus!!!) tuli paperiin jotakin kellertävää nestettä:wideyed: En tiedä oliko pissa ihan tuollaista neonkeltaista vai oliko valkkaria mutta paperi oli oikeasti keltainen eikä tommosta oo ollut koskaan! Ei kutise, kirvele tms tulehduksen oireita eikä se ollut mitenkään paksua tai tahmaista vaan ihan kuin vain neonkeltaista pissaa:eek:
 
Varpu no nyt menee jännäksi :nailbiting: toivottavasti plussa pärähtää! :smiley-angelic001
Eikä niitä oireita tosiaan edes kaikille tule. Mun äiti kertoi, et hän ei edes oikeestaan minkäänlaisia oireita saanut (4raskautta). Ihan alkuun oli ollut huimaus, josta oli raskauden arvannut ja suoraan soitto neuvolaan :hilarious: oli kai mun testailuista vähän ihmeissään, mut kerroin miten kemiallisissa viivat hävisi ja nyt on vahvistuneet niin ymmärtää ehkä paremmin. Eilen tein äidin luona viimeisen testin ja kyl hän tosi onnellinen oli, kun testiviiva oli niin vahva (jopa kontrollia vahvempi). Eka plussan tein äidin luona ja luulen, ettei hän ees erottanut siinä juur mitään :laughing002
 
Täällä piinaus alkoi inseminaation johdosta:Hyvä sperma,hyvä limakalvon paksuus ja kaksi isoa yli 17mm johtofollikkelia löytyi tallessa.Sunnuntaina lutinus 3krt päivässä alkaa ja 15.6 raskaustesti päivä.Kuulema ei kannata miettiä vielä syksyn ivf suunnitteluja kun mahdollisuudet näin hyvät.Paremmat follikkelit ja limakalvo paksumpi kuin se kierto mistä viimeksi raskauduin :D
 
Täällä pp4. Flunssa alkaa parantua. Flunssahan on ihan jees juttu, koska silloin kehon vastustuskyky on alhaalla. Ehtinee tämä kyytiläinen hyvin kiinnittyä ennenkö olen täysin kunnossa!! :happy: Toiveet siis korkealla! Mutta en ehkä testaile niin aikaisin kun viimeksi. Aikaisintaan pp10 on mitään järkeä ruveta kiusaamaan itseään.
 
Tänään dpo 7 , eilen alkoi rintojen arkuus, vatsaa turvotti ja nipisteli. Olen ollut hirmu äkäinen pari päivää, jouduin työkavereillekkin pahoittelemaan huonotuulisuutta.Yhtäkkiä paine loppui tänään päivällä, turvotus säilynyt. Jos jotain on kiinnittynyt uskon että se on tapahtunut nyt dpo 6-7 aikana :) En ole mitannut vielä lämpöä, mutta olen hikoillut kummallisen paljon..Koskahan kannattaisi alkaa testaamaan mahdollista haamua?
 
Tänään dpo 7 , eilen alkoi rintojen arkuus, vatsaa turvotti ja nipisteli. Olen ollut hirmu äkäinen pari päivää, jouduin työkavereillekkin pahoittelemaan huonotuulisuutta.Yhtäkkiä paine loppui tänään päivällä, turvotus säilynyt. Jos jotain on kiinnittynyt uskon että se on tapahtunut nyt dpo 6-7 aikana :) En ole mitannut vielä lämpöä, mutta olen hikoillut kummallisen paljon..Koskahan kannattaisi alkaa testaamaan mahdollista haamua?

Hyvän kuuloisia tuntemuksia !:) Mä oon kanssa parina päivänä hikoillut tosi oudon herkästi mutta tietty nyt kun on nää helteet niin ehkä vaan luulen niin:joyful: Lämpöjä rn oo mäkään mittaillut. En tiedä milloin kannattaa alkaa testailla ku ite ootan aina menkkoihin saakka kun otan ne negatikut paljon raskaammin ku menkat :sad001

Mä tossa eilen illalla tajusin että ehkä se oudon keltainen vuoto/pissa johtui uusista vitamiineista, vaikka aika nopeaan ne värjäsi ku olin ottanut vain 20-30 min ennen vessakäyntiä ekaa kertaa. Eilen tuli muutenkin ihan menkkoja edeltävät olot eli kiukutti ja nukuin huonosti. Tänään aamulla kuvittelin silti maistavani jotain tosi outoa makua leivässä mutta paino sanalla kuvittelin :p Eiköhän tää kierto ollu tässä ja oottelen että vuoto alkaisi huomenna...
 
