Pelot ja huolet

Mua kans välillä mietityttää tuo, kun ei ole kauheasti mitään oireita. Tuntuu että kaikki muut vaan oksentelee aina ja itellä ei tunnu missään, että voiko siellä olla ketään. :grin Mutta alkuraskauden ultrassa oli kaikki kunnossa niin kai se pitäisi vaan yrittää nauttia oireettomuudesta.
 
Mua kans välillä mietityttää tuo, kun ei ole kauheasti mitään oireita. Tuntuu että kaikki muut vaan oksentelee aina ja itellä ei tunnu missään, että voiko siellä olla ketään. :grin Mutta alkuraskauden ultrassa oli kaikki kunnossa niin kai se pitäisi vaan yrittää nauttia oireettomuudesta.

Mulla ei ole myöskään oireita (huolettaa) paitsi hirveä ruokahalu...
Ar-ultra vasta kahden viikon päästä... tänään 6+0 tai 5+5, miten sen nyt laskee...
:bounce :bounce :bounce

Lisäys:
Ja kun tuolla joku puhui vanhojen kanojen tuplamunista, itsellä lähinnä murheena onko jo ’mätämuna’ :sad001
 
Muokattu viimeksi:
Täällä yksi huolissaan oleva. Odotan ensimmäistäni, heti ensimmäisellä yrityskerralla tärppäsi. Nyt mietin voiko tämä olla näin helppoa ja pelottaa. Alkoholia en ole käyttänyt, mutta kaikkea muuta arvelluttavaa tuli ennen raskaustestiä syötyä ja juotua: yrttiteetä, meetwurstia, Subwayn patonkia (vieläpä salamitäytteellä), pikaruokaravintolan majoneesia... Raaka kala ja pehmeät juustot on ollut tiedossa, että niitä pitäisi välttää, mutta noita suosituksia on aivan älyttömästi. Mitä tässä uskaltaa suuhunsa laittaa?
 
Täällä yksi huolissaan oleva. Odotan ensimmäistäni, heti ensimmäisellä yrityskerralla tärppäsi. Nyt mietin voiko tämä olla näin helppoa ja pelottaa.

Mulla ihan sama, ja ollaan näköjään samanikäiset. Mut pitää vaan luottaa hyvään :Heartred

Eilenkin iloitsin postissa tulleesta parkkisakosta, koska se ei ollutkaan mitään ikäviä labratuloksia (ajattelen, että mitä kauemmin labratulosten postitukseen menee, sitä parempi tulos. Eikai mitään pahoja tuloksia vitkuteltaisi?) :flower
 
Meillä esikoinen tärppäsi aikoinaan myös ekasta kierrosta. Muistan hyvin nuo tunteet.
Pitää vain luottaa, että hyvin menee :)
 
Meillä myös esikoinen tärppäsi heti, olisko ollut toisesta kierrosta kun oli mahdollista. Nyt tämä toinen myös tärppäsi yhtä nopeasti. Pessimistin on hyvin hyvin vaikea uskoa, että kaksi kertaa voisi kaikki mennä yhtä hyvin :nailbiting:
 
Onkohan rfsu liuskatesteillä mahdollista saada ihan saman väriset viivat:confused005 en oo sillä ennen plussia testaillu, mut hitto ku oli pakko kattoa "miten kirkuva tulee" mut Kyl se siitä kontrolliviivasta jäi jälleen. Kuvaa en osannukkaa laittaa tähän
 
Mulla on ensimmäinen raskaus ja en osaa yhtään uskoa että mahassa eläis kuitenkaan mitään, kun eksyin googlettelemaan tuulimunista. En halua innostua ajoissa ja tekee mieli jo varata eka ultra aivan liian aikasin sen takia. En tiedä onko se muutenkin jo turhan ajoissa ensi viikolla, mutta pitää kuitenkin käydä yrittämässä jos siellä selviäis jotain. Tuntu ettei testit tummunu tarpeeks ja sitten päätin vaan lopettaa testailun.
 
Minäkin uskaltaudun kirjoittamaan tänne, mutta laskettujen aikojen listalle en uskalla vielä itseäni laittaa. Pelottaa ihan älyttömästi miten tässä käy. Oireita on vähän: rinnat arat, väsyttää, palelee ja on nälkä koko ajan. Meillä on takana viime vuodelta yksi keskeytynyt keskenmeno rv 8+, yksi kemiallinen rv 4+ sekä tänä vuonna yksi kohdun ulkoinen rv 7+, jossa toinen munanjohdin jouduttiin poistamaan. Nyt sitten heti ensimmäisten kk jälkeen uudelleen raskaana ja on vaikeaa luottaa että tällä kertaa kaikki menisi hyvin. Päästiin 5+2 varhaisultraan julkiselle, jossa varmistettiin että on oikeassa paikassa. Olihan se ja vastasi viikkoja. Lääkäri sanoi myös ettei ole tuulimuna vaan selvästi ihan oikea raskaus. Nyt sitten 4.6. uuteen ultraan jossa katsotaan onko raskaus jatkunut kuten kuuluu. Ei voi siis muuta kuin vaan odottaa ja toivoa parasta.
 
