Oloja ja oireita

Totta maar olisi ollut mahdollisuutta ottaa sairaslomaa, mutta se ei sovi mun luonteenlaadulle. Olen aina-iloinen, en koskaan valita, en koskaan ole saikulla, en koskaan myohastele jne. Ja lisaksi kaksi muuta naiskollegaa ovat olleet toissa ihan samoille viikoille saakka omissa raskauksissaan ja haluan osoittaa, etta minussa on ihan yhta paljon munaa kuin heissakin. :) Hankala selittaa. :)
 
Tsemppiä Littlered, olet kyllä ollut aika sissi kun olet jaksanut painaa töitä tähän saakka!

Ja aiheesta toiseen, onko kukaan käyttänyt turvotuksiin tukisukkia, ja onko niistä ollut apua? Mulla on kaikenmoiset turvotukset eskaloituneet ihan huolella parina viime viikkona, aamulla ennen kuin nousee sängystä pitää aina vilkaista jalkojaan, jotta muistais edes etäisesti, miltä näyttää, kun on nilkat eikä semmoiset ihme tukkijalat. Yäk! :sick009

Osaisko joku lisäksi sanoa, onko turvotuksesta muuta haittaa kuin että se tuntuu ja näyttää veemäiseltä? :anyone En tajunnut neuvolassa kysyä, eikä terkkarikaan ihan suoraan mitään indikoinut (ehdotti, että niitä tukisukkia voisi testata, mutta jätti niihin investoimisen omaan harkintaani, "kun kuitenkin on jo melkein 38 viikkoa täynnä").
 
Mä olen käyttänyt tukisukkia pahimpaan turvotukseen. Kyllä ne auttaa. Ostin ihan perustukisukat, olisko joku 7 € maksaneet ja hintansa väärti. Kyllä niitä raskausajan jälkeenkin voi käyttää, jos lentää tai jalat tuppaa turpoamaan kuumalla tai liikunnan jälkeen. En usko tosin, että mitään vakavaa haittaa turvtuksesta on, lähinnä tuntuu j anäyttää inhottavalta.
 
Inhottaa muutes miten turvonneilta nuo tietyt paikat tuntuvat. Ei siis kipeilta, vaan turvonneilta ja "raskailta". Ja sitten semmonen inhottava paineen tunne... Olen lukenut, etta se johtuisi verenkierrosta, kun maha painaa suuria suonia ja veri pakkautuu laskimoihin. Kuulemma joillakin alakerran vari muuttuu sinertavaksi. (Vaan eipas silla varilla ole paljon merkitysta, kun ei sita itse edes ylety katselemaan, hah.) :laughing002
 
Mä kävin eilen ostamassa ne tukisukat (kiitos suosituksesta Jasmin7), katsotaan tänään, jos auttaisivat. Ei ole onneksi näköyhteyttä alakertaan joten en tiedä, vaikka siellä olisi kaikki sateenkaaren värit, mutta reidet ovat pariin otteeseen olleet komean sinertävät, hyyyiii!! :sick006
 
Tänään on ollu kyllä tosi huono päivä. Koko päivä ollu yhtä huutamista (minun puolesta) Voi mies ja koira parkaa.. ****ttaa ja ketuttaa melkein joka asia. Ja mikä parasta, tälle kaikelle ei oo ees mitään järkevää syytä. Tekis mieli vaan pyllistää koko maailmalle ja mennä peiton alle murjottaa. :sad010:taunt005
 
Takaisin
Top