Hyvän kuuloisia tuntemuksia !:) Mä oon kanssa parina päivänä hikoillut tosi oudon herkästi mutta tietty nyt kun on nää helteet niin ehkä vaan luulen niin:joyful: Lämpöjä rn oo mäkään mittaillut. En tiedä milloin kannattaa alkaa testailla ku ite ootan aina menkkoihin saakka kun otan ne negatikut paljon raskaammin ku menkat :sad001

Mä tossa eilen illalla tajusin että ehkä se oudon keltainen vuoto/pissa johtui uusista vitamiineista, vaikka aika nopeaan ne värjäsi ku olin ottanut vain 20-30 min ennen vessakäyntiä ekaa kertaa. Eilen tuli muutenkin ihan menkkoja edeltävät olot eli kiukutti ja nukuin huonosti. Tänään aamulla kuvittelin silti maistavani jotain tosi outoa makua leivässä mutta paino sanalla kuvittelin :p Eiköhän tää kierto ollu tässä ja oottelen että vuoto alkaisi huomenna...

Inhottavaa tää arvailu ja odottelu :D Kerro sitten kuinka käy!
 
Aamun tokasta vois tulla alkuun selkeämpi tulos :rolleyes: 2-4 tunnin pidätyksellä. Jos virtsa ei oo ihan laimeeta, niin ei oo oikeestaan väliä, mihin aikaan testaa :) omat näköjään oon tehnyt pääsääntöisesti aamu- tai iltapäivästä.
 
Hammastahna maistuu bensalle:hilarious: Sitä odotellessa! Mutta huojentavaa että noi palelut yms tulleet vasta noin ”myöhään”.:)

Nyt mulla nousi taas toiveet pilviin kun äsken vessassa käydessä (ällövaroitus!!!) tuli paperiin jotakin kellertävää nestettä:wideyed: En tiedä oliko pissa ihan tuollaista neonkeltaista vai oliko valkkaria mutta paperi oli oikeasti keltainen eikä tommosta oo ollut koskaan! Ei kutise, kirvele tms tulehduksen oireita eikä se ollut mitenkään paksua tai tahmaista vaan ihan kuin vain neonkeltaista pissaa:eek:

Mulla ainakin B-monivitamiini värjää pissan neonkeltaseksi :yuck:
 
Mulla ainakin B-monivitamiini värjää pissan neonkeltaseksi :yuck:

Joo siitä se varmaan johtui, vaikka värjäsi kyllä tosi nopeasti kun melkein heti pillerin oton jälkeen kävin vessassa ja oli jo neonväristä:eek: Nyt ei ookaan sitten enää värjännyt. Nyt olis dpo14 ja oon satavarma että menkat kurvaa paikalle illalla tai viimeistään huomenna koska turvotukset on poissa, tissiarkuus hiipuu ja vatsakin normaalia löysempi mikä aina enteilee menkkoja. Menkkakipuja oli jo eilen, tänään ovat vielä pysyneet poissa mutta eiköhän ne sieltä sitten hyökkää päälle kunnolla kun vuoto alkaa. No, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.:sorry:
 
Täällä vielä odottelen menkkoja, turvotus ja tissikipukin palasi takaisin, whaat...?!:eek: Ja väsy. En olis niitä kyllä kaivannut, aamulla oli niin ihanan kevyt ja energinen olo vaikka harmittikin kovasti ettei tästäkään kierrosta tullut mitään. Nyt on pitkin päivää ollu kaikenlaista vihlaisuja alavatsalla ja keltarauhasen kohdilta jomottelee ja vihloo myös välillä. Mutta kunnolla ei menkkakivut oo alkaneet eikä sit vuotokaan. Silti oon aivan varma että sieltä ne menkat alkaa, ärsyttää vaan venailla ku haluais jo uuteen kiertoon...:mad:

Joko babakoors testasi? :)
 
Täällä ollaan ihan alussa vasta piinauspäivien suhteen.Tänään alkoi lutinus 3krt päivässä.Nippailee vatsaa ja inseminaation jälkeen vihloo vatsaa edelleen Toivotaan parasta että the inssi ois tämä kaikkiensa nippailujen seassa.
Kovasti tsemppiä MW2B :Heartred
 
Takaisin
Top