Oireet

Etovaolo jatkui nyt myös yöllä. Vissiin myös vähän unettomuutta mukana ekaa kertaa, kun heräsin 2 aikaan, enkä enää oo saanut unta. Kolmen aikaan tuli, niin paha olo, että oli pakko lähteä syömään. Sen seurauksena sitten yökkäilyjä ja eka oksennus. Edelleen pahaolo ja uni ei tule.

Hirvittää huominen päivä, kun meillä on 1,5 vuotias lapsi, joka herää viimeistään 6 aikaan. Ja sit miulla on kaks osainen työpäivä ja illalla työt loppuu vasta 21 aikaan. Päivällä ei kerkeä nukkua esim. päiväunia!😭🙈
Oivoi, kuulostaa ikävältä :sad-face: itse en ole vielä oksentanut, mutta etova olo on ollut joinain iltoina(!) erittäin vahvasti läsnä. Epätoivoisena lampsin apteekkiin ja ostin Sea-Band pahoinvointirannekkeet. Ihan kuin näistä olisi ajoittaista apua tai sitten vain luulotauti kyseessä.. 😅

Mulla on öisin alkanut raskauden alkuvaiheeseen nähden vähän liiankin tiuhaan pissalla juoksu, kun herään jopa 4krt yössä vessaan! 🥴 viime yönäkin 3h välein oli käytävä. Normisti käyn kerran aamuyöstä..
 
Okei no NYT vasta tuo huono olo alkaa näyttää kyntensä. Vieläkään (*koputtaa puuta*) ei ole tarvinnut oksulla käydä, mutta eilen kaikki hajut alkoi etomaan ihan eri lailla ja nyt jouduin lähteä töistä pois, kun tuli niin huono olo ja pääkipu, etten saattanut syödä lounasta. Toivottavasti tää ei nyt oo kauhean pitkäaikanen juttu, muuten saa kertoa esihenkilölle terkut jo vähän ennen ku ajattelin 😁
 
Okei no NYT vasta tuo huono olo alkaa näyttää kyntensä. Vieläkään (*koputtaa puuta*) ei ole tarvinnut oksulla käydä, mutta eilen kaikki hajut alkoi etomaan ihan eri lailla ja nyt jouduin lähteä töistä pois, kun tuli niin huono olo ja pääkipu, etten saattanut syödä lounasta. Toivottavasti tää ei nyt oo kauhean pitkäaikanen juttu, muuten saa kertoa esihenkilölle terkut jo vähän ennen ku ajattelin 😁
Toivottavasti ei tuosta pahene. 🤞 Itse kerroin jo esihenkilölle koska tää olo todellakin vaikuttaa jo työntekoon. Tänään oon oksentanut vaan kerran mutta eilinen oli aika paha 😓
 
Oireita ollu pari päivää vähemmän ja sehän kauhistuttaa, mut onneks ultra torstaina ☺️👍🏻
Mullakin oli eilen aika helppo päivä, tänään sit pitäis koko ajan olla syömässä ja siitähän tää esikoinen tykkää ku koittanut opettaa säännöllisesti syömään ja äiti napsii nyt jotain koko ajan😂
 
Oivoi, kuulostaa ikävältä :sad-face: itse en ole vielä oksentanut, mutta etova olo on ollut joinain iltoina(!) erittäin vahvasti läsnä. Epätoivoisena lampsin apteekkiin ja ostin Sea-Band pahoinvointirannekkeet. Ihan kuin näistä olisi ajoittaista apua tai sitten vain luulotauti kyseessä.. 😅

Mulla on öisin alkanut raskauden alkuvaiheeseen nähden vähän liiankin tiuhaan pissalla juoksu, kun herään jopa 4krt yössä vessaan! 🥴 viime yönäkin 3h välein oli käytävä. Normisti käyn kerran aamuyöstä..
Pittääpä ihekkin testata noita rannekkeita, jos menee vielä pahemmaksi. Paljonko ne maksoi?

Miekin herään vessaan noin 4 kertaa yössä🙈
 
Pittääpä ihekkin testata noita rannekkeita, jos menee vielä pahemmaksi. Paljonko ne maksoi?

Miekin herään vessaan noin 4 kertaa yössä🙈
Noin 20e tais olla Yliopiston Apteekissa.


... ja kaipa toi pissillä noin aktiivisesti juokseminen pitkin yötä jo tässä vaiheessa raskautta kuuluukin sit joidenkin kohdalla jo asiaan 😅🤪
 
Noin 20e tais olla Yliopiston Apteekissa.


... ja kaipa toi pissillä noin aktiivisesti juokseminen pitkin yötä jo tässä vaiheessa raskautta kuuluukin sit joidenkin kohdalla jo asiaan 😅🤪
Taitaa kuulua joo nuo yöpissat, mulla useammassa raskaudessa tätä :Grimacing Face: rasittavaa
 
Täällä on myös yksi aika pienillä oireilla. Vähän on ollut joinain päivinä huonoa oloa ja närästystä, mutta aika lievillä oireilla mennään. Oon oikeestaan ollut aina iloinen siitä pienestä pahoinvoinnista, kun tuntuu silloin, että jotain saattaa oikeesti olla tapahtumassa 😊
 
Itsellä kun puuttuu se pahoinvointi melkeen kokonaan (hyvin harvoin pienen hetken etoo) niin melkein vaikea uskoa että on oikeasti raskaana. Kaikkia muita oireita sitten onkin että joko kävi tuuri eikä sitä pahoinvointia tulekaan tai sitten se iskee vielä jossain vaiheessa täydellä voimalla :rolling:
 
Takaisin
Top