Pääkaupunkiseudun maaliskuiset

Mä unohdin käydä äänestämässä, mutta noista päivistä ei mikään ole kovin hyvä, mitä nautilus nyt tuohon laittoi. Ehdottaisin että siirretään tapaamista joko joulukuulle tai sit peräti tammikuulle. Sinne on toki vielä aikaa, mutta toisaalta sen vuoksi voisi useammalle sopia
 
Voihan halukkaat tavata pienemmällä porukalla alkuun ja sitten sovitaan joulukuulle, tammikuulle, helmikuulle jne uudet tapaamiset. On ihan mahdotonta saada kaikkia samaan paikkaan samaan aikaan ja aina on joku joka ei pääse.
 
Joulukuu sopii :) siellä ei illat vielä ole niin "suunniteltuja"
 
Voidaan siirtää joulukuulle. Tosin mulla taas joulukuussa enemmän ohjelmaa, mutta jos alkukuusta löytyy joku päivä, niin saatan päästäkin mukaan.
 
Tässä nyt sit uusi linkki joulukuulle :) https://doodle.com/poll/pfsmygyscr55g3u9
Jos vaikka ensi sunnuntaihin mennessä kaikki vastaisivat niin saadaan sovittua päivä!

Ja ehdotan että tavataan sitten klo 17 Helsingissä Forumin Espresso Housessa, siellä on yleensä hyvin tilaa (jos siis tapaamispäivä osuu arkipäivälle, viikonloppuna voin selvittää saisiko vaikka pöytääkin varattua tai olisko joku muu hyvä paikka). Jos on huono paikka tai kellonaika niin voi ehdottaa muutakin, myöhässähän saa tietenkin myös tulla :)
 
Äänestämässä käyty :) toivottavasti saataisiin päivä sovittua.
 
Voi apua, täällä ollaan jo treffausvaiheessa... Uskaltaako tulla vielä mukaan?

Olen 21v vasta pari kk sitten Helsinkiin muuttanut, naimisissa oleva opiskelija. Ketään en täältä tunne, ensimmäistä vauvaa odotan syntyväksi maaliskuun alussa ja jotain juttuseuraa tai kavereita olisi kiva löytää. :)
 
Mukaan vain Hipe! Tervetuloa! Tällä tavalla saat mammakavereira ainakin :) mullakin on esikoinen tulossa (ikää "jo" kyllä 30) ja tavallaan hieman "yksin" raskauden kanssa kun ei lähikavereilla ole lapsia/ole raskaana niin vähän vaikeaa jakaa kokemuksia ja ilonaiheita heidän kanssa
 
Noniin, tiistai 12.12. sai eniten ääniä (5/7) ei sekään kaikille sopinut mutta mentäiskö sillä nyt kuitenkin ja sovitaan sitten lisää treffejä myöhemmälle ajalle? :)
 
Ja oliks kaikille ok toi Forumin Espresso House? Jos nähtäis siellä 12.12. klo 17 ja ne jotka ei siiheks ehdi ni liittyy seuraan ku pääsee? Vai onks 17 liian aikasin monelle?
 
Mä en pääse, mut blondina mietin hetken et miten tunnistatte toisenne siellä, mut sit välähti et niiin, vatsoista tunnistanee aika monen :D
 
Takaisin
Top