Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

Mua pelottaa, että iskee samanlaiset pahoinvoinnit kuin esikoista odottaessa, toistaiseksi ei ole esiintynyt kuin nälkähuonoa oloa, mutta nyt onkin vasta 3+6 laskureiden mukaan :)
 
Täällä myös 20v Espoolainen pikkukakkosen odottaja. :) plussasin ihan muutama päivä sitten eikä viikoista ole mitään hajua, kun ei oo menkkoja ollut ollenkaan viime synnytyksen jälkeen, eli marraskuusta. :) mut la näillä näkymin maalis-huhtikuun paikkeilla.
 
Tervetuloa! :)

Helpotti itseäkin viime perjantain ultra käynti, siellä se pikkunen köllöttää..:)
 
Minulla oli ekassa raskaudessa sama juttu :) valkovuotoa ja nippailuja lukuunottamatta kuin en olisi raskaana ollutkaan.. Nyt kakksosessa olikin ihan toinen juttu, kunnes oireet helpottivat rv 13. Toki vieläkin sarunnaisesti etoo ym. Huomenna 17+0 :)
 
Ja ehdottomasti sitten vauvatreffiä (tai miksei ennen syntymääkin) pystyyn kun meitä näin monta on :)
 
Hauska kuulla että muillakin on ollut epäuskoa oman raskauden suhteen.
Sinnna, itselläni oli sama tunne, että vasta ultran ja neuvoloiden vakuuttamana olen pikkuhiljaa saanut itsenikin uskomaan että vauva sieltä on tulossa! :laughing002 Oireita ei tosiaan juurikaan ole ollut ja vasta hiljattain on alkanut pientä mahan kohoamaa tulemaan esiin.

Onko teillä ollut tyttö-/poikatuntemuksia? Itselläni ei, mutta odotan innolla rakenneultraa. Tässä kohtaa kuuluu tietysti sanoa, että ensisijaisesti tietenkin toivon eniten että kaikki olisi kunnossa mutta uteliaana ihmisenä odotan kyllä mitä suuremmalla innolla myös tietoa sukupuolesta.

Ja vauvatreffit kuullostavat myös tosi kivalta idealta! :)
 
Musta tuntuu, että on vaikea uskoa tätä, vaikka pahoinvointia on ollut jo yli kuukauden ja viikolla 6+0 on nähty syke. Ehkä se np-ultran jälkeen alkaa tuntua todellisemmalta, kun sitten se näyttää jo vauvalta :)

Vauvatreffit kuulostaa kivalta ajatukselta ( tai tosiaan, miksei ennenkin) :)
 
Takaisin
Top