Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

Tervetuloa, täällä myös väsymystä. Voisi nukkua, nukkua ja nukkua.. Nyt 14+4
 
Täällä odotellaan innolla esikoista saapuvaksi helmikuussa, nyt menossa rv 11+1! Espoossa asutaan ja Jorviin tulee varmaankin lähtö. Oireita on ollut vähänlaisesti, lähinnä vatsan turvotusta iltaisin ja joitain kummallisia mielihaluja (hernekeitto ja korput) :-D Välillä ihan unohdan, että sisälläni asuu pieni ihminen. Masusta ei ole vielä tietoakaan. Luulen, että näkyy vasta myöhemmin, koska olen suht pitkä. Reilun viikon päästä ultraan kättärille, kiva nähdä miltä pikkuinen sit näyttää :)
 
Kirkkonummella odotetaan, kavereita kuitenkin Helsingissä ja Vantaalla joten aika usein tulee Helsingissä käytyä heitä moikkaamassa. :happy: Jorviin mennään, kuten kaikki K:nummelaiset. Ootan synnytystä tosi innolla kun esikoisesta jäi tosi kiva fiilis synnytyksen jälkeen - vaikka synnytinkin eri sairaalassa (KYS). :p
 
Täällä kans odottaja Helsingistä :) Ikää on 21v ja esikoista odotan. Nyt rv 7+0. LA on 20.3.
Diabetekseni takia saattaa tulla aikaisemminkin.. Raskaus ei ollut suunniteltu ja onkin nyt pelko, että huonon hoitotasapainoni takia vauvalle tulee jotain :sad001 Toki heti kun sain tietää olevani raskaana olen ollut ylitarkka sokereiden kanssa..
Ekaa ultraa odotellessa..

Vauvatreffit ois kyllä kivat!!! :)
 
Pukinmäki. :) asunu koko ikäni kyllä siltamäki-suutarila akselilla.
 
Täällä ois kans ekan odottaja Helsingistä. La ois näillä näkymin 27.2. ja nyt on meneillään siis 10+6.
 
Täällä ensimmäisen lapsen odottaja myös Helsingistä! Asutaan poikaystävän kanssa parhaillaan Kalliossa, mutta lauantaina ois muutto Hermannin alueelle. Mulla ikää 23v ja poikaystävä 22, eli suhteellisen nuoria ollaan vielä. Raskaus ei ollut erityisen suunniteltu, mutta kyllä sitä kummasti molempia hymyilytti kun viikko sitten saatiin raskaustestiin lukemat 3+ :D LA meillä on 5.4. :)
 
Tervetuloa kaikki ja onnea kovasti tulevaan odotukseen! :) :Heartred
 
Lueskelin tuolla ylempänä, että ootte puhuneet jonkinlaisten treffien järkkäämisestä:) Mä olisin myös tosi mielelläni osallistumassa, koska mulla ei oo tällä hetkellä omassa kaveripiirissä ketään muuta raskaana olevaa, eli vertaistuki olis enemmän kuin tarpeen:D
 
Takaisin
Top