Onko teillä lemmikkejä? :)

Kaksi koiraa. Oma koirani ei ole juuri lapsien kanssa ollut, mutta on kyllä sopeutuvainen.. en usko että tulee ongelmia vauvan kanssa. Miehen koira on myös rauhallinen tapaus ja tottunut miehen siskon lapsiin :)
 
Meiltä löytyy 6vuotias ajokoira. On oikein lapsiystävällinen ja ihmisrakas. Varmaan vaan Neosta tulee mustis kun vaava syntyy. On niin mun perään ja hätä on suuri jos mä en ole paikalla.
 
Meillä asuu kaksi ja puoli koiraa (yhteishuoltajuus) sekä yksi kissa. Niistä kukaan ei selvästi ole tajunnut mitään raskaudestani tai sitten eivät vain välitä.

Katotaan miten naamat venähtävät kun vauva syntyy. Erityisesti äiskän prinsessakoiralla tulee varmasti olemaan... haastavaa.
 
Ei nyt ainakaan äkkiseltään osunut silmään, mutta onko täällä joku jolla on kani/kokemusta kaneista ja vauvoista? Meillä ollu kani kohta vuoden ja mietiskelen miten mahtaa suhtautua vauveliin kun se syntyy :Heartred
 
Yksi kissa löytyy, sellainen reilu 8kg pitkäkarvainen jätti. Perhetuttujen lapsia pelkäsi, kun olivat yhtä aikaa mun äidin luona. Täytyy hajutotuttamista tehdä heti kun lapsi on syntynyt. :joyful:
 
Meillä on kaksi koiraa, 5v sakemanni 9kk dobberi. Tuo vanhempi tapaus varmasti ottaa lapsen paremmin kuin hyvin mutta tuo nuorempi on hiukan arvoitus. Ei ole juuri lapsiin tottunut. Mutta uskoisin että kasvaa lapsen kanssa niin ei ongelmia tule.
Sitten löytyy 5 hevosta joista 3 varsoo ensi kesänä. "Oma" heponi noin pari viikkoa oman lasketun aikani jälkeen :Heartred kaks muuta sitten vasta kesä kuulla
 
Meiltä löytyy 1,5 v. Cavalier Kingcharlesin spanieli-uros, joka on vähän liiankin lapsi- ja ihmisrakas...:) Saa nähdä antaako vauvan olla yhtään rauhassa lattialla/sitterissä kun on tuollainen yli-innokas touhottaja. Täytynee varmaan hommata sellainen leikkikehä, johon pistää sitten vuoron perään joko lapsen taikka koiran turvaan :grin
 
Meillä on yksi kissa.. Kissa pelkää lapsia jotka liikkuu nopeasti ja huutaa ja kirkuu.. :D Mutta vauvoja ja isompia lapsia ei pelkää, kun ovat rauhallisia.. Niin uskon ja luotan siihen että tottuu vauvaan pikkuhiljaa kun näkee joka päivä :)
 
Takaisin
Top