Oireita...

Voimia myös minulta Mangustille ja Soffiille! :Heartred

Tänään 5+5 rinnat on paisunut varmaan yhden kuppikoon. Töissä peiliin katsoessa huomasin, että paidan läpi näkyy, kun rinnat "pursuaa" rintsikoiden yli.. Näin ei todellakaan normaalisti ole, ja kävin äkkiä löysentämässä olkaimia, joka vähensi sitten tätä efektiä. Kotona kun otin rintsikat pois, huusi rinnat turvonneina hoosiannaa. Myös lievä etova olo ollut tänään.
 
Mulla on Vaapukka ihan sama, paitsi et ku lähtökoko on A niin mitään suurta pursuamista ei oo havaittavissa :wink
Mut just kun rintsikat ottaa pois, ni tuntuu todella painavilta rinnat ja yöllä herään aina useamman kerran kyljenkääntöön kun tissit sattuu niin vietävästi :D
 
Mä tossa kuukausi takaperin miehelle nauroin että mun tissit löpsähtää kun esikoinen on vähentänyt imemistä. No tätä ongelmaa ei ole enää. Tissit on turvonnu ihan kun maidon noustessa oli.
 
Soffii ja Mangusti, oon niin pahoillani teidän puolesta, paljon tsemppiä jatkoon! :sad001

Pitää selvitellä tuo oma kanta asia vaikka ekalla neuvolakäynnillä.

Täällä kans tissit ihan turvonneet, mutta eipä haittaa kun normaalisti niitä ei juurikaan ole :D
 
Mulla meni jo rintsikat uusiksi :D Milloinkohan on odotettavissa suurin kasvu? Onkohan kasvua odotettavissa koko raskauden aikana vai? Onko kokemuksia?
 
Itellä ekassa raskaudessa alukka kasvo sit pysähty ja vähän ennen maidon nousua alko turpoon taas. Lopussa kannattaa noin 3-5päivää synnytyksen jälkeen vasta ostaa seuraavat ritsikat kun maidon nousu alkanut tasaantuun. Kun toisilla menee se 3-5päivää että se nousee. Et ei kannata paniikilla ostaa imetys liivejä. Ja kotona ollessa jos vaan pystyy niin kannattaa olla ilman liivejä niin ei varmasti häiritse rintojen verenkiertoo.
 
Mangusti ja Soffii, hulluna tsemppiä! !!!
Mun on varmaan pakko lähtee ostaa liivejä ku ei nää pysy edellisissä. Koko on varmaan jo E :shifty:
Ja mun mielestä on helpompi olla liivit kokoajan, ne tukee. Yhden yönkin oon pitäny, ku on niin kipeet. Nauroin neuvolassa että eikö ne maitorauhaset ole olemassa heti kaikilla, eikä ne nyt tuu? (Ekaa siis odotan)
 
Täällä oireina turvonneet rinnat, etovaa oloa välillä, kauhea nälkä ja pissalla ramppaaminen sekä tuntemuksia alavatsalla:Heartpink

Viikkoja hurjat 3+6 :hilarious:
 
Väsymys rantautui tänne nyt. Yöt nukun huonosti. Herään jokaiseen asennon muutokseen, kun tekee niin kipeää rintoihin :hilarious:
 
Onkohan Mangusti saanut vielä mitään lisätietoa? :Heartred
 
Tekis mieli SYÖDÄ koko ajan! NÄLKÄ!! :D Etova olo on hieman vähentynyt, ainakin toistaiseksi.

8+3
 
Onkohan Mangusti saanut vielä mitään lisätietoa? :Heartred
Lääkäri soitti nyt aamulla, hCG laskenut, nyt enää reilut 200. :sad001 Eli kesken meni. Viikon sisään lähete Naistenklinikalle, katsotaan, lähteekö tyhjenemään itsekseen vai tarvitseeko apua... Siirryn takaisin tuonne yrittäjien puolelle sitten jossain vaiheessa, kun pystyy...

Ihanaa odottelua kaikille ja kiitos sympatiasta, toivon niin kovasti, että teillä muilla menee kaikki hyvin!
 
Takaisin
Top