Painonnousu

lähtö paino 48 ja painoa tullu vk 32+ 12kg ei kyllä uskois mullaku on vaan tullut toi maha tohon :D no esikoisesta tuli 19 kg jotka lähtiki melkee heti jee!! kävin kyllä lenkeillä ja salilla ku imetys jäi vaan kuukauden mittaiseksi :/ sf mitta kyllä tässäkin raskaudessa yläkäyrillä mutta eikönän sieltä tuu samanpainoinen ku esikoinen eli sellanen perus 3,5kg :D
 
Ja kyllä, maaginen 100 kilon raja ylittyy juuri! 1800 kcal päivässä mennään, paljon kävelyä ja 3-4 kg tulee viikon parin välein. Aikamoista...
Laitan kohta pitkävedon pystyyn, arvaillaan pääsenkö 110 kiloon. Sitten oon lähes tuplannut itseni:wink ei taida vanhat kesävaatteet mennä vielä ihan tänä vuonna, pitäkää peukkuja
, että imetys onnistuu!
 
Mulla on paino noussut n. 7kg ekasta neuvolasta. Sillon terkka sano et mun kokoisella saa nousta ainaki sen 16kg, mutta onneks ei oo noussu niin paljoa :D onpahan vähempi mitä pudottaa. En oo kyllä omaa syömistäni juurikaan muuttanu raskauden aikana, salmiakin syöntiä vaan vähentänyt. Aluksi ressasi ku paino alko nousemaan, mutta eipä se näytä näkyvän ku mahassa, joten täytyy olla onnellinen ettei oo hirveesti turvotusta tullu :)
 
Mulla on +14kg raskautta ennen olevasta painosta. Ekasta lapsesta nousi 10kg, tokasta 12kg ja tämä nyt näyttää menevän omille luvuilleen... No, ei tässä mitään huolta, eiköhän ne kilot aikanaan poiski lähe.
 
Mulla jo +20 kg painonnousua, hirvittää :confused: Mut odotan jo innolla tän tiputtamista! :smug:
 
Tässä kun on itse kerännyt sen 15kg, ja mitä vielä ehtii tulla ennen synnytystä niin kyllä on motivaatio lähteä liikkumaan. Näkee ainakin hyvin tuloksen kun saa nää kerätyt kilot pois. Mä niin odotan kevätaurinkoa ja pitkiä kärrylenkkejä :)
 
Juu, 100kg. Ei taida vielä kesäkuussa mahtua biksut, rinnatkin on älyttömät:D mulla ei siis yleisesti ottaen ole rintoja a-kuppia enempää. Elokuulle on synttärimaraton maksettu ja varattu, edellisen aikaan elopaino 40kg vähemmän, katsotaan miten päin maaliin taaperran...
 
Takaisin
Top