Perhevalmennus

Me mennään vauvapäivään 21.3., synnytysvalmennukseen ja neuvolapsykologi-iltaan 9. ja 16.3. En muista, kumpi oli kumpana. Tosi jännää! Sit Tayssin tutustuminen myöhemmin :-)
 
Meillä järjestetään 4 krt, minne mies pääsee 1. Oon jo anopin pyytänyt 3 muuhun kaveriksi :D
 
Perhevalmennus 24.2 ja synnytysvalmennus (sairaalan järjestämä) huhtikuun alussa. :)
 
Äh, täälä on näköjään sairaalaan tutustumisetkin tarkotettu vaan ensisynnyttäjille, joten enpä sinne sitten kehtaa ängetä, vaikka mulla eri sairaala nyt onkin ku viimeks.
 
Jes, mies pääsee monikkoperheiden valmennukseenkin mukaan! Koko kevät on täynnä vain valmennusta. :D
 
Se on hyvä että tulee sitten kunnolla valmentauduttua elaffy :) Aattelin huomenna pahuuttani kysyä neuvolantädiltä että päästäiskö me mukaan kun viimeks en ehtiny kun kerran ja mies ei sillonkaan, sinänsä ne synnytyskerrat ihan kiinnostais, lapsen hoito tuskin on tässä ajassa muuttunut mihinkään :)
 
Meillä ainakin sairaalan järjestämään synnytysvalmennukseen pääsee myös uudelleen synnyttäjät.
 
Mä en tiedä mistään valmennuksista vielä mitään. Paitsi joskus neuvolassa sanottiin, että keväämmällä sitten. Ja maaliskuun alussa on neuvolalääkäri ja seuraavasta neuvolakerrasta ei tietoa... :eek: Toivottavasti keretään mukaan kaikkiin mahdollisiin!
 
Neljää erilaista valmennusta on tarjottu, mutta tuskin mennään. Jos mennään niin korkeintaan yhteen. Tuntuu pääosin vähän turhilta, vaikka esikoista tässä odotellaan.
 
Just neuvolassa puhuttiin tosta valmennuksesta ja kuulosti just sellaselta et lähtisin ekan 5min aikana pois :D neukkutätikin sano että ne on tosi pitkäveteisiä ja turhia nykyään,kun kaikille pitää tarjota sama eikä niitä voi personoida yhtään.. sanoin et mua kiinnostais tietty se synnytysosio kun ei oo kokemusta niin en mitään tiedä,mitä nyt videoita katellu,niin sovittiin että täti varaa mulle yhden pidemmän ajan jollon käydään se yhdessä läpi :)
 
Meillä ainakin se perhevalmennus käsittelee eri asioita ja lopuks seurakunnalta tullaan kertomaan ristiäisistä ja tarjoillaan kakku kahvit. En mä ainakaan valita, kun viitsivät tollaisia järjestää. Kai sielläkin jokunen tauko on niin voi sitten siinä välissä lähtee jos alkaa pitkästyttää. :)
 
Meille tulee kutsu kuulemma kotiin (miksei niitä aikoja voi neuvolakäynnillä kertoa?)

Mä kyllä osallistun niin paljon kuin mahdollista. En jaksa ajatella että olis turhaa tai et "mä en tartte". Sitähän varten niitä järjestetään et porukka käy. Meillä neuvolatäti pitää ne ja uskon et on mielenkiintoisia kertoja aiheesta riippumatta. :)
 
Me saatiin päivämäärät ja ajat jo ekalla neuvola kerralla. Ensimmäinen valmennus meni ohi, 4.2, seuraava 5.3. Oliskohan kolme valmennusta + sairaalaan tutustuminen ennen synnytystä ja sit neljä valmennusta alkaen elokuusta :) meidän valmennuksissa käy kesä,- ja heinäkuun odottavat. Aion käydä mahd. Monessa ihan vaan mielenkiinnosta, mies haluais mut aika semmoinen ettei kaikkiin pääse.
 
Meillä valmennukset alkaa 14.4.kuulemma mammuttiryhmä - neuvola pursuaa kesä-heinäkuussa synnyttäviä, neuvolan työntekijöiden kesälomatkin menee tänä vuonna uusiksi, kun eivät voi olla lomalla kuin 1 kerrallaan. Voi olla TAYS siis tukossa..
 
Täällä neljä kertaa valmennusta, tiistaina on eka kerta :) ja sit vielä erikseen pääsee synnärille tutustumaan rv 36 tienoilla.
 
Takaisin
Top