Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

Helsinki. La 15.3.16 ikä 25 ja kolmas raskaus. Poikia kaks 9 ja 7 vuotiaat
 
Täällä kanssa yksi helsinkiläinen ensimmäistä lastaan odottava, joka vasta äsken huomasi tämän ketjun! Kiva kuulla muista saman alueen odottajista :) Vauvatreffit kuulostaisi just hyvältä, koska Helsingissä en ole vielä kauaa ehtinyt asua ja muita samassa elämänvaiheessa olevia en tältä seudulta juuri tunne.

Ikä 31v, miehen ikä 30v ja vatsassa asustavan pikkutyypin ikä 16+4 rv (tai sikiön ikähän ei ihan vastaa noita raskausviikkoja, mutta sinne päin!) Laskettu aika 28.1. Kättärillä meinasin synnyttää.
 
Heipä hei! Itsekin vasta nyt huomasin tämän ketjun. Vantaalla asustellaan mutta mahdollisesti muutto Espooseen edessä. Alueella pysytään siis silti. :)

Esikoista odotellaan ja ikää on 26 vuotta. Laskettu aika on 3.1.

Itselläni ei ole lähipiirissä odottavia äitejä eikä lähimmät ystävät oikein vauvajutuista välitä, joten pääkaupunkiseudun mammoihin olisi todella mukava tutustua!
Nyt kun tässä alkaa olla jo paljon ilmoittautuneita niin eiköhän alkaisi pian olla aika kaivaa kalentereita esiin, eikö? :) Viikot kuitenkin juoksee yllättävän nopsaan - tässä odotellessa sen huomaa! Puoliväli meni jo, huhhuh! Vasta masussa myllertäjä oli plussa tikussa vain... :Heartred
 
Joo! Voitais aloittaa vaikka siitä, että missä kuussa tapaaminen olis? :) ja oisko joku lauantai/sunnuntai paras päivä?
 
La tai su on kyl ehk parhaimpia ku suurin osa on varmaan töissä (tai ainakin itse oon). Kuulla ei oo niin väliä
 
Olisko syyskuun aikana hyvä? Mä oon ite taas aika paljon viikonloppuja just töissä, mut eiköhä löydy joku vapaaki viikonloppu. :)
 
Jotenkin tuntuu itselle kauhean aikaiselta tuo 26.9, kun ei ole edes rakenneultraan siinä ehtinyt :)

LA siis minulla helmikuun lopussa.
 
Mulla taas ihan tammikuun alussa niin aika tuntuu sopivalta. Loppuvuodesta sitä jo vyöryy paikalle... :D
Mutta hei, ei sen tarvitse olla vain yksi tapaaminen. Voihan näitä yrittää järjestää uudelleenkin ja ne jotka posahtaa (ai kamala mikä termi) aikaisemmin tulee sitten loppuvuodesta paikalle vointinsa mukaan. :) Kiva nähdä miten ne muidenkin masut kasvaa!
 
Jep, niinhän se on että kun ollaan niin eri aikoihin saamassa, 2kk on iso vaikutus fiiliksee :) voi olla hyvinkin niin, ettei se tunnu enää syyskuun lopussa aikaiselta kuin nyt heti nt-ultran jälkeen!
 
Oho, täällähän on tapaaminen jo edennyt! Muistaakseni tuo 26.9 käy mullekin, vaikka aikaiselta tuntuu :) mulla LA tammikuun lopulla. Mutta voisi silti olla kiva tavata muita :)
 
Eiköhän mullekin käy tuo ajankohta, täytyy vaan ajoissa töistä pyytää vapaaksi ettei mulle tungeta vuoroa sille päivälle. :)
 
Takaisin
Top