Oulun seudun odottajat

Nyt on ilmottauduttu kansalaisopiston äitiysjoogaan, joka alkaa 9.9. Sinne vaan muutkin!
 
mä sain kans paikan siitä A-ryhmästä! [:)] ajattelin että toi aiempi vois olla ihan hyvä kun ei sitten tiedä kuinka tukala olo jo on joulukuun puolella..
 
Noi paikat menee varmaan nopeesti [8|]. Reissun jäliltä budjetti sen verran vajaa että ei uskalla sijoittaa ennen palkkapäivää joka kylläkin on jo ens viikolla, mutta ei tonne varmaan enää sitten pääse... Mutta toivotaan parasta ja jos ei pääse niin pitää ostaa dvd [:D]
 
Noista tapaamisista, niin mut voi laskea mukaan mammailemaan :) Mulle sopii parhaiten arki-illat ja vkonloppuisin myös.

Onko sovittu nyt tuo 1.9? ja mihin aikaan?
 
Moi! Olen ollut hirmusen kiireinen ja nyt sitten pitkästä aikaa oli aikaa tulla täälläkin käymään. Voi, että nyt kyllä harmitta.. Olisin niin mielelläni mennyt tuohon mamma-joogaan, mutta opiston eka kurssi on jo ihan täynnä, joka ois varmaan mulle parempi ajan suhteen. Toinen kurssi alkaa melko myöhään, joten saattaa olla jo ällön tukalaa sillon. Voi harmi[:(] Pitäs niin tarkasti seurata joka paikasta noita. Sitten toi teknon sunnuntai ilta tuntuu aika hullulta ajalta, että empäs tiiä.
 
Arvelinkin että noi paikat menee heti, no, ei mahda mitään. Kiiminkijoen opistolla järjestetään kans, mutta aika oli aina 16.30 eikä se mulle passaa. Pitänee ostaa dvd ja koittaa ite [8|]
 
Minä ilmoittauduinkin sinne Kiiminkijoen opiston äitiysjoogaan A-kurssille, 6.9.-11.10. Aika on tosiaan maanantaisin 16:30 eli vähän aikasin, pitää munki lähteä töistä vähä normia aiemmin että sinne ehtii ajella, mutta pitää sit tulla maanantain kunniaksi myös aikasin töihin.. [8|] HIntaa tuolle kurssille tulee 27 euroo ja siksi päädyin tuohon, kun en olekaan varma oliko mulla Teknoon kortti voimassa vai ei. Ainakaan mitään laskua en ole muistaakseni sinne maksanut..  Toki olen nykyään niin hirveän hajamielinen, ettei mitään rajaa. Voi olla että mulla olis monen kympin edestä käyntejä Teknoon maksettuna, mutta jäävät käyttämättä [:D][8|]

Olisikos sinne muita menossa?
 
No mä voisin olla tosta kyllä kiinnostunut mut se tarkoittas jatkuvasti työvuorojen kans sumplimista kun meillä kiertää iltavuorot... Pitää kysästä huomenna mahtaako mitenkään onnistua... Tosin suurin osa maanantaista on toki aamuvuoroja ja voishan nuo vaihdot onnistuakkin :)
 
Oulu-mammat! Ketkä on osallistumassa Oulun taiteiden yöhön? Itse olen siellä väijymässä miehen ja langon metallivalu-hommia, ja kiertelemässä muutenkin ympäri sityä ainakin pe 28 pvä, treffiseuraa?
Olisi kiva solmia suhteita ouluun kun on mahdollista että sinne muutetaan aivan mahan viimeisillä hetkillä sitten :)
 
Taiteiden yöhön osallistumisesta en varmaksi osaa sanoa, mutta alustavasti aiottiin pyörähtää siinä illalla Cafe Saarassa missä on livemusiikkia (taiteista meihin uppoaa lähinnä musiikki [:)] arvostan toki hirveän paljon kädentaitoisia ihmisiä, itseä ei vain ole siunattu oikein millään kädentaidolla, muulla kuin pianonsoittotaidolla -eikä sekään olis luontaista ilman lapsena saatua opetusta [:)]). Perjantai kuitenkin työpäivä eli päiväsellä en mie ainakaan pääse rehveille mutta ehkä töiden jälkeen, riippuu miten kauan olet maisemissa.

Niin ja tervetuloa muuten Ouluun! [:)]
 
Onko se tänä viikonloppuna? Meillä on firman kesäjuhlat... Ihanaa mennä kattelemaan kun firman myyntipuoli on mukana, muutama kymmenen puhelinmyyjää kännissä on melkoisen hmmm.... mielenkiintoinen näky [;)]. No, onneksi oma poppoo on siellä kans joten nuo ovat vain epämääräistä taustahälyä [:D]
 
Ilmeisesti ei päästäkään miehen kanssa kun torstaiksi, kun hällä on muuten töitä ja minulla harjoituksia... :(
Mutta torstaina tulkaatte pikisaareen pyörähtämään ja seuraamaan kirjasinmetallivalua! sieltä löytyy minut, nostamma alkoholittomat oluet taiteelle [;)][;)]
 
Vaan olikos se treffailu ensi viikon keskiviikkona 1.9. nyt siis sovittu? Ne pääsee ketkä pääsee tulemaan. Ketkä tietää jo suht varmasti tulevansa?

Minä ainaski!  \o/

Paikkana Stokkan Vintti, 4. kros. ja onko klo 18 sopiva vai olisko 19? 
 
Yritän tulla, varmaksi en vielä voi luvata kun on tuo kauppakassi myynnissä ja jos se menee enkä ehdi hakea Kajaanista uutta kulkupeliä niin en pääse kun ei koskilinjat houkuttele [:D]
 
Voinhan minä ottaa rozien kyytiinkin, et nyt niin kaukana meiltä asu että tekisi mahdotonta mutkaa :) Mutta ihan miten vaan :)
 
No sitten :) Mut katotaanpa lähempänä mikä on tuo autotilanne, kohta tulee kattoja, jos menee kaupaksi lähden lauantaina hakemaan uuden kulkupelin. 
 
Tulossa ollaan! Oisko se klo 18 hyvä? Itsellänihän on "nukkumaan menoaika" jo yhdeksältä, jolloin simahdan kuin saunalyhty.. [:)]
 
Mä lähden valitettavasti sillon keskiviikkona reissuun, joten en pääse sillon. Valitettavasti [:(] Mutta mielelläni ensi kerralla tulen.. 
 
Mie pääsen kyllä ja oisko se 18 parempi.. mulla on kans illat aika unisia :)
 
Takaisin
Top