Oireita...

Voimia mangusti :sad001 Todella ikävää.

Pissalla ramppaaminen, rinnat arat, yökötys, vatsan turvotus, palelu ja jatkuva väsymys. Siinä päällimmäiset oireet rv 7+3. :) Eilen erehdyin sanomaan, et ei oo yököttäny kovin paljoo, niin tänään sit aamusta saakka sitä iloa riittänyt.
 
Voimia teille molemmille, joiden pienet ei pysyneetkään kyydissä mukana. :Heartred Sitä itsekin pelänneenä tuntuu niin kurjalta lukea niistä. :sad001

Mä ajattelin, että mun huono olo olis mennyt ohi... Eilen illalla tuli sitten takaisin pahempana kuin koskaan ja tänään joutunut syömään vähän väliä jotain ettei tuu yökkimistä. Aikamoista. Esikoisesta ei ollut ollenkaan tämmöstä ja kuopuksesta oli huono olo koko ajan sinne johonkin rv 10-12, nyt sit vaihtelee aika rajusti. :confused: Menispä tää alku nyt vaan nopeesti.
 
Mun oireet on hävinneet ja tiistaina vasta neuvola + ultra... :/ En jaksa oottaa!
 
Voimia ❤

Itse aattelin tossa alku viikosta että ihanaa kun ei oo etovaa oloa saatika oksennus lennä ni tänä aamuna ei ollut oksennus kaukana :depressed: tissit edelleen hiukan arat ja tosi turvoksissa :wink vessassa saa ravata koko ajan.. ja tunteet pinnalla ja läheisyyttä kaipaisin mieheltä koko ajan:p maha turvoksissa edelleen koko päivän paitsi aamusta. Nii ja hiukset rasvottuu tosi nopeesti, ennen pesin jokatoinen päivä nyt sais pessä joka päivä.. nyt 6+1 :)
 
Mun oireet on hävinneet ja tiistaina vasta neuvola + ultra... :/ En jaksa oottaa!
Tazzy, Mä niin tiedän ton tunteen! Mullakin oireet kadonneet ja pelkään että on mennyt kesken vaikkei mitään vuotoja ole ollut. Huomenna pääsen onneksi ultraan kuulemaan mikä on todellinen tilanne. Mitkä viikot sulla on menossa? Mulla 7+0.
 
Tazzy, Mä niin tiedän ton tunteen! Mullakin oireet kadonneet ja pelkään että on mennyt kesken vaikkei mitään vuotoja ole ollut. Huomenna pääsen onneksi ultraan kuulemaan mikä on todellinen tilanne. Mitkä viikot sulla on menossa? Mulla 7+0.

Täällä ihan sama. Viikot 6+6 ja ultra ensi maanantaina. Vasta...
 
Voimia ❤

Mäkin eilen ja tänä aamunakin vielä iloitsin että pahoinvointi hellitti, noh äsken tulikin sitten oksennettua että se siitä. Tää pahoinvointi vie niin kaikki voimat. Lisäksi musta on tullut kamalan itkuherkkä, pari päivää sitten sain kyyneleet silmiin kun telkkarista tuli joku mainos Disneyn prinsessoista :'D
 
Voikohan verigreipeistä saada yliannostuksen? :D :D
Jotenkin ne maistuu nyt niin hyvälle ja raikkaalle kun hiukan kuvottaa koko ajan, ni mietin et onkohan siinä jotain rajoitusta et paljonko saa syödä?
Myös mieliteot on näköjään saapuneet, mies lähti just äskön hakemaan Ainon mansikka- vaniljajäätelöä kaupasta ku alkoi niin himottamaan ja täytyy olla just tätä makua :Heartred
 
Ja mä voisin syödä mustaviinimarjoja vaikka kuinka :D kohta ne kyllä loppuu meidän pakkasesta..
 
Tänään on ollut kyllä aika hurjaa selkäsärkyä. Nyt sitten oikean munasarjan kohdalla on myös ilmennyt aika mukavaa juilintaa. Varsinaista pahoinvointia ei ole. Nälkä koko ajan, mutta mitään makeaa ei tee mieli. Mämmiä himoitsen koko ajan. En oo ikinä ennen voinut sietää kyseisen tuotteen hajua tai näköä ja nyt sitten mietin täyttäväni pakkaset mämmillä, kun enhän mä voi elää enään, kun sitä ei saa helposti mistään laughing6
 
Oireina turvotus ja rinnat kipeät. 5 päivää ennen plussaa tuli pientä vuotoa ja luulinkin jo, että kuukautiset alkoivat, mutta onneksi ei kuitenkaan. Nyt rv 4+5
 
Mä voisi syyä vaan kaikkee ja koko ajan. Oon miettiny, et millon työkaverit kiinnittää huomiota mun syömiseen lounaalla. :D Ja ensimmäinen yökötys on löytynyt, parsakaali saa yökkäämään välittömästi.
 
Menossa 7+4. Toista viikkoa kestokrapula. Melkein kaikki ruoka pysynyt sisällä mutta melkein tunnin välein saa jotain olla mutustamassa, vaikka ei olis yhtään nälkäkään, muute iskee vielä pahempi olo. Kana yököttää ehkä eniten. Mies lämmitti yks ilta mikrossa kanaa ja se haju sai sitten vatsalaukun tyhjentymään vatsahappoja myöten... huh! Yrittää vaa psyykata ajattellen kylmää kolaa ja tunturipuroa :D Turvotus ja ahdistava olo on jatkuvaa ja pahimmillaan iltaisin. Istuessa saa välillä pitää housunnappia auki. Pakko varmaan jotkut raskaushousut käydä shoppaa, ei tästä tuu oikein mitään... Rinnat on tosi arat, herää yöllä väärään asentoon monestikin. Menkkamaisia kipuja on ollut vaihtelevasti. Pari iltaa takaperin oli todella kovat kivut ja ajattelin jo että tää oli nyt tässä. Kehoa kramppasi reisissä asti. Ihan kauheeta. Normisti kipu mennyt ohi noin 10minuutissa nyt ei millään. Panadolin avulla kuitenki rauhottu ja sai nukuttua. Mitään vuotoa ei ole tullut, joten ehkä ei kyseessä kohdunulkoinen raskaus. Pelottaa kovin miten käy. Ensi viikolla eka neuvolakäynti, pitää siellä näistä enempi keskustella. Tietääkseni mitään syytä huoleen ei olisi, kun ei tule mitään vuotoa. Kova kipu huolettaa kyllä. Oletan saavani lähetteen ravintoterapeutille, sillä ärtyneen suolen oireyhtymän kanssa eläminen vielä näiden uusien rajoitusten kanssa on kyllä aika mielenkiintoista... Pizzaa tekis mieli niin kovasti mutta pelkästään se juusto aiheuttaa niin hirveitä ongelmia päviäkausiksi, että ei kannata. Olen näitä kipuja pohtinut jos ne liittyisivät mahaongelmiin. Mitään aikaisempaa kokemusta ei näistä asioista ole kun on ensimmäinen plussaus kyseessä.
 
Takaisin
Top