Onko teillä lemmikkejä? :)

Koira löytyy! :)
Ihmettelin ennen plussaa (tuli ihan puskista koko raskaus) että miks meijän koirasta oli tullu niin paljon suojelevaisempi mua kohtaan, ja nuuskii mua aina tosi paljon! Mutta sitten löyty syy... :happy090
Kunhan se ei nyt tosta enää kovin paljon suojelevaisemmaks tuu, menöö hermo muuten!
Mutta aika söpöä :flower
 
Meilläkin on kissa osoittanut enemmän kiinnostusta minua kohtaan, normaalisti ei ole sylikissa mutta nyt on tullut muutaman kerran mun mahan päälle makoilemaan. :)
 
Mun koiravanhus on puolestaan alkanut jotenkin arastelemaan ja välttelemään minua. On aina ennen ollut ns."mun koira", mutta nyt ehkä enemmän menee isännän luo. :confused: Arkirutiineissa ei ole tapahtunut muutoksia. Mitähän sen koirarukan päässä oikein liikkuu? :D
 
Mun koiravanhus on puolestaan alkanut jotenkin arastelemaan ja välttelemään minua. On aina ennen ollut ns."mun koira", mutta nyt ehkä enemmän menee isännän luo. :confused: Arkirutiineissa ei ole tapahtunut muutoksia. Mitähän sen koirarukan päässä oikein liikkuu? :D

Onko teillä uros vai narttu? Voisin ehkä kuvitella että ennemmin narttu saattaisi tulla jotenki epävarmaksi kuin uros.
 
Onko teillä uros vai narttu? Voisin ehkä kuvitella että ennemmin narttu saattaisi tulla jotenki epävarmaksi kuin uros.

Jep. Reippaasti yli 15v narttukoira. Se on kyllä jotenkin niin reppana, hirveän alistuvainen ja välttelevä. Ei tule sohvallekaan makaamaan jos minä olen kotona, mutta heti kun lähden ja mies jää kotiin niin jo on sohvalla. :D Ennen oli just toistepäin et se makoili mun kans sohvalla.. :confused:
 
3 kissaa ja labbiksen ja dobermannin risteytys! Maailman kiltein vanhus, rakastaa ihmisiä ja muita eläimiä. Koira 14v, saa nähä selviääkö sinne asti kun vauva tulee. Löytyy niin paljon vaivoja jo :sad001
 
Meiltä löytyy 5kk vanha seropi hauva. Siinä on myös lapinkoiraa :D yhteensä 10eri rotua. Se on vielä aikamoinen riiviö, mua ei tottele ollenkaan mutta miestä onneks. Vielä on koulutukset kesken ja toivonkin että kohta jo oppisi olemaan. Vähän pelottaa jo että miten selviän koiran ja vauvan kanssa yksin sitten kotona.
 
Meilläkin kissa ollut jotenkin normaalia seurallisempi mua kohtaan... Tai sitten vaan kuvittelen
 
Meillä on kaks kääpiöpinseriä. 4v narttu, ollut perheessä 3v., tottunut lapsiin. Vahtii mun massua jo ja esikoistyttöä etenkin ulkona :) Toinen kääkkä tuli vasta joulukuussa, 2v. uros. Ei koskaan ollut lasten kaa tekemisissä, vieraat lapset pelottaa. Perheen omaa lasta taas vahtii ja puolustaa :Heartred Saa nähdä kuinka uros suhtautuu uuteen masuasukkiin :)
 
Meillä on kaks terrieriä, joista nuorempi on vielä aikamoinen hulivili, joka kyllä muuten sekin pärjää kyläilevien lasten kanssa, mutta jos lapsi lähtee sen läheltä juoksemaan niin juoksis kiinni ja näykkäis jos ei ajoissa kielletä koiraa tai lasta. Mutta onneksi siinä vielä aika pitkään menee ennen kun tuo oma tuleva esikoinen juoksee :D Ehkä tuo hulivilikin on siihen mennessä rauhottunut :) Muuten korkeintaan luulen että ylenmäärästä pussailua saattaa vauva saada osakseen korkeintaan... Lluulen et parasta on olla suhtautumatta mitenkään hysteerisesti mihinkään vaa yrittää tehdä vauvasta koirillekin luonnollinen laumanjäsen.
 
3kissaa :hello2 Kaikki ovat ollu kun vahtijoita. Hyvä kun vessassa saa rauhassa käydä. Eniten kyllä tätä tekee meidän nuorin narttu kissa joka välillä nukkuu mahani läheisyydessä ja pitää tassuja mahan päällä :Heartred
 
Musta tuntuu, että on tasan kaks vaihtoehtoa ton meidän lapikkaan kanssa kun vauva syntyy. Joko se ottaa vauvan laumanjäseneks ja rupeaa suojelemaan, tai sitten siitä tulee hullun mustasukkanen ja sit voi käydä hassusti. Sillä on nytki niin mustisoireita muita koiria/lapsia kohtaan jos meistä jompi kumpi osoittaa muille huomiota kun se on lähellä, että hirvittää ihan, mikä se reaktio sitten on, kun lauma kasvaa yhdellä.
 
Meillä on narttukääkkä alkanut vahtia mua. Ärisee poitsulille (koiralle siis) jos poju yrittää mun lähelle, etenkin masun puolelle. Esikoisen synnyttyä tää narttu oli siis meillä ainoo koira. Aina kun imetin makkarissa niin koira tuli viereen vahtimaan. Muuten tosi hellyttävää joo mutta alkoi hyökkimään ihmisten kimppuun, jos joku tuli edes ovelle kurkkaamaan. Onneks saatiin tapa kitkettyä todella nopeesti pois.

Niin tää meidän uudempi tulokas, kodinvaihtaja poju. Ei oo koskaan ollu lasten kaa tekemisissä niin tulee tönimään masua hellästi ja nukkuu pää masussa kii, silloin siis kun narttu ei tätä huomaa :D Taitaa pojukin vaistota masuasukin :Heartred
 
Meillä on kaksi kissaa. Uusin tulokas on vielä vähän pentu ja vähän raivostuttava, kun pitää aina päästä tissien päälle lämmittelemään tai mahan päälle tassuttelemaan... : D Mutta onhan se kiva kun on tommonen halikissa :Heartred Sitten meidän vanhin (reilu 1v) kissa Elmukka, vissiin aavistelee masumaunoa, kun ei oikeen koskaan oo nukkunut mun kanssa sängyssä niin nyt kelpaa sänky ja joka paikkaan pitää seurata ja "vahtia" :D kai noi kissatkin osaa aavistaa moiset :) :Heartred
 
Meillä on kaksi kissaa ja 9 ylämaankarja hiehoa. Aikaisemmin oli hevosia mutta niistä luovuin kun ei tahtonut olla aikaa niille. Hiehoille olisi tarkoitus ensi kesänä hankkia poikaystävä ja sen myötä määrä toivottavasti tuplaantuu :)
 
Meillä on kaksi kissaa ja 9 ylämaankarja hiehoa. Aikaisemmin oli hevosia mutta niistä luovuin kun ei tahtonut olla aikaa niille. Hiehoille olisi tarkoitus ensi kesänä hankkia poikaystävä ja sen myötä määrä toivottavasti tuplaantuu :)


Ne on kyllä komean näköisiä! En oo livenä nähny mutta kuvista :)
 
Takaisin
Top