Pelot

Tässä mun 9.4 (dpo12)aamupissa ja sitten tän aamuinen(dpo18) aamupissi myöskin. Ootan vaa et pääsen huomen johonkin tutkimuksiin tai et vuoto vaan sitte alkais...
 

Liitteet

  • IMG_20180415_154423.jpg
    IMG_20180415_154423.jpg
    556.1 KB · Katsottu: 89
Tsemppiä, Rintta!

Ovatko nuo kuinka herkkiä testejä? Oletko suunnitellut testata jollain muulla testillä?

Minulla One Step näyttää niin hailakkaa viivaa, että sen olemassaolosta voi olla monta mieltä, mutta Clearbluen digitaalinen viikonäytöllinen sitten kertoi, että raskaana kuitenkin ollaan. Tilasin nyt sitten muutaman uuden testin, vaikka kalliita ovatkin, niin voin testata muuttuvatko viikot miksikään, eli nouseeko hcg.

Muutenkin iski saman tien sen epäuskon ja onnen lisäksi taas kauhu siitä, että ei tässä hyvin käy. Esikoisesta minulla oli siis samoja fiiliksiä, ja vasta rakenneultran jälkeen uskalsin luottaa, että lapsen saan. Oli aika raskasta odotella sinne puolivälin ylitse, toivottavasti osaisin nyt nauttia eri tavalla.
 
Voi rintta :sad001 Vaikka ei kannata elätellä liikaa toiveita, niin älä kuitenkaan vielä luovu kokonaan toivosta. Jospa se viiva vielä siitä lähtisi vahvistumaan.

whopper: juu, niinpä näkyy olevan jo useampi meitä helmikuussa keskenmenon saaneita tässä ketjussa. Muutenkin täällä joulukuisissa on jo aika monia keskenmenon kokeneita. Onnistaisipa meitä kaikkia nyt vihdoin!

Olen jotenkin koittanut tässä olla liikaa innostumatta plussasta, ettei sitten taas tippuisi kovaa ja korkealta, jos ikävästi käy. Vaikeeta se vaan on. Nämä raskausajatukset ja tulevaisuuskuvat vaan tulvivat mieleen, eikä sitä oikein voi estää.
 
Muokattu viimeksi:
Tsemppiä, Rintta!

Ovatko nuo kuinka herkkiä testejä? Oletko suunnitellut testata jollain muulla testillä?

Minulla One Step näyttää niin hailakkaa viivaa, että sen olemassaolosta voi olla monta mieltä, mutta Clearbluen digitaalinen viikonäytöllinen sitten kertoi, että raskaana kuitenkin ollaan. Tilasin nyt sitten muutaman uuden testin, vaikka kalliita ovatkin, niin voin testata muuttuvatko viikot miksikään, eli nouseeko hcg.

Muutenkin iski saman tien sen epäuskon ja onnen lisäksi taas kauhu siitä, että ei tässä hyvin käy. Esikoisesta minulla oli siis samoja fiiliksiä, ja vasta rakenneultran jälkeen uskalsin luottaa, että lapsen saan. Oli aika raskasta odotella sinne puolivälin ylitse, toivottavasti osaisin nyt nauttia eri tavalla.
Noi on 20 yksikköä, ja tosiaan digi näytti 1-2 viikkoa, niinkuin maanantainakin.
 
Joo, pelottaa hirveesti miten tässä raskaudessa käy.. esikoinen siis 11/15, keskenmeno 7/17 ja keskeytyny keskenmeno 11/17. Jokohan tämä olis valmis tähän maailmaan? ❤ odotus on kova ja samoin pelko... joka kerta kun käyn vessassa ni pelkään et alkaa verenvuoto.
 
Mä oon ollut viimeiset 3 päivää täysin varma että kesken meni. Hirveä pelko km:n suhteen, vaikka raskaustesti olikin selkeän positiivinen. Tuulimuna tai mikälie viime keskenmenossa kaihertaa...

Tänään kävin ihan hermoheikkona alkuraskauden ultrassa, mitään oireita ei enää ollut jäljellä. Ei nipistelyä tai menkkafiiliksiä kohdussa, ei kuvotuksia, ei rintojen arkuuttakaan enää, kaikki hävisi viime perjantain aikana.

Siellä silti pieni sydän sykki. Ja 7+0. Voi herranjestas! :Heartred
 
Ihania uutisia Santso! :Heartred

Tsemppiä kaikille keskenmenoepäilyn kourissa oleville! Onkohan Rintta päässy tänään tutkimuksiin...?
 
Mahtava juttu Santso! :Heartred toivotaan muillekin hyviä uutisia! Oma vuoro viikon päästä :nailbiting:
Tänään oli aamulla ihan hirveä olo ja vähän myös pitkin päivää. Oksentaa ei oo tarvinnut ja töissäkin pystyi olla, tosin välillä ei ihan herkkua ollut.
 
Onnittelut upeista ultra kuulumisista! Voi kumpa itsekin pääsisi jo ultraan kurkkaamaan.

Mä sairastin eilen pahoinvointia ja/tai migreeniä. Oksensin 2kertaa ja nyt tuntuu että kaikki oireet on loppunu... sinänsä ok kun inhoan oksentamista mutta kun ne muutkin oireet hävis.........
 
Yöllä alkoi vuoto :sad001 Eli paljon onnea teille muille odotukseen, kyllä minunkin aika vielä tulee:)

Olo on jotenkin helpottunut ja pettynyt. Enää ei tarvitse olla epätietoisuudessa, tietysti pettymys on kova kun edellisestäkään km ei ole pitkä aika.

Jostain syystä katseet tulevaisuuteen ovat kuitenkin positiiviset :)
 
Voi Rintta! :sad001 Tsemppiä kovasti toipumiseen ja toivotaan että pian onnistaisi :Heartred
 
Voi ei Rintta oon niin pahoillani. Kurjaa taas. Halaus! Toivon sinulle uutta plussaa mahd pian.
 
Voimahalaus Rintalle :Heartred Tosi harmi, meillä oli sun kans samat viikot ja laskettu.. Niin surullista ku tänään on ollu täällä vastassa kaks keskeytymisuutista jo :sad001
 
Takaisin
Top