Pääkaupunkiseudun maaliskuiset

Mulle käy melkein mihin aikaan vain päivästä :) ja ei väliä onko viikonloppu vai arki
 
Mun mielestä olis kanssa kiva treffailla :) viikonloput käy vähän vaihtelevasti mutta yleensä on sovittavissa, arki-illat passaa myös.
 
Eli oisko se sitten joku arki-ilta hyvä sopia? Se varmaan sopisi parhaiten kaikille. Itsekin vuorotyössä, mutta eiköhän me joku hyvä päivä löydetä. Entä oisko hyvä treffata vaikka jossain kahvilassa vai mitä ootte mieltä?
 
Joo kahvila vois olla kiva! Saakohan jonneki tehtyä ihan pöytävarausta vai luotetaanko vaan et arkisin on hiljaista? (usein kyllä on) ja mikä olis kaikille kätevä lokaatio? Itse Helsingin keskustassa pyörin eniten mutta helpostihan tästä hurauttaa vaikka junalla muuallekin. Sellainen kaino toive kuitenkin että hyvien kulkuyhteyksien päässä jos vois treffata, töiden jälkeen ei oikein jaksa montaa mutkaa tehdä... :) Pitäiskö tehdä esim. doodle minne kaikki vois merkitä itselleen sopivat päivät?
 
Kannatan doodlea! Pöytävaraustarve riippuu varmaan et paljonko meitä olis tulossa, kahvila + keskusta sopis mullekin hyvin.
 
Keskusta sopii hyvin :) kannatan myös doodle kyselyä, osaako joku sen luoda? Mä en osaa. Kahvila käy tai joku ravintolakin :) eipä oikeastaan mitään väliä.
 
https://doodle.com/poll/zvntxtp9bh4utfsi
Oon käyttänyt tätä vaan kavereiden kesken sähköpostin välityksellä mutta pitäisi toimia näinkin :) tässä nyt marraskuun arkipäivät vaihtoehtoina, jos menee joulukuulle tai päädytään et viikonloppu olis parempi niin voin tehdä uuden! Jos kaikki kävis tällä viikolla vastaamassa niin katotaan sit löytyykö kaikille sopivaa päivää vai lisätäänkö vaihtoehtoja?
 
Varmaan illat tyyliin 17 aikaan/jälkeen? Me ollaan nyt viikonloppu reissussa niin voin katsoa maanantaina tilanteen että mikä päivä sopis kaikille, jos nyt loputkin kävis vielä vkl aikana vastaamassa :)
 
Yritän tänään käydä katsomassa päivät ja merkkaamassa!
 
Kiitos Nautilus kun teit ton Doodlehommelin :) Kävin iteki merkkaa päivät, toivottavasti saadaan treffatttua porukalla!
 
Kävin vihdoin äänestämässä! Mulle vaan ei käy näköjään mitkään marraskuun illat :/ Tiivis työrupeama niin on iltatöitäkin poikkeuksellisesti. Mutta treffailkaa mun puolesta silti, koska joulukuu ei vaikuta kauheesti paremmalta, mä tuun mukaan sit seuraavalla kerralla!
 
Mie jättäydyn myös tästä ekasta tapaamisesta pois. Sen verran hektistä tämä arki kun vielä on harrastuksia ja muuta että en arkena pääse iltasin mihinkään.
Katellaan sitten myöhemmin jos äippälomalla järkättäus treffit päiväsaikaan. :)
 
Hmm.. no eipä noista marraskuun illoista mikään ihan kaikille sopinut, 21.,22. ja 23.11. ja 28. ja 29.11. oli iltoja jolloin sopis neljälle meistä. Valitaanko noista joku vai siirretäänkö joulukuulle jos löytyisi enemmän osallistujia?
 
Takaisin
Top