Painonnousu

Mulla on raskausdiabetesruokavalion ansiosta tipahtanu 1kg pois siitä lähtöpainoon alkupuolella tulleesta 5 kilosta, mut kaipa se tässä jossain välissä takas tulee, muutama kaveri mukanaan... :grin
 
Mulle kelpais toi radi-ruokavalio, voisin ihan mielenkiinnosta kokeilla jos auttaisi ettei paino nousis enää samaa tahtia. Onko sitä ruokavaliota mahdollista löytää netistä? Tai jos esim. neuvolasta saa, antaako jos ei oo radia todettu?
 
Nyt se painon nousu alko mullaki:grin kolmessa viikossa oon lihonu kaks kiloo :eek: jos en ois raskaana nii oisin varmaan pyörtyny puntarille :grin
 
Nyt se painon nousu alko mullaki:grin kolmessa viikossa oon lihonu kaks kiloo :eek: jos en ois raskaana nii oisin varmaan pyörtyny puntarille :grin
 
Heidun voin yhtyä suhun! Pyörtyminen ei ollu tänää neuvolan vaa'alla kaukana. 6-7vk edellisestä neuvolasta ja 7kg lisää. Mutta ihan näin lohdutuksen sanana että mun neuvolatäti vanno että on aivan tavallista ja terveellistä että ne raskauskilot tulee aaltoina, välillä enemmän ja välillä vähemmän :)
 
Hei mä oon lihonnu jo 1,5kg lähtöpainosta ja viikkoja nyt siis 18+4! :) kyllä tää tästä vielä nousuun lähtee! :D
 
Tee ootte varmaan kaikki tosi hoikkia että ihan sama vaikka vähä painoa tulee :D mulla on vielä noin -5kg lähtöpainosta,,mut ei haittaa yhtää ku painoa on muutenki liikaa :D
 
Nannal, "kiva" kuulla etten oo ainoa joka on kerryttäneet enemmän raskauskiloja. Sympatiaa.

Ninni, en oo mikään hoikka ollut ennen raskautta. Tai sanotaan että laihdutin reippaasti ennen raskautta ja lähinnä iho ei pysynyt ihan nopeassa tahdissa mukana. Eli ennen raskautta bmi:n mukaan olin normaalipainoinen, mut ite en kokenut olevani kun löysää nahkaa jäi vatsalle. Oon kyllä sen sorttinen ettei tarvii kun ajatella herkkuja, niin jo tuli 2kg reisiin tai vatsalle. :grin:arghh:
 
Onneksi mulla ei oo noussut kun reilu 3kiloa. Tosin alkuun tippu pari kiloa, niin sillai ajatellen olis sit 5kiloa paukahtanut.
Ihanan vähän kuitenkin kun ottaa huomioon että puolessa välissä ollaan jo :)
 
Pitäiskö tässä vaiheessa jo olla tullu painoa lisää?
Rv 19+4
Mulla ei oo vielä yhtään paino noussu ja mielestäni syön ihan normaalisti ja liikuntaakaa en oo oikee harrastanu paljoo..
Kai se vauva nyt jotain tuolla jo painaa vai onks mun vauva lopettanu kasvamisen :sad001 :sad001
 
Ei kai sitä paljoa pitäisi olla tullut. Ja jos ennen kävit aktiivisesti salilla ja nyt et paljonkaan, niin sehän laskee varmasti painoa. :)
 
Mulla oli bmi kans ennen raskautta 18, vaikka kiloja on tullu niin en murehdi niistä. Oon ihan tyytyväinen peilikuvaan näilläki kiloilla. :D huomaa että paino on tullu pyöreeseen vauvavatsaan ja tisseihin:D näköjään näilläkin kiloilla bmi vaan 21.
 
En mä ainakaa oo huolissani yhtää vaikka paino on noin -4kg lähtöpainosta :D ei haittaa mua. Kyllä se paino sit nousee lopussa kilon viikossa!
 
Niin, ja ei se vauva vielä nyt niin paljon paina et se välttämättä vaikuttais kauheesti omaan painoon :) Kysäsen vielä vaikka asiasta lääkäriltä maanantaina ku meen ultraan :)
 
Ninni ihan varmasti se vauva saa kuitenki kaiken mitä tarvii :) kaikkien kroppa reagoi raskauteen eritavalla ja joillaki kerää painoa helpommin ku toisille :) pääasia että syöt tarpeeksi nii miksipä painonlasku sillon haittais jos on jotain mistä lähtee, ilman että menee ihan alipainoseksi :)
 
Takaisin
Top