Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Oloja ei edelleenkään mihinkään suuntaan. Dpo13/15? Huomiseen pitää vielä malttaa, sillon ainakin pitää olla jompikumpi.
 
Täällä menossa kp 27/30-35, ovis oli tuntemuksien mukaan kp 17-20.

Kp 25 nipistelyä molemmin puolin, keskellä polttelua. Illalla vessassa kirkas, venyvä limajojo. Kiinnittymistä vai ei mitään?
Kp 26 kokopäivän nipistelyjä mahassa ja aamuvuoron jälkeen oli pakko nukkua päiväunet esikoisen kanssa pitkästö aikaa.
Kp 27 juilinnat jatkuu. Työn lomassa kuvittelin kivun tuntuvan kohdunnapukan suunnalla, joka on tuttua esikoisen odotuksen ajalta.

Yleensä kierron aikana kipuja vaan oviksesta ja ku menkat on jo alkanu. Voi olla että kohta tiputaan korkealta ja kovaa :rolleyes:
 
Kp1, ihan ajoissa lämpöjen mukaan. Luteaalivaihe on 12pv. Mies veti herneet nokkaan, kai odotukset oli korkealla. :confused:
 
Täällä menossa kp 27/30-35, ovis oli tuntemuksien mukaan kp 17-20.

Kp 25 nipistelyä molemmin puolin, keskellä polttelua. Illalla vessassa kirkas, venyvä limajojo. Kiinnittymistä vai ei mitään?
Kp 26 kokopäivän nipistelyjä mahassa ja aamuvuoron jälkeen oli pakko nukkua päiväunet esikoisen kanssa pitkästö aikaa.
Kp 27 juilinnat jatkuu. Työn lomassa kuvittelin kivun tuntuvan kohdunnapukan suunnalla, joka on tuttua esikoisen odotuksen ajalta.

Yleensä kierron aikana kipuja vaan oviksesta ja ku menkat on jo alkanu. Voi olla että kohta tiputaan korkealta ja kovaa :rolleyes:

Tänään aamulla tein positiivisen testin :Heartred

eilen illalla ja tänä aamuna oli kunnon menkkakipuja jotka nyt on onneks loppunu.illalla vessakäynnillä tuli tosi haaleaa vaaleanpunaista mutta sen jälkeen ei mitään :)
 
Voi möykkynenn-ONNEA:dummy1:
täällä pitäis 1.3.alkaa menkat,kahvi alko tökkiä tänään:wtf:,rinnat elää taas omaa elämäänsäo_O
voisin elää maidolla ja suolakurkuilla:p ja oudon järkky ruokahalu-kuvotus-ruokahalu:shifty:
Ei taas voi muuta,ku aatella,että voevoe tätä naesen elämee:hilarious:
Vielä ei uskalla edes toivoa,että talletukset ois alkanu itää:sorry:
 
Nyt omasta olosta ihan :schocked028 ja toivon hartaasti tärppiä,joku selityshän tälle ololle ja yliherkkyydelle on oltava:sad010
Viikon päästä vasta testailen,nyt hajoilen huono äiti oloon:bag:
 
Ah tätä piinaa. Joskus ma-ke akselilla ens viikolla pitäs alkaa menkat. En jaksa odottaa! Olo kuten tavallista ihan fifty fifty, voi olla pms tai sitten jotain muuta [emoji43] Mä oon ihan super huono pitää pään kylmänä, toiveet on niin korkealla, että joko oisi meidän aika! Fiilikset vaihtelee ihan pilvissä pää ja ei siellä kuitenkaan taas ole mitään välillä... Että pitääkin olla niin herkkä luonne, aina joko tai, super ihanaa tai super kamalaa [emoji1]
 
Huomenta...
Väsymys ja itku herkkyys repes :meh: eilen:sad015
Pahoinvointi alko äsken...menkat tulossa vai tärppi:dontknow

Mikä dpo meneillä? Mä itkin 2na päivänä ku pieni vauva ku tärppäs. Tais olla just tyyliin dpo 7 ja 9, tai 6 ja 8 :) kuulostaa kyl aika hyvältä! Tsemppii!
 
:banghead::facepalm: Samalla ku testasin ja siinä sit pyyhkäsin nin tadaa. Paperi veressä. Kp 1. :shifty: Se siitä sitten. Mä en enää ees pysy laskuissa monesko yk tää oli :sad015
 
Täällä menossa kp17/28, dpo3. En oo koskaan ovista tikuttanu enkä ees aikasemmin tunnistanu. Syksyisen keskenmenon jälkeen oon nyt kahdessa kierrossa tunnista oviksen. Tai ainaki luulen niin, on ollu niin kovat kivut kp14 et olettaisin olevan sitä. Tylsää tämmönen oottelu ku haluis vaa nopsaa testata:singing: Tänää oon ollu ihan räjähdysherkkä, miehen kanssa kunnon riidat heti aamusta ja sitten itkupillitystä kun Iivo voitti olympiakultaa:rolleyes: Nähny sen maaliin tulon uutisissa varmaan kymmenen kertaa tänää ja joka kerta alkanu itkemään. Mies jo sanokin et oon varmasti raskaana mut ehkä se ei ihan vielä näkyis ja kuuluis mielialoissa:woot:
 
Täällä dpo3 ja lugesteronit aloitettu. Ja tietysti haaveilu ja pilvilinnoissa eläminen :D Viikon päästä ajattelin testata (ja pettyä) ekan kerran.
 
Takaisin
Top