Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Täällä kierto taas sekoilee ja oireet aaltoilevat voisi sanoa ettei edes ole niitä.Kierto yleensä 28-33kp ja dpo päivät on yleensä 13-16dpo päivää.Nyt menossa 37kp ja 15dp oireita tässä kierrossa on ollut aaltoilevana turvotusta, rintojen arkuutta, päänsärkyä, maha löysällä ja kahvi ei ole maistunut siltä mitä ennen.Huomenna meinaan tehdä testin ja jos ei tilanne ennen tiistaita ole muuttunut niin uudestaan teen testin tiistaina.Tiistaina on se ivf suunnittelu aika.Edellinen kierto saatiin katkaistua primoluteilla ja ovulaatiota ei silloin tiettävästi tapahtunut.Tässä kierrossa testi näytti ainakin plussaa jonkunlaista viivaa siis.Yhtä vahvaa viivaa jopa tummempaa viivaa en saa ovis testiin.Flo ennustaa että huomenna pitäisi kuukautiset ja pari muuta ilmoittaa että olisi pitänyt alkaa.Odotan tuohon maanantaihin että dpo päivät menny sen max määrän ohitse ja tiistaina kerron lääkärille että ollaan taas samassa tilassa kuin viime kierrossa jos testi ei näytä raskauta.
 
Heitsu1996, Mulla ei ovista ollut sinä aikana kun söin primoluteja. Viimeisen kuurin jälkeen tuli ovis+ ja tärppi siitä.

Mulla pitäisi alkaa huomenna menkat tai maanantaina. Tänään oli jo aamulla olo että menkat alkaa, mutta ei. Kaikki menkkoja edeltävät olot katosi. Tikuttelin oviksen Kp22, eli on voinut tapahtua kp23-24. Lämmöt puhuu kp24 puolesta. Eli dpo10/12 menossa.. Järkky päänsärky iski kun olin nukkunut vain 5h päikkärit :oops: Odotan maanantaihin ja testaan sitten ellei menkat ala ennen sitä.
 
Heitsu1996, Mulla ei ovista ollut sinä aikana kun söin primoluteja. Viimeisen kuurin jälkeen tuli ovis+ ja tärppi siitä.

Mulla pitäisi alkaa huomenna menkat tai maanantaina. Tänään oli jo aamulla olo että menkat alkaa, mutta ei. Kaikki menkkoja edeltävät olot katosi. Tikuttelin oviksen Kp22, eli on voinut tapahtua kp23-24. Lämmöt puhuu kp24 puolesta. Eli dpo10/12 menossa.. Järkky päänsärky iski kun olin nukkunut vain 5h päikkärit :oops: Odotan maanantaihin ja testaan sitten ellei menkat ala ennen sitä.
Toivotaan että ois tapahnut niin minulla myös :)
 
Että osaa ahdistaa, tänään siis testipäivä ja osaan ennustaa negan. Pessimisti ei pety! Tänään pitäisi olla kp1. Onhan vielä koko päivä aikaa muuttua.. Dpo12 tai 14. :confused:
 
Testi oli sitä mieltä että viivanpaikka, eli kp1 jään odottelemaan. Ehkä parempi onni ensi kerralla.
 
Ei minkäänlaista tuntemusta että menkat alkaa. Normaalisti olisin sohvan pohjalla kipujen kanssa. Sovellukset huutaa että 1pv myöhässä.
 
Mulla on niin oudot mahaolot o_O
Oviksen paikallistaminen oli hankalaa,en stikannu,mulla ei siitä ous paluuta:rolleyes: stressiä:wtf:
Nyt relailun YRITYSTÄ ja KUVITTELEN,etten mieti :dummy1: ennen oletettua menkkojen alotusta...jepjep...voiskin pään nollata tosta :hilarious:
 
Ei minkäänlaista tuntemusta että menkat alkaa. Normaalisti olisin sohvan pohjalla kipujen kanssa. Sovellukset huutaa että 1pv myöhässä.

Jos koitat testaa huomenna? Niin kauan kun ei tätiä näy, toivoa on!

On: haamu testattu tänään. Dpo 10 ja en oikein uskalla uskoa tätä..
 
62fb451de89d052e87dcba31697953d7
 
Iduliini, aattelin jos testaan vasta ylihuomenna seuraavan kerran. Ainakin luulis näkyvän jotain jos on näkyäkseen.
 
Oikeesti tää piinailu on näillä kaksinumeroisilla dpo:lla ihan hirveetä. Joka toinen sekunti oon ihan varma tärpistä ja sit taas, ettei tuolla mitään oo. Tänään tuli pientä tuhrua, mikä ei ole tyypillistä mun kuukautiskierrossa. Maha on ollut inhottavasti sekaisin ja turvonnut eilisillasta, joka saattaa viitata joko lähestyviin menkkoihin tai raskauteen tai vatsatautiin:confused: Mitään pms-kiukkua ei nyt ole, vaikka mulla mun mielestä yleensä on vähän sellaista pari päivää ennen menkkoja. Toisaalta selkä tuntuu kipeytyneen, mutta ei ehkä kuitenkkaan menkkoja edeltävällä tavallao_O

Niin ja menossa dpo 10. Menkat alkaa todennäköisesti torstaina, jos on alkaakseen.
 
Jännät päivät useammalla menossa! Kyllä odottavan aika on pitkä.

Piinapäivät täälläkin, tänään dpo 7 tai 8 ja lämmöt lupaavasti pysyneet koholla. Vielä pitäisi malttaa muutama päivä ennen testausta.
 
Takaisin
Top