Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Täällä alkoi tänään kp 1, yk 7. Joka toinen kierto mulla on normi, n. 28 päivää ja joka toinen ~35

Jospa taas tässä kierrossa innostuis tikuttelee ovista :)
 
Eilen oli flon sekä oman fiiliksen mukaan ovulaatio, täällä siis alkoi taas piinapäivät = dpo 1. Tallettelut eiliselle, jos parin päivän välein yrittäis tässä kierrossa.

Mites muut piinailijat?? Joko pian testailette?

En oo testannut vielä kun on vasta dpo6 niin eihän siinä mitään näkyisi:grin Tuntuu että on ikuisuus siihen kun voisi alkaa testata, tulisipa edes jotain oireita mutta aika vähäoireista on:rolleyes: Tuota venyvää maitomaista valkovuotoa kyllä ihmettelen kun yleensä on ns. kuiva kausi pari päivää oviksesta menkkoihin asti (tai ihan vasta 1-2 päivää ennen menkkoja saattaa tulla valkkaria). Olisipa se nyt joku oire!:happy:
 
Mulla menossa dpo4 ja haluan nyt teidän mielipiteitä mieleni tasaannuttamiseksi. Eli oireina: Palelu,nippailut alavatsalla välillä(varsinkin iltaisin),kamala nälkä keskellä yötä vaikka ikinä en yöllä syö,tunne että perhosia vatsassa,selkää jomottaa,paineen tunnetta alapäässä.. voiko näin aikasi olla oireita.. ?
 
Mulla menossa dpo4 ja haluan nyt teidän mielipiteitä mieleni tasaannuttamiseksi. Eli oireina: Palelu,nippailut alavatsalla välillä(varsinkin iltaisin),kamala nälkä keskellä yötä vaikka ikinä en yöllä syö,tunne että perhosia vatsassa,selkää jomottaa,paineen tunnetta alapäässä.. voiko näin aikasi olla oireita.. ?

Kiinnittyminenhän tapahtuu vasta ~dpo 7:n paikkeilla, joten ennen sitä uskoisin että raskausoireet on epätodennäköisiä, sillä itseänikin aina rauhoittelen kun "oireita" alkaa ilmaantua jo pari päivää ovulaation jälkeen
 
Täällä dpo7 ja hentoja alavatsakipuja on välillä + väsymystä ja valkovuotoa mutta voivat olla ihan normikiertoon kuuluvia ”oireita”. Ei palella, ei pissata, ei janota, ei metallinmakua suussa, ei kinnittymisvuotoa, ei arista rintoja... Huoh, onkohan tässä mitään toivoa...? Jotenkin ei tippaakaan toiveikas olo tällä hetkellä :sad001
 
Varpu ei ne oireet välttämättä ala vasta ku plussan jälkeen (toisilla ei koko raskaudessa), joten älä heitä toivoa vielä!

Tsemppiä piinailijoille, toivotaan plussia paljon! :talk017
 
Oliko verenvuoto ikenistä muuten jokin oire? Sellaista oli aamulla. Ilman että edes pesin hampaita. Toisaalta oli vähän flunssan oireita, siis pientä kipua poskiontelossa ja kurkussa.
 
Oliko verenvuoto ikenistä muuten jokin oire? Sellaista oli aamulla. Ilman että edes pesin hampaita. Toisaalta oli vähän flunssan oireita, siis pientä kipua poskiontelossa ja kurkussa.

Eikös nuo flunssan oireet ainakin ole oire? :grin Mä tässä kanssa mietin että voisiko olla oire kun yhtäkkiä nenän limakalvot sen verran kuivat että vuotavat vähän verta:rolleyes: Siis ihan vain vähän, ei mitään hallitsematonta nenäverenvuotoa :D Kropan ylianalysointi täällä taas selkeesti käynnissä :hilarious:
 
Olen ollut viime aikoina joka kuukausi flunssassa tässä kohtaa kiertoa, joten suhtaudun epäillen... Limakalvojen kuivuus saattaa ollakin.
 
Mulla oli flunssaoireet ennettäin ihan pms-oire, mutta viime aikoina ei oo sitäkään enää ollut. Monella se on raskausoire ja sillekin ihan looginen selitys; kroppa laskee vastustuskykyä alkiota varten. Toivottavasti nyt flunssaoireet on sitä :rolleyes:
 
Mulla oli flunssaoireet ennettäin ihan pms-oire, mutta viime aikoina ei oo sitäkään enää ollut. Monella se on raskausoire ja sillekin ihan looginen selitys; kroppa laskee vastustuskykyä alkiota varten. Toivottavasti nyt flunssaoireet on sitä :rolleyes:

Hmm, nyt sitten laitan tuon huuleen tulleen herpesrakkulan raskaudesta johtuvan vastustuskyvyn alenemisen piikkiin :hilarious: Noita herpesrakkuloita tulee tosi harvoin mutta muistan joskus viime vuoden puolella että sellainen oli piinaviikoilla enkä ollut raskaana:rolleyes: Jos nyt kuitenkin merkkais jotain noiden kuivien limakalvojen lisäksi :grin

MW2B:lle hurjasti tsemppiä alkionsiirtoon! Kohta pääset sitten piinailemaan :happy:
 
Dpo11 ja nega. Eiköhän se ollut siinä. Aika pieni mahdollisuus et enää siitä muuttuu. Varsinkin kun ainoat kiinnittymiseen viittaavat oireet oli dpo6-7 aikaan... No tähän rupee tottumaan... :rolleyes:
 
Dpo11 ja nega. Eiköhän se ollut siinä. Aika pieni mahdollisuus et enää siitä muuttuu. Varsinkin kun ainoat kiinnittymiseen viittaavat oireet oli dpo6-7 aikaan... No tähän rupee tottumaan... :rolleyes:

Ihan realistiset mahdollisuudet on vielä. Kaikilla ei nouse hcg niin nopeasti.
 
Kyytiläinen matkassa. Pienen flunssan kiskaisin jostain myös matkaan. Vaan sehän on aivan loistava juttu! Alentunut immuniteetti ei jaksa vastustaa "tunkeilijaa" Alkio oli hyvälaatuinen. Toivottavasti myös jatkossa. Ei siitä hyvälaatuisestakaan tiedä, onko se elinkelpoinen.
 
MW2B hieno juttu että oli hyvänlaatuinen alkio ja on nyt tiukasti kyydissä :smug: Pidän peukut että pysyykin tiukasti kiinni! Täällä dpo9 ja rinnat arat sivuilta ja alta, yleensä ollut rinnat kokonaisuudessan arat ja alkanut jo heti oviksen jälkeen eikä vasta nyt. Mutta nännit ei ole tippaakaan arat joten ehkä tää on vaan perusmenkkajuttu eikä mikään raskausoire. Muita oireita ei tänään vielä tunnukaan, ehkä ihan vähän kuvotusta mutta ei mitään merkittävää. Sunnuntaina ajattelin testailla :)
 
Mitäs muiden piinailijoiden oireiden seurantaan kuuluu? :) Täällä nyt dpo11 ja iltapäivällä ihan hentoista alavatsan polttelua vrt. menkkakipua, mutta enteileekö menkkoja vai onko kohdun kasvukipuja niin sitä ei tiiä:rolleyes: Hetken jo olin taas kovin toiveikas mutta nyt illalla rintojen arkuus tuntuu vähäisemmältä niin alan kallistua siihen että menkat sieltä tulee viikonloppuna.. Vieläkään kun ei edes palele!
 
Takaisin
Top