Kamomilla-ihanaa,et nyt näyttäs kaikki olevan hyvin,paljon rauhottelu tsemppejä.
Kisulin,jos oot pk-seudulta,tsekkaa se perhe-arte,oman mielenrauhan takia.
Mulla iskee ihan puskista yhtäkkiä kauheet pelot kaikkea mahd.kohtaan ja sit taas ei mitään:sorry: mut ne pelkotunnit on piinaavia:sorry:
 
Kamomilla-ihanaa,et nyt näyttäs kaikki olevan hyvin,paljon rauhottelu tsemppejä.
Kisulin,jos oot pk-seudulta,tsekkaa se perhe-arte,oman mielenrauhan takia.
Mulla iskee ihan puskista yhtäkkiä kauheet pelot kaikkea mahd.kohtaan ja sit taas ei mitään:sorry: mut ne pelkotunnit on piinaavia:sorry:

Joo, sinne varasin ajan kun ens viikko on viimeinen pääkaupunkiseudulla hetkeen. Pitää toivoa vaan parasta että jotain siellä näkyisi!
 
Mä oon yrittäny ihankauheesti päästää täst pelon tunteesta irti mut ei se oikein onnistu.. Jotenki viel ku nyt on kauheesti hyvii uutisii tullu tonne ultriin et onhan se jonkun rikottava ne, ja viimekski se olin minä joka sen hyvien uutisten ketjun oli rikkomassa..
Onneks toisaalta niin kova kiire ja paljon ohjelmaa et aika ei niin hitaasti ihan mene
 
Mä oon yrittäny ihankauheesti päästää täst pelon tunteesta irti mut ei se oikein onnistu.. Jotenki viel ku nyt on kauheesti hyvii uutisii tullu tonne ultriin et onhan se jonkun rikottava ne, ja viimekski se olin minä joka sen hyvien uutisten ketjun oli rikkomassa..
Onneks toisaalta niin kova kiire ja paljon ohjelmaa et aika ei niin hitaasti ihan mene

Keksi joku lohduttava mantra tai mielikuva, esim. "Kaikki on hyvin", "Tästä selviän", ajattele järvimaisemaa yms. Ja aina, kun ajatus harhautuu, vedät mantran/mielikuvan esiin. Pakotat aivot ajattelemaan positiivisesti, näin opetat aivot assosioimaan sun tilan positiiviseksi. Muista, suurin osa raskauksista menee hyvin!
 
^ Täysin samat ajatukset. Se on jotenkin niin nöyryyttävää tulla kertomaan omasta epäonnistumisesta kaikkien ihanien uutisten keskelle. Kahdesti oon jo kirjoitellut lasketun ajan ryhmään ja sieltä joutunut sitten itku kurkussa poistumaan. Siksi nyt jahkasin pitkään, että kirjoitanko mitään ennen ultraa, koska en ehkä enää kestä sitä pois jättäytymistä. Noh, se riski nyt on taas otettu ja toivon todella että menee nyt tällä kertaa hyvin. Tää pelko on ihan jäätävää, vaikka onkin sellainen hyvä kutina tällä hetkellä, mutta silti ne keskenmenot on jättäneet niin syvät arvet.
 
Uskon että varsinkin te keskenmenon kokeneet olette tosi peloissanne. En edes voi kuvitella miltä km tuntuu :sad001
 
Oon kyllä myöskin sitä mieltä ettei siitä voi olla aavistustakaan, ennen kuin sen itse kokee. Kamalinta kamalaa ikinä!
 
Tottahan se on että suurin osa raskauksista menee hyvin, mut itelle ku huono tuuri osunu jo 2 kertaa nii on vähän että miks mä tällä kertaa sit onnistuis. Pitää kyl jotai meditaatio ja mantra harjotteit kokeilla koska kyl täs pää hajoo ku koko aika pelkää pahinta..
 
Mua on kans alkanu vähä hirvittää. Esikon kohalla ei käyny ees mielessäkään et jotain vois mennä pieleen.. Mut nyt, ei hyvänen aika! Välil alavatsaa vihloo enemmä ni oon heti varma et nyt se oli tässä.. Viime yönä oli tosi outo olo.. En tiiä, totta kai pitäs ajatella et kaikki menee totta kai hyvin!
 
Takaisin
